قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده دستی

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده دستی ۱۵۵ میلیون تومان افزایش یافت!

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده دستی درب کارخانه با افزایش قیمت ۱۵۵ میلیون تومانی مواجه شد. این خبر بدی برای ثبت‌نام کنندگان خودرو است!

مدتی بود که ایران خودرو و سایپا فشار زیادی را روی شورای رقابت وارد کرده بودند تا بتوانند قیمت کارخانه‌ای محصولات خودشان را ارتقا دهند. ولی شورای رقابت زیر بار حرف آن‌ها نمی‌رفت و عملا از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای این دو شرکت جلوگیری می‌کرد. ولی این دو خودروساز دولتی بی‌کار ننشستند و تلاش کردند با امتناع از عرضه خودرو به بازار، باعث گران‌تر شدن قیمت آن‌ها شوند.

این دو خودروساز آنقدر خودروهایشان را دپو کردند تا سرانجام شورای رقابت تسلیم خواسته‌های آن‌ها شده و مجوز افزایش قیمت را صادر کند. نتیجه آن هم چیزیست که امروز در بازار می‌بینیم. تا همین چند روز پیش قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده دستی درب کارخانه ۳۴۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان بود. اما حالا به یکباره با جهش ۱۵۵ میلیون توماتی، به ۴۹۸،۵۸۴،۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. با این اوصاف اگر بخواهیم قیمت جدید آن را با قیمت اردیبهشت ماه مقایسه کنیم، باید به افزایش ۵۰ درصدی آن اشاره کرد. همچنین نسبت به قیمت این محصول در سال گذشته نیز افزایش ۱۱۰ درصدی داشته است.

 

این می‌تواند خبر بدی برای کسانی باشد که برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند. چرا که باید هنگام تحویل، به قیمت روز با کارخانه تسویه کنند! پس از همین الان ۱۵۵ میلیون تومان اضافه‌تر کنار بگذارید.

نام خودروقیمت قبلیقیمت جدید
پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دستی۳۴۳.۷۰۰.۰۰۰ تومان۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰ تومان