آموزش تمز شیائومی

آموزش ۰ تا ۱۰۰ تم گوشی های شیائومی + ترفندها

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی، تم‌هایی است که کاربران می‌توانند انتخاب کنند. در این مطلب گجت نیوز، ما استفاده از تم های شیائومی را به صورت کامل آموزش می‌دهیم و در ادامه سراغ بررسی ترفندهای بخش Themes شیائومی می‌رویم.

پس از آموزش ضبط مکالمه شیائومی، حالا نوبت به ۰ تا ۱۰۰ تم گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو رسیده است. اگر از ظاهر و تم اصلی گوشی شیائومی خود خسته شده‌اید و احساس می‌کنید که تلفن همراه شما نیاز به یک تغییر اساسی دارد، با آموزش تغییر تم‌ گوشی‌های شیائومی با ما همراه شوید.

در طول شبانه روز ما بیشتر از هر وسیله‌ای با تلفن‌های همراهمان سر و کار داریم، پس بهتر است از پس زمینه‌ها و دیزاین‌های چشم‌نوازی استفاده کنیم تا نه تنها چشم مارا خسته نکند بلکه حس خوبی را در ما ایجاد کند. اکثر تم‌ها در گوشی‌های شیائومی ظاهر کل رابط کاربری از تصویر زمینه گرفته تا پنل اعلانات شما را تغییر می‌دهند و این تغییرات در می یو آی ۱۵ بیشتر به چشم می‌آیند.

در ادامه می‌خوانید:

شیائومی در رابط کاربری MIUI این امکان را برای کاربرانش فراهم می‌کند تا هر زمانی که از تم گوشی خود خسته شدند، آن را عوض کنند و از تمی که با سلیقه خودشان تطابق دارد استفاده کنند. این دسترسی به قدری گسترده است که شما می‌توانید صفحه قفل را از یک تم انتخاب و ظاهر نمادهای برنامه را از تم دیگری انتخاب نمایید؛ با این تغییر احساس می‌کنید که طراحی گوشی شیائومی شما منحصر به فرد شده است.

نحوه تغییر تم‌ در MIUI شیائومی

خوشبختانه در گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو POCO برنامه تم‌ها Themesجزو برنامه‌های از پیش نصب شده روی گوشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به دنیایی از تم‌های متنوع دسترسی داشته باشید. البته باید این نکته را بدانید که برنامه تم در برخی از کشورها تحریم است؛ پس بهتر است که در مرحله اول کشور region خود را روی کشور هند India قرار دهید.

آموزش تم شیائومی

همچنین، اگر تا به حال برای گوشی شیائومی خود حساب Mi نساخته‌اید بهتر است قبل از دانلود تم، با مراجعه به صفحه رسمی شیائومی و یا بخش تنظیمات اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. طبق قوانین شیائومی تنها بخشی از تم‌ها برای کاربرانی که حساب Mi ندارند قابل مشاهده است و در صورت ایجاد حساب، می‌توانند بقیه تم‌ها را مشاهده و دانلود کنند.

دانلود تم از طریق برنامه تم‌ها Themes

  • ابتدا وارد برنامه تم‌ها Themes شوید.

 

تغییر تم شیائومی

  • سپس می‌توانید از تم‌های پیشنهادی را ببنید، اگر تم خاصی در نظر دارید می‌توانید اسم آن را در قسمت جستجو در بالای صفحه تایپ کنید.

آموزش تم های ردمی نوت ۱۰

  • اگر تم مورد علاقه خورد را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا پیش نمایشی از آن برای شما به نمایش گذاشته شود.
  • سپس روی گزینه دانلود Download بزنید و منتظر بمانید تا بارگیری آن کامل شود.

تم گوشی پوکو

  • پس از اتمام دانلود، گزینه اعمال apply را مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید تا تم روی گوشی شیائومی شما اعمال شود.

بهترین تم های شیائومی

اگر تم خود را قبلا دانلود کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را اعمال کنید، تنها کافی است که در برنامه تم به روش زیر عمل کنید.

  • وارد برنامه تم‌ها Themes شوید.

تم شیائومی ردمی نوت ۹

  • در قسمت پایین صفحه سمت راست روی پروفایل profile خود کلیک کنید.

آموزش تم شیائومی

  • سپس هر تم و بک گراندی که قبلا آن را دانلود کرده‌اید را در بخش تم‌ها و والپیپر wallpapers می‌توانید مشاهده کنید.

