هیوندای اکسنت وارداتی

هیوندای اکسنت وارداتی با این مشخصات و قیمت خام در ایران عرضه می‌شود

مشخصات و قیمت خام هیوندای اکسنت وارداتی برای عرضه در ایران اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Hyundai Accent 2023 آشنا می‌شویم.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی لیست مشخصات فنی و امکانات هیوندای اکسنت 2023 را منتشر کرد. قیمت علی‌الحساب این خودرو نیز مشخص شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو توسط شرکت KTL کرمان موتور وارد ایران شده است.

هیوندای اکسنت وارداتی

برای نسخه 1.6 لیتری تنفس طبیعی این خودرو قیمت خام و علی‌الحساب 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در نظر گرفته شده که بدون احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری و مالیات است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی هیوندای اکسنت وارداتی

هیوندای اکسنت وارداتی

هیوندای اکسنت وارداتی از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. طول این سدان کره‌ای به 4440 میلی‌متر، عرض آن 1729 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1460 میلی‌متر می‌رسد که با چنین ابعادی می‌تواند فضای مناسبی را برای سرنشینان خود فراهم سازد.

امکانات رفاهی و ایمنی

Hyundai Accent 2023

از امکانات مهم این خودرو می‌توان به سامانه کنترل خودرو در سراشیبی و سربالایی، تنظیم آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و مجهز به گرم‌کن، تنظیم دستی صندلی راننده، سنسور نور، تنظیم تهویه مطبوع به‌صورت دستی، سانروف، چراغ‌های روشنایی در روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، فرمان کمکی برقی، تریم چرمی صندلی‌ها، 2 کیسه هوای ایمنی، بدون سیستم کروز کنترل، سنسورهای اطلاع‌رسانی میزان باد تایرها، سامانه کنترل پایداری و نمایشگر لمسی بدون دوربین عقب اشاره کرد.

کاتالوگ 

هیوندای اکسنت وارداتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*