محافظ دراگون کرستال گلس شیائومی 14 پرو

شیائومی 14 پرو به گلس محافظ نیاز ندارد + ویدیو تست

مدل پرو شیائومی 14 – Xiaomi 14 Pro دارای محفاظی ویژه با نام کریستال گلس است. این گلس به‌خاطر ساختار خاص خود، به‌همین راحتی حتی ترک برنمی‌دارد!

شیائومی در جریان رویداد اخیر خود بالاخره از سری گوشی پرچمدار شیائومی 14 شامل نسخه استاندارد و پرو رونمایی کرد. گوشی بالارده جدید این غول فناوری چینی پر از ویژگی‌هایی است که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کنند؛ از جمله سیستم عامل اختصاصی شیائومی با نام HyperOS، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و پرنورترین صفحه نمایش جهان. علاوه بر همه این‌ها مدل پرو شیائومی 14 از محافظ جدید توسعه یافته توسط شیائومی با نام «دراگون کریستال گلس» (Dragon Crystal Glass) بهره می‌برد که به نظر می‌رسد مقاومتی فوق‌العاده بالا دارد.

مقاومت استثنایی دراگون کریستال گلس شیائومی 14 پرو

محافظ دراگون کرستال گلس شیائومی 14 پرو

شیائومی 14 پرو در قسمت نمایشگر از محافظ کریستال گلس برخوردار شده، اما نسخه ویژه Titanium Edition این گوشی پا را یک قدم فراتر گذاشته و چه در ناحیه جلو و چه در پنل پشتی به این گلس مجهز شده است.

شیشه عادی ساختاری متراکم دارد که یک تَرَک کوچک روی آن به بقیه قسمت‌ها هم سرایت می‌کند. برای گلس ویژه شیائومی اما ساختار کریستالی سرامیک در نظر گرفته شده که در صورت ایجاد ترک روی آن، کماکان استحکام خود را حفظ می‌کند. همچنین به لطف همین ساختار کریستالی، شفافیت صفحه در سطح فوق‌العاده بالایی قرار خواهد داشت.

شیائومی در ویدیویی که از تست Dragon Crystal Glass منتشر کرده، به خوبی عملکرد آن را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو، این گلس و شیشه تقویت شده با فشار بالا به یکدیگر برخورد می‌کنند و در حالی که شیشه تقویت شده عملاً خرد می‌شود، گلس شیائومی صحیح و سالم باقی می‌ماند. این احتمالاً خیال صاحبان آینده شیائومی 14 پرو را از مقاومت این گوشی در موقعیت‌های مختلف راحت می‌کند.

«لی جون» (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی می‌گوید از آنجایی که ساخت این گلس هزینه بالایی دارد، حداقل در مقطع کنونی آن را فقط برای مدل پرو ارائه می‌دهند؛ ولی همچنین این امکان وجود دارد که در آینده برای نسخه استاندارد ارائه شود. شیائومی 14 و 14 پرو در چین عرضه شده‌اند و احتمالاً مثل همیشه پس از گذشت چند ماه به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*