آی مک 24 اینچی M3

آی مک 24 اینچی جدید اپل با پردازنده ترسناک M3 از راه رسید

اپل سرانجام آی مک 24 اینچی جدید خود را با پردازنده قدرتمند و ترسناک M3 معرفی کرد. iMac M3 با مشخصات قدرتمند خود، دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی است.

سرانجام آی مک 24 اینچی جدید اپل معرفی شد. اپل در رویداد جدید خود که در نیمه‌های شب برگزار شد، نسخه جدیدی از iMac را معرفی کرد که به پردازنده جدید، قدرتمند و ترسناک M3 مجهز شده است. طبق جدیدترین اخبار تکنولوژی و بنا بر ادعای کوپرتینویی‌ها، این مدل دو برابر سریع‌تر از آی مک M1 قبلی خواهد بود.

مشخصات آی مک 24 اینچی M3

مهم‌ترین تغییر در این مدل، استفاده از پردازنده قدرتمند M3 است. M3 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای و یک پردازشگر گرافیکی 10 هسته‌ای با پشتیبانی از حداکثر 24 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است تا آی مک 24 اینچی جدید اپل را به یک آل این وان بسیار سریع‌تر از قبل تبدیل کند. برنامه‌هایی مانند سافاری یا اکسل مایکروسافت تا 30 درصد سریع‌تر از قبل اجرا می‌شوند.

آی مک 24 اینچی M3

همچنین تراشه جدید M3 قادر به استریم 12 ویدیوی 4K است و فتوشاپ نیز عکس‌ها را تا دو برابر سریع‌تر از همیشه پردازش می‌کند. همچنین این تراشه اکنون از فناوری وای فای 6E نیز پشتیبانی می‌کند.

از پردازنده M3 که گذر کنیم، آی مک 24 اینچی جدید اپل ویژگی جدید و خاص دیگری را ارائه نمی‌دهد. متاسفانه همچنان خبری از آی مک بزرگتر نیست؛ اما خوشبختانه این مدل نیز مانند قبل در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. برای آی مک 24 اینچی M3 می‌توانید هفت رنگ مختلف شامل سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای را سفارش دهید.

آل این وان جدید اپل دارای ضخامت 11.5 میلی‌متر است و همچنان باریک بودن آن دل کاربران را می‌رباید. حاشیه‌های سفید، دوربین 1080p، بلندگوها، میکروفون‌ها، درگاه یو اس بی و نمایشگر 4.5K رتینا نیز مانند قبل وجود دارند. همچنین این آی مک جدید هنوز هم برای اتصال به کابل لایتنینگ متکی است و لوازم جانبی مطابق با رنگ آی مک نیز یکسان هستند.

آی مک 24 اینچی M3

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آی مک M3 این است که از مواد بازیافتی بیشتری برای ساخت آن استفاده شده است. پایه‌ی دستگاه از صد در صد آلومینیوم بازیافتی تشکیل شده و در داخل نیز از آهنرباهای کمیاب بازیافتی، لحیم‌کاری قلع بازیافتی و 100 درصد آبکاری طلای بازیافتی در بردهای مدار بهره گرفته شده است.

اپل پس از عرضه آی مک M1، آل این وان جذاب خود را با تراشه M2 عرضه نکرد و حالا شاهد بازگشت قدرتمند این سری با پردازنده قدرتمند و ترسناک M3 هستیم که می‌تواند علاقه‌مندان را حسابی هیجان‌زده کند. قیمت آی مک 24 اینچی مجهز به پردازنده ام 3 از 1299 دلار برای پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای و 1499 دلار برای پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای آغاز می‌شود. پیش فروش این دستگاه از همین امروز شروع شده و از 7 نوامبر 2023، یعنی تقریبا یک هفته دیگر تحویل آن به خریداران آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*