بررسی ویدیویی بازی EA Sports FC 24 یا فیفا 24

بررسی ویدیویی بازی EA Sports FC 24؛ شروع دوره جدید سری محبوب فیفا

فیفا 24 با نامی متفاوت که خبر از شروع دوره‌ تازه آن می‌دهد، اخیراً منتشر شد. در ادامه بررسی ویدیویی گجت نیوز از EA Sports FC 24 را تماشا کنید.

بازی‌های ویدیویی دنیای گسترده‌ای دارند که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و یکی از بخش‌های جذابِ همیشه داغ آن بازی‌های ورزشی بوده‌اند. سری فیفای کمپانی الکترونیک آرتس هم سال‌ها است که نه تنها نقش پرچمدار عناوین فوتبالی یا حتی ورزشی را ایفا می‌کند، بلکه با فروش بیش از 300 میلیون نسخه عنوان یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای ویدیو گیم تاریخ را به یدک می‌کشد. حالا این سری بازی با پایان همکاری EA و فدراسیون فیفا و در نتیجه عرضه نسخه سال 2024 آن با نام جدید EA Sports FC 24، دوره تازه‌ای را آغاز کرده است. ما هم در گجت نیوز به بررسی این بازی پرداخته‌ایم که در ادامه ویدیو آن را مشاهده می‌کنید:

بررسی ویدیویی اختصاصی بازی EA Sports FC 24

در گجت نیوز به بررسی فیفا 24 یا به‌طور دقیق‌تر EA Sports FC 24 روی کنسول نهمی پلی‌استیشن 5 پرداخته‌ایم تا ببینیم که اولین نسخه از سری جدید EA Sports FC دقیقاً چه چیزی برای ارائه دارد. در همین ابتدا باید اشاره کرد که علی‌رغم تغییر برندینگ این سری بازی فوق‌العاده محبوب، تغییری اساسی در کلیت آن به وجود نیامده است؛ خبری که خیال برخی از طرفداران را راحت می‌کند، ولی در همان حال می‌تواند باعث سرخوردگی خیلی از دنبال‌کنندگان این بازی شود.

همچنین باید اطمینان داد که اگرچه همکاری فیفا و EA به پایان رسیده، لایسنس بخش عمده تیم‌ها، لباس‌ها و لیگ‌ها حفظ شده است. موضوع پایان همکاری این دو طرف باعث نگرانی خیلی از طرفداران پر و پا قرص فیفا شده بود؛ به هر حال، همین یکی از برگ‌های برنده بازی فوتبالی الکترونیک آرتس در مقایسه با رقیب دیرینه‌اش PES بر شمرده می‌شد. بنا به گفته الکترونیک آرتس در وب‌سایت رسمی خود، برای اف سی 24 لایسنس بیش از 19 هزار بازیکن، 700 تیم، 100 استادیوم و 30 لیگ دریافت شده است.

اگر علاقه‌مند به تجربه فیفا 24 هستید، این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و ویندوز رسماً در دسترس قرار دارد. در آخر، شما کاربران گجت نیوز نظر خود را درباره نسخه جدید FIFA به اشتراک بگذارید.