نیسان قشقایی هیبرید ۲۰۲۴ گزینه واردات به ایران

نیسان قشقایی هیبرید 2024، گزینه احتمالی جدید برای واردات به ایران + عکس، مشخصات فنی و آپشن ها

نیسان Qashqai هیبرید 2024 با فناوری e-Power رسماً معرفی شد. این نسخه هیبرید کراس اوور نیسان قشقایی گزینه‌ای مطلوب برای واردات به ایران است.

بر اساس آخرین اخبار خودرو خارجی، خودروساز ژاپنی نیسان چند روز قبل نسخه جدیدی از قشقایی مدل ۲۰۲۴ با پیشرانه هیبرید را برای بازار استرالیا معرفی کرد. این نسخه هیبرید قشقایی 2024 که فناوری هیبرید e-Power نیسان را به کار گرفته، در سه‌ماهه اول سال 2024 در استرالیا عرضه می‌شود و احتمالاً بتواند گزینه مناسبی برای واردات به بازار ایران باشد. کمی قبل در اواخر مهرماه از این موضوع اطلاع پیدا کردیم که مدل‌های 2023 محصولات قشقایی، ایکس تریل، جوک، آلتیما، سنترا، ورسا و لیف از نیسان قرار است در دور جدید واردات راهی کشورمان شوند.

مشخصات نیسان قشقایی هیبرید مدل 2024

نیسان قشقایی هیبرید ۲۰۲۴ گزینه واردات به ایران

پیش از این همه مدل‌های Qashqai با یک پیشرانه 1.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شدند که قابلیت تولید قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر را داشت. کماکان همین موتور به‌صورت استاندارد برای مدل 2024 قشقایی هم در دسترس قرار می‌گیرد، ولی همچنین امکان سفارش نسخه پرچمدار Ti این کراس اوور ژاپنی با پیشرانه هیبرید مذکور وجود دارد.

نیسان قشقایی هیبرید ۲۰۲۴ گزینه واردات به ایران

سیستم هیبرید e-Power که در نسخه جدید مدل 2024 قشقایی به کار رفته، متشکل از یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ و یک موتور الکتریکی با ژنراتور و اینورتر است. موتور بنزین‌سوز و الکتریکی مذکور به ترتیب می‌توانند 156 و 188 اسب بخار قدرت تولید کنند. همچنین فناوری تراکم متغیر که اولین بار اینفینیتی، زیرمجموعه لوکس نیسان در سال 2018 معرفی کرده بود، در این کراس اوور هم پیاده‌سازی شده است تا با تنظیم نسبت تراکم در لحظه، تعادلی را بین عملکرد و مصرف سوخت خودرو به‌وجود بیاورد.

نیسان قشقایی هیبرید ۲۰۲۴ گزینه واردات به ایران

در فضای داخلی این اس یو وی نیسان یک نمایشگر لمسی عریض 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در مرکز داشبورد به چشم می‌خورد که زیر آن دریچه‌ها و کنترل‌های سیستم تهویه قرار گرفته‌اند. پشت فرمان هم جای یک نمایشگر 12.3 اینچر دیگر است که نقش صفحه آمپر دیجیتال را ایفا می‌کند. علاوه بر این‌ها یک نمایشگر هدآپ 10.8 اینچی (HUD) جهت نمایش برخی از اطلاعات ضروری در اختیار راننده قرار دارد. صندلی‌ها دارای روکش چرمی باکیفیت هستند و صندلی‌های جلو به‌طور خاص علاوه بر قابلیت گرمایش و ماساژ از تنظیم برقی 8 جهته برخوردارند.

نیسان قشقایی 2024 در تمامی مدل‌ها امکاناتی نظیر 7 ایربگ، ترمز اضطراری خودکار، هشدار حفظ خودرو در خط، هشدار نقطه کور، دوربین دنده و عقب، سنسورهای پارک عقب و کروز کنترل تطبیقی را به‌همراه دارد. بالارده‌ترین نسخه این شاسی بلند ژاپنی که Ti هیبرید (e-Power) برشمرده می‌شود، از نمایشگر مرکزی و صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر هدآپ 10.8 اینچی، سیستم صوتی بوز با 10 اسپیکر، سقف پانوراما، سقف پانورامیک، حذف نویز فعال، کلید هوشمند و جلوپنجره منحصر به فرد بهره می‌برد.

پروسه رزرو قشقایی نسخه Ti e-Power مدل 2024 به‌زودی در استرالیا آغاز می‌شود. این نسخه با قیمت 32 هزار و 531 دلاری، حدود 3 هزار دلار از نسخه Ti معمولی گران‌تر خواهد بود. نهایتاً نظر شما کاربران گجت نیوز در مورد واردات نیسان قشقایی هیبرید مدل 2024 به ایران چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*