آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام با دنیایی از قابلیت‌های جدید از راه رسید

امروز ۷ آبان ۱۴۰۲ آپدیت جدید تلگرام با دنیایی از قابلیت‌های جدید از جمله پاسخ و نقل قول پیشرفته، شخصی‌سازی لینک‌ها و غیره منتشر شد.

امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲، بروزرسانی جدیدی برای پیام‌رسان تلگرام منتشر شده که به ادعای سازندگانش، انقلابی در ارسال پاسخ‌ها، پیش‌نمایش لینک‌ها و غیره را به‌وجود خواهد آورد. در ادامه با تمام قابلیت‌های تازه‌ای که با آپدیت جدید تلگرام به‌دست کاربران می‌رسد، آشنا خواهید شد.

قابلیت‌های آپدیت جدید تلگرام – ۷ آبان ۱۴۰۲

بروزرسانی جدید تلگرام قابلیت‌هایی را به‌همراه دارد که می‌تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد. با توجه به رقابت سختی که بین واتساپ و تلگرام به‌وجود آمده، هر نسخه این پیام‌رسان‌ها ما را شگفت‌زده می‌کند. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم. بیایید با این امکانات جدید آشنا شویم.

تغییرات مهم در ارسال پاسخ‌ها

یکی از قابلیت‌های جذاب پیام‌رسان تلگرام که نزدیک به ۹ سال پیش معرفی شد، قابلیت پاسخگویی به پیام‌ها است. به‌لطف این قابلیت کاربران می‌توانند حتی در پیچیده‌ترین و شلوغ‌ترین صفحات چت هم پاسخ خود به یک پیام را مشخص کنند. تا پیش از این، شما فقط می‌توانستید کل یک پیام را برای پاسخگویی انتخاب کنید؛ اما حالا تلگرام دست به ابتکار بزرگی زده و به شما اجازه می‌دهد حتی بتوانید بخش خاصی از یک پیام را نقل قول کنید و آن با انیمیشن جالب توجهی به‌نمایش گذاشته شود.

اما ویژگی دیگری که به پاسخ‌ها اضافه شده و بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد، امکان انتقال دادن آن‌ها به گفتگوهای دیگر است. این ویژگی زمانی مورد نیاز قرار می‌گیرد که شما بخواهید مکالمه را به گروه دیگری انتقال دهید یا پاسخ آن فرد در یک گروه را به‌صورت خصوصی برای خودش ارسال کنید. زمانی که هم که روی پاسخ انتقال داده شده بزنید، مجددا به مبدا آن پیام بازخواهید گشت. البته تا زمانی که به آن دسترسی داشته باشید.

نقل قول‌ها را قالب‌بندی کنید

پاسخ‌ها در تلگرام

نقل قول ها در تلگرام

نقل قول‌ها، بخش مهمی از چت‌ها را تشکیل می‌دهند. تلگرام هم این موضوع را به‌خوبی درک کرده و طی سالیان اخیر تغییرات گسترده‌ای را روی این بخش بوجود آورده است. اما انتخاب یک بخش خاص برای نقل قول کردن، تنها ویژگی جدید این بخش نیست. شما می‌توانید نقل قول خود را قالب‌بندی کنید و در یک پیام پاسخ، چند نقل قول مختلف داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید آیکونی را به‌عنوان الگو انتخاب کنید و از آن به عنوان پس‌زمینه نقل قول‌ها یا پاسخ‌های هدایت شده استفاده کنید.

پیش‌نمایش جدید لینک‌ها

پیش‌نمایش لینک‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تلگرام است که همزمان با پاسخ‌ها در سال ۲۰۱۵ به این پیام‌رسان اضافه شد. به‌لطف این قابلیت، تیتر، محتوای متنی و تصاویر داخل یک لینک بدون نیاز به باز کردن آن نمایش داده می‌شود.

در آپدیت جدید تلگرام کاربران کنترل بیشتری روی پیش‌نمایش لینک‌ها خواهند داشت و قادر به سفارشی‌سازی آن هستند. به‌طور مثال می‌توانید انتخاب کنید که این پیش‌نمایش در بالا یا پایین پیام به‌نمایش درآید و اگر پیام شما حاوی چند لینک بود، پیش‌نمایش کدام یکی از آن‌ها نشان داده شود. علاوه بر این باز کردن لینک‌ها هم آسان‌تر از قبل شده و با لمس هر جای پیش‌نمایش، آن لینک باز می‌شود.

انتخاب رنگ پروفایل

اگر از کاربران نسخه پولی این پیام‌رسان، یعنی تلگرام پریمیوم هستید، می‌توانید یک رنگ را ترکیب رنگی جدید را برای پروفایل خود انتخاب کنید. با این ویژگی، اسم شما، پاسخ‌ها و لینک‌هایی که می‌فرستید با رنگ انتخابی شما ارسال می‌شوند.

ویژگی‌های جدید استوری‌ها

یکی دیگر از تغییرات آپدیت جدید تلگرام، ویژگی‌هاییست که به استوری‌ها اضافه شده است. به‌طور مثال می‌توانید سرعت پخش استوری‌ها را کم و زیاد کنید. علاوه بر این می‌توانید از یک فلاش دیجیتالی روی صفحه برای عکس‌های سلفی روشن و شفاف استفاده کنید. نور این فلاش قابل تنظیم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*