مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی

مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی از امروز با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی از امروز با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد. این مسابقات به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

از امروز سه شنبه 9 آبان 1402 هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران در رشته فیفا 23 با حمایت همراه اول در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت. این رویداد که از تابستان 1402 با عنوان مسابقه یک میلیون نفری آغاز شده، با برگزاری مسابقات استان تهران در روزهای 9 و 10 آبان و برگزاری مسابقات کشوری بین منتخبان استان‌ها در روز 11 آبان 1402 در باغ موزه دفاع مقدس به پایان خواهد رسید.

آغاز مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی

در آیین اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران از برگزیدگان 20 بازی موبایلی ایرانی و نفرات برتر رشته فیفا 23 تقدیر خواهد شد. آن دسته از افرادی که به تماشای این مسابقات علاقه دارند نیز می‌توانند در روزهای برگزاری این رویداد در باغ موزه دفاع مقدس حضور پیدا کرده و این رقابت‌ها را مشاهده کنند.

اپراتور همراه اول که به‌عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگ‌ترین فراهم کننده زیرساخت ارتباطی کشور شناخته می‌شود، همانند گذشته که رویدادهای بازی و مشارکت با توسعه‌دهندگان را به‌شکل مستقیم میزبانی کرده، به حامی این رویداد تبدیل شده تا علاوه بر گردآوری گیمرها، باعث ایجاد جامعه‌ای تخصصی از آنها شود. همراه اول در گذشته نیز پلتفرم «کری گیم» را برای رونق‌بخشی به صنعت گیمینگ و حمایت از گیمرهای ملی طراحی و راه‌اندازی کرد.

از آنجایی که ورزش‌های الکترونیک به‌میزان چشمگیری رشد پیدا کرده و بسیاری از افراد به آن علاقه‌مندند، این رویداد یک فرصت ویژه را برای گسترش ورزش‌های الکترونیک و همکاری میان شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه فراهم کرده است. در این رویداد ده‌ها بازی در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف وجود دارند و به نفرات برتر هر ژانر نیز قرار است بیش از 1 میلیارد تومان جایزه اهدا شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*