برنامه تم شیائومی

  • پس از مشاهده تم‌های دانلود شده در صفحه، می‌توانید روی گزینه اعمال کردن apply بزنید تا تم روی گوشی شما اعمال شود.

تم گوشی ردمی

به خاطر داشته باشید که تم‌ها می‌توانند صفحه هوم اسکرین home screen، صفحه قفل lock screen، نماد برنامه‌ها icons و فونت font گوشی شیائومی شما را تغییر بدهند. اگر نمی‌خواهید که همه تغییرات تم روی گوشی شما اعمال شود، قبل از فشردن گزینه اعمال apply تنها قسمت‌هایی را که قصد دارید تغییر کنند را در صفحه تم تیک بزنید.

با وجود این که در برنامه تم‌ها Themes صدها تم جذاب و خیره‌کننده قرار دارد اما ممکن است برای برخی از کاربران که سلیقه خاصی دارند، انتخاب‌های محدودی داشته باشد. متاسفانه برنامه تم فقط از تم‌های طراحی شده توسط طراحان ثبت شده پشتیبانی ‌می‌کند و فایل‌های افراد دیگر MTZ را ثبت نمی‌کند. اما این مشکل هم قابل حل خواهد بود!

شما با دانلود و نصب برنامه MIUI Theme Editor می‌توانید این مشکل را حل کنید، به این خاطر که این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا تم‌هایی را که در برنامه تم‌ها Themes قرار ندارد را وارد برنامه و روی گوشی شیائومی خود اعمال کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تجربه‌ای بهتر، پیش از هر چیز سراغ حذف تبلیغات گوشی شیائومی خود بروید.

نحوه استفاده از ویرایشگر تم MIUI Theme Editor:

  • برنامه ویراشگر تم MIUI Theme Editor را از طریق گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید.

برنامه تم شیائومی

  • وب سایت‌ها را مشاهده و تم مورد علاقه خود را از یک وب سایت دانلود کنید.

تم های شیائومی

  • گوشی شما این تم را به عنوان فایل MTZ ذخیره می‌کند.

تم های شیائومی

  • وارد برنامه ویرایشگر تم MIUI Theme Editor شوید.

 

  • گزینه مرورگر browse را انتخاب کنید.

 

برنامه تم شیائومی

  • سپس فایل MTZ را که از قبل دانلود کرده‌اید، پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

دانلود برنامه themes شیائومی

 

  • روی گزینه اوکی ok و بعد روی گزینه بعدی next ضربه بزنید.

 

ادیتور تم شیائومی

  • پس از مشاهده گزینه اتمام finish روی آن کلیک کنید.

دانلود تم ios 14 برای شیائومی

  • چند ثانیه صبر کنید تا یک پنجره جدید ظاهر شود، گزینه نصب کردن Install را انتخاب کرده و سپس روی اوکی OK ضربه بزنید.

تم صفحه تماس شیائومی

  • به صفحه اصلی برگردید و وارد برنامه تم‌ها Themes شوید.
  • در قسمت پروفایل profile تمی را که افزوده‌اید انتخاب کنید.

آموزش تم های شیائومی

  • روی گزینه اعمال کردن apply کلیک کنید تا تم روی گوشی شما اعمال شود.

 

تم های گوشی شیائومی

به همین راحتی شما تم مورد علاقه خود را وارد برنامه تم‌ها کردید؛ حالا بدون هیچ مشکلی از ظاهر جدیدی که روی رابط کاربری و برنامه‌های شما اعمال شده است لذت ببرید.

نحوه تغییر زبان تم شیائومی

متاسفانه همه تم‌هایی که از طریق وب سایت و برنامه ویرایشگر تم MIUI Theme Editorدانلود می‌کنید به زبان انگلیسی نیستند و ممکن است زمان نصب آن دچار مشکل شوید. اگر تم مورد پسند شما به زبانی غیر از انگلیسی است به هیچ وجه ناامید نشوید؛ برای حل مشکل تغییر زبان تم، مراحل زیر را اعمال کنید.

  •  فایل MTZ مورد نظر خود را دانلود کنید.

تغییر زبان تم شیائومی به فارسی

  • سپس نام آن را تغییر دهید و آن را به عنوان یک فایل فشرده zip ذخیره کنید.

فارسی کردن تم شیائومی

  • تم‌ها را با استفاده از نرم افزارهای Winrarیا  Winzip باز کنید.

