تویوتا اف جی بروزر

تویوتا اف جی بروزر، آفرودر عجیب و غریب ژاپنی رونمایی شد

تویوتا اف جی بروزر در قالب یک آفرودر عجیب و غریب ژاپنی رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota FJ Bruiser آشنا می‌شویم.

شرکت تویوتا از محصول جدید خود با نام تویوتا اف جی بروزر در نمایشگاه SEMA 2023 پرده برداشت. این خودرو در قالب یک پیکاپ کلاسیک با قابلیت‌های آفرودی ویژه طراحی شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات تویوتا FJ بروزر آشنا می‌شویم.

مشخصات تویوتا اف جی بروزر

تویوتا اف جی بروزر

طراحان تویوتا روی پیکاپ کلاسیک تویوتا FJ45 مدل 1966 تغییرات زیادی از جمله در شاسی آن اعمال کردند. مواردی چون رول کیج، فریم سفارشی بدنه، جعبه انتقال کاربردی، دیفرانسیل‌های جلو و عقب جدید به‌همراه اکسل‌های متفاوت به‌عنوان ویژگی‌های برجسته طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. این شاسی بلند کلاسیک اکنون با سیستم تعلیق جدید به‌همراه سوک‌های فاکس و فنرهای ایباخ از توانایی‌های آفرودی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد.

تویوتا اف جی بروزر

تویوتا پیشرانه 8 سیلندر مسابقه‌ای ناسکار که نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده را برای تویوتا اف جی بروزر در نظر گرفت. البته جزئیاتی از تغییرات اعمال شده روی این پیشرانه در دست نیست، اما در حالت مسابقه‌ای کامل قدرتی برابر با 725 اسب بخار را به‌همراه دارد. گیربکس سه سرعته رانچو و سیستم اگزوز مگنا فلو به‌عنوان سایر ویژگی‌های فنی این خودرو محسوب می‌شوند که ترکیب آنها توانسته پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را به‌همراه داشته باشد.

تویوتا اف جی بروزر

سرعت این شاسی بلند کلاسیک و آفرودی در سبک‌ترین دنده و در دور موتور 7 هزار به 265 کیلومتر بساعت خواهد رسید. طراحان برای این خودرو لاستیک‌های 42 اینچی BF گودریچ کراولر T/A KX را در نظر گرفتند که حداکثر چسبندگی را