لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور

لاماری ایما HEV به زودی در ایران عرضه می‌شود

لاماری ایما هیبرید یا HEV، محصول جدید آرین پارس موتور مراحل قانونی و تست‌های لازم را می‌گذارند تا به‌زودی رسماً در بازار ایران به عرضه برسد.

مطابق آخرین اخبار خودرو داخل کشور، شرکت آرین پارس موتور در مقطع کنونی مشغول طی کردن سلسه مراتب قانونی برای عرضه نسخه هیبرید یا HEV لاماری ایما در کشور است و این نشان می‌دهد که فاصله زیادی تا ورود آن به بازار باقی نمانده است. اواخر تابستان قیمت لاماری ایما هیبرید مشخص شده بود و کمی پس از آن هم تیزر معرفی لاماری ایما هیبرید رسماً به انتشار رسید تا علاقه‌مندان به نسخه جدید این کراس اوور چینی را آماده عرضه آن کند.

عرضه لاماری ایما هیبرید (HEV) در بازار

لاماری ایما هیبرید HEV آرین پارس موتور

پیش‌تر در گجت نیوز به معرفی نسخه هیبرید کراس اوور لاماری ایما پرداخته بودیم و نگاهی به جزئیات طراحی نمای بیرونی، کابین، مشخصات فنی و امکانات آن داشتیم. این خودرو که در واقع نسخه ریبرندشده فورتینگ T5 EVO، محصول خودروساز چینی دانگ فنگ برشمرده می‌شود، در سال 1401 به‌شکل مونتاژی تحت برند لاماریِ آرین پارس موتور به بازار ایران راه پیدا کرد و به‌لطف ویژگی‌هایی مثل پیشرانه نسبتاً پرتوان، طراحی به‌روز و جذاب و… با استقبال مواجه شد. در نتیجه همین، آرین پارس موتور عرضه نسخه هیبرید و فول آپشن آن را در دستور کار قرار داد تا نهایت بهره را از محبوبیت این محصول ببرد.

حالا لاماری ایما HEV با تغییراتی در طراحی و پیشرانه جدید در راه است. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط آرین پارس موتور، پیشرانه هیبرید این شاسی بلند یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ با استاندارد یورو 6 و یک موتور الکتریکی را در بر می‌گیرد. موتور بنزینی مذکور توانایی تولید قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را دارد و موتور الکتریکی هم می‌تواند 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در محورهای جلو و عقب هم به‌ترتیب سیستم تعلیق مک فرسون و چنداتصالی یا مولتی‌لینک به‌کار رفته است.

آرین پارس موتور نسخه بنزینی-برقی Lamari Eama را با امکانات ایمنی متعددی از جمله 6 ایربگ، انواع سیستم‌های ترمز (شامل ABS و EBD)، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرپایینی و… عرضه می‌کند. نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال 10.25 اینچی، تنظیم برقی 10 جهته صندلی راننده و 4 جهته صندلی شاگرد، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، سیستم تهویه خودکار با سیستم تصفیه هوا و تریم چرمی صندلی‌ها هم برخی از امکانات رفاهی این خودرو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*