توییت ایلان ماسک با موضوع تلاش ایران برای جنگ

توییت ایلان ماسک: ایران به دنبال جنگ است

ایلان ماسک، مالک توییتر و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در توییتی که بیشتر جنبه طعنه‌آمیز دارد گفته که ایران به دنبال شروع جنگ است.

ایلان ماسک، کارآفرین نامداری که مدیریت کمپانی‌های بزرگی مثل تسلا و اسپیس ایکس را بر عهده دارد، در اغلب مواقع درباره مسائل روز اظهار نظر می‌کند؛ آن هم به شکلی که همیشه بحث‌برانگیز می‌شود. حالا در پی جنگ به وجود آمده بین اسرائیل و حماس که چند هفته‌ای از آن می‌گذرد و نگرانی‌ها نسبت به وقوع جنگی تمام‌عیار در خاورمیانه را بیش از پیش کرده، ایلان ماسک درمورد ایران توییت کرده است. البته به رسم همیشه، ایلان ماسک با نوعی طنز و کنایه به اظهار نظر خود درباره موضوع پرداخته و به توییت کردن یک میم بسنده کرده است.

توییت طعنه آمیز ایلان ماسک درباره ایران

توییت ایلان ماسک با موضوع تلاش ایران برای جنگ

در میمی که ایلان ماسک به اشتراک گذاشته، نقشه ایران در کنار پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در جنوب، شرق و غرب کشورمان نمایش داده شده و نوشته شده است که «ایران جنگ می‌خواهد؛ ببینید چقدر کشورشان را نزدیک پایگاه‌های نظامی‌مان گذاشته‌اند». همین تصویر کل محتوای توییت مالک توییتر را تشکیل می‌دهد؛ در نتیجه، توییت او چیزی جز نوعی شوخی نبوده است.

ماسک پیش‌تر پس از تهاجم روسیه به اوکراین در اوایل سال 2022 هم بارها در این باره صحبت کرده بود. او هم به‌طور جدی نسبت به خطر تشدید درگیری‌ها یا حتی شروع جنگ جهانی سوم هشدار داده بود و در همان حال، در اقدامی که بیشتر خنده‌دار به نظر می‌رسید، پوتین را به مبارزه تن به تن بر سر اوکراین دعوت کرده بود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره ایلان ماسک و اظهارات همیشگی او چیست؟