مرسدس بنز کلاس E نسخه L ویژه بازار چین

مرسدس بنز کلاس E نسخه L معرفی شد؛ محصول لوکس خودروساز آلمانی برای بازار چین و هند!

مرسدس بنز نسخه L کشیده سدان لوکس کلاس E برای بازار چین و هند را معرفی کرد. این نسخه با انواع و اقسام امکانات رفاهی و دو پیشرانه همراه است.

مرسدس بنز که همواره نسخه ویژه سدان‌های خود با فاصله محوری بیشتر را در چین عرضه می‌کند، بر اساس جدیدترین اخبار خودرو چند روز قبل از مدل 2024 نسخه L یا کشیده مرسدس بنز کلاس E برای بازار این کشور پرده برداشت. این نسخه علاوه بر فاصله بیشتر بین دو محور در مقایسه با نسخه استاندارد، ویژگی‌های منحصر به فردی هم در زمینه طراحی دارد.

مرسدس بنز کلاس E نسخه L ویژه بازار چین

نمای جلو مرسدس بنز کلاس E نسخه L ویژه بازار چین

مرسدس بنز کلاس E نسخه L بازار چین با المان‌هایی مثل درب‌های عقب درازتر، نشان‌های ویژه روی ستون‌های D، ستون‌های C کلفت‌تر و شیشه‌های لچکی عقب نسبت به نسخه استاندارد متمایز می‌شود. بقیه المان‌های آن از جمله نشان ستاره سه‌پر در جلوپنجره، چراغ‌های ال‌ای‌دی و چراغ‌های پایینی یا اصطلاحاً پادل همگی با نسخه استاندارد مشترکند. البته به رسم همیشه نسخه AMG سپر اسپرت‌تر، رینگ‌های متفاوت و جلوپنجره نورانی را به دنبال می‌آورد.

نمای جلو مرسدس بنز کلاس E نسخه L ویژه بازار چین

در کابین این سدان لوکس اشتوتگارتی‌ها برای چین هم مثل نسخه معمولی کماکان هایپراسکرین متشکل از سه نمایشگر لمسی بزرگ به چشم می‌خورد. البته مرسدس بنز گرافیک‌ها و اپلیکیشن‌های این نمایشگرها را با توجه به بازار هدف سفارشی‌سازی کرده. فضای زانو سرنشینان در ناحیه عقب هم افزایش پیدا کرده و امکاناتی مثل خم کردن صندلی‌ها و زیرپایی با قابلیت تنظیم برقی برای این ناحیه در نظر گرفته شده است.

نمای عقب مرسدس بنز کلاس E نسخه L ویژه بازار چین

امکانات رفاهی در چنین خودرویی نقشی حیاتی بازی می‌کنند و مرسدس بنز هم همان‌طور که باید به این موضوع توجه داشته است. در نتیجه، مرسدس بنز کلاس E نسخه L از آپشن هایی نظیر قابلیت گرمایش گردن صندلی‌های عقب، سیستم صوتی بالارده برمستر با افکت‌های لرزش صندلی، دو صفحه شارژ بی‌سیم گوشی ادغام‌شده با دسته صندلی و دکمه ویژه تا کردن صندلی شاگرد به‌صورت برقی بهره می‌برد. البته بی‌شک در صورت وجود نمایشگرهای اضافی در ردیف عقب، فضای داخلی این نسخه حتی جذاب‌تر هم می‌شد.

مرسدس بنز کلاس E کشیده در دو نسخه E270L و E300L راهی بازار چین می‌شود که هرچند هر دو از پیشرانه 4 سیلندر برخوردارند، خروجی آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. نسخه اول می‌تواند 201 اسب بخار قدرت تولید کند، در حالی که قدرت تولیدی نسخه دوم به 255 اسب بخار می‌رسد. در این خودرو همچنین سیستم تعلیق بادی و سیستم فرمان‌پذیری عقب به کار رفته است. پیش‌بینی می‌شود در آینده حتی پیشرانه‌های بیشتری برای این سدان لوکس آلمانی در این منطقه در دسترس قرار بگیرد.

کابین کلاس ای ویژه بازار چین

علاوه بر این‌ها باید اشاره کرد که این خودرو با افزایش 143 میلی‌متری نسبت به نسخه معمولی، 5092 میلی‌متر طول دارد. همچنین دو محور آن در فاصله 3094 میلی‌متری از یکدیگر قرار گرفته‌اند که افزایشی 132 میلی‌متری در مقایسه با نسخه معمولی در نظر گرفته می‌شود.

مرسدس بنز کلاس E کشیده تا چند ماه دیگر رسماً در چین به فروش گذاشته می‌شود. ضمناً بنا به گزارش Autocar India، در نیمه دوم سال 2024 بازار هند راه پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*