شرایط فروش هیوندای توسان 2023

شرایط فروش هیوندای توسان 2023 + مشخصات فنی و قیمت

شرایط فروش هیوندای توسان 2023 در مهر 1402 اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی مشخصات فنی و قیمت Hyundai Tucson 2023 آشنا می‌شویم.

هیوندای توسان که قبل از ممنوعیت واردات توانست در بازار ایران به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کند، اکنون بار دیگر در مدل 2023 به بازار ایران راه پیدا کرده است. این خودرو به‌تازگی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفته و مشتریان واجد شرایط می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش هیوندای توسان 2023

در سامانه فروش خودروهای وارداتی برای هیوندای توسان 2023 قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 750 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با موعد تحویل 90 روزه همانند سایر خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه می‌شود. در همین راستا آن دسته از متقاضیانی که سال قبل مبلغ 500 میلیون تومان را بلوکه کرده بودند و اولویت آنها مشخص شده است، از روز سه‌شنبه 2 آبان تا ساعت 23:59 روز جمعه 5 آبان می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند.

مشخصات فنی

شرایط فروش هیوندای توسان 2023

هیوندای توسان از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

شرایط فروش هیوندای توسان 2023

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل خودور در سراشیبی، دکمه انتخاب نوع رانندگی، ترمز پارک برقی، آینه‌های جانبی تاشو برقی، آنتن کوسه‌ای، اتولایت، سنسور فشار باد تایرها، شارژر وایرلس، ترمز پارک الکتریک، آینه‌های جانبی برقی، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار موانع، فرمان برقی، صندلی‌های چرمی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداری، دوربین عقب و صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی اشاره کرد.

کاتالوگ

شرایط فروش هیوندای توسان 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*