باز کردن تم ردمی

  • یا در فایل منیجر روی فایل زیپ نگه دارید و از بخش پایین صفحه روی استخراج کردن extract کلیک کنید و پوشه‌ای را برای بیرون آوردن فایل از حالت فشرده انتخاب کنید.
  • فایل manifest.xml تم را پیدا کنید. این فایل شامل مهم‌ترین اطلاعات در مورد تم دانلود شده است.
  • قسمت‌هایی از فایل را که به زبان انگلیسی نیستند، پیدا کنید.
  • از یک مترجم آنلاین برای ترجمه کردن فایل به زبان انگلیسی استفاده کنید یا از کسی که مسلط به زبان انگلیسی است کمک بگیرید.
  • سپس فایل ویرایش شده را به عنوان MTZ ذخیره کنید.
  • تم دانلود شده را در برنامه تم‌ها Themes بارگذاری upload کنید.
  • در آخر، تم را روی گوشی شیائومی خود اعمال کنید.

معمولا تم‌هایی که از طریق وب سایت و برنامه MIUI Theme Editor دانلود می‌کنید به زبا انگلیسی هستند و به ندرت با تم‌هایی مواجه می‌شوید که از زبان دیگری در ساخت آن استفاده کرده‌اند. با این حال بهتر است که با حساب طراح designer account وارد برنامه تم‌ها شوید. زمانی که شما یک تم را از طریق حساب طراح designer account وارد برنامه تم می‌کنید، برنامه فایل را به طور دقیق بررسی می‌کند و مطمئن می‌شود که هیچ مشکل امنیتی برای شما به وجود نخواهد آورد.

نحوه تغییر فروشگاه تم ها در گوشی ردمی شیائومی

با توجه به رام گوشی‌های شیائومی‌، گوشی‌های رام چین از برنامه‌هایی که رام چین از آن‌ها پشتیبانی می‌کند استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، گوشی‌های رام جهانی فقط می‌توانند از برنامه‌هایی استفاده کنند که رام جهانی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی‌های رام چنین بالاتر از رام جهانی است؛ همچنین کاربرانی که گوشی آن‌ها رام چین است ملزم به پرداخت هزینه قبل از دانلود تم‌ها هستند اما برای کاربران رام جهانی می‌توانند تم‌ها را به صورت رایگان دانلود و اعمال کنند. روش‌های خاصی برای تغییر رام گوشی وجود دارد اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دست به رام گوشی خود نزنید، به این خاطر که ممکن است گوشی شما با یک اختلال جدی مواجه شود.

نحوه ویرایش تم در گوشی های شیائومی ردمی نوت، پوکو و …

برنامه تم‌ها Themes به گونه‌ای طراحی شده است که مورد رضایت کاربران گوشی‌های شیائومی باشد. همچنین این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا از تم‌هایی که دانلود کرده‌اید به صورت سفارشی استفاده کنید.

نحوه سفارشی کردن تم‌ها:

  • وارد برنامه تم‌ها Themes شوید.

اموزش تم شیائومی

  • سپس روی پروفایل در پایین صفحه اصلی سمت راست کلیک کنید.
  • روی بخش سفارشی کردن تم‌ها Customize theme کلیک کنید.

آموزش تم های شیائومی

  • در صفحه جدید، بخش‌هایی را که قادر به سفارشی‌سازی آن‌ها هستید، مشخص کرده است.

آموزش تم ردمی نوت ۱۲

  • گزینه‌های مختلف را تست کنید و سبک قفل، نمادها، نوار وضعیت و اعلانات یا ابزار موارد دلخواه را تغییر دهید.

آموزش اپلای تم Xiaomi

نکته‌ای که شاید توجه بعضی از کاربران را به خود جلب کند این است که هر چه تم‌های متفاوت بیشتری دانلود کنید، برنامه گزینه‌های ویرایش بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

تغییر تم و سفارشی کردن آن‌ها در می یوآی

ظاهر رابط کاربری گوشی‌های شیائومی ممکن است برای بسیاری از کاربران خسته‌کننده باشد، اما از طریق برنامه تم و یا نرم افزارهای ویرایشگر می‌توانید تم‌های دلخواه خود را دانلود و اعمال کنید. این تم‌های جدید و متنوع به رابط کاربری گوشی شیائومی شما ظاهر زیبا و منحصر به فردی خواهند داد.

آیا شما هم جزو افرادی هستید که اغلب از تم‌های متنوع و سفارشی در گوشی شیائومی خود استفاده می‌کنید؟ تجربه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.