ماشین زمین‌شوی شیائومی

ماشین زمین شوی شیائومی با قابلیت تی‌کشی و ضدعفونی معرفی شد

این ماشین زمین شوی شیائومی، کف زمین را تی می‌کشد و استریل می‌کند؛ آن هم بدون نیاز به هرگونه مایع ضد عفونی کننده!

کمپانی Xiaomi از یک محصول جدید، به‌نام MIJIA Wireless Floor Scrubber 2C رونمایی کرد. همان‌طور که از نامش پیداست، این یک ماشین زمین شوی بی‌سیم است که شیائومی آن را با قیمت 999 یوان (برابر با 136 دلار) در چین عرضه می‌کند.

ویژگی‌های قیمت ماشین زمین شوی شیائومی

دستگاه دارای یک سیستم استریل داخلی و آماده به‌کار است که به‌ادعای کمپانی سازنده، می‌تواند انواع باکتری و ویروس را تا 99.99 درصد، غیر فعال سازد. جالب اینکه به‌لطف بهره‌گیری از فناوری آب الکترولیز شده، این کار را بدون نیاز به افزودن مایع ضدعفونی کننده انجام می‌دهد. پس نیازی به صرف هزینه برای خرید مواد شوینده ندارید.

این ماشین، هنگام شستن زمین از آب روان استفاده می‌کند و سرعت چرخش برس آن، 500 دور در دقیقه است. عمل آب‌پاشی و برس کشیدن به‌طور همزمان انجام می‌گیرد و برس چرخان، خود تمیز شونده است. همچنین یک کاردک با ساختار شانه‌ای وجود دارد که می‌تواند با اِعمال فشار، پرزهای برس را خراش دهد تا گره نخورد.

دستگاه دارای دو مخزن است: یکی 550 میلی‌لیتری برای آب کثیف و دیگری، 740 میلی‌لیتری برای آب تمیز. این باعث می‌شود هنگام نظافت، از کثیف‌کاری جلوگیری شود. سه حالت عملیاتی هم دارد که شامل حالت‌های استاندارد، مکشی و استرلیزه می‌شود.

ماشین زمین شوی بی‌سیم شیائومی از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که حدود 30 دقیقه شارژدهی دارد. با شارژ کامل، انرژی آن برای نظافت یک واحد 180 متری، کفایت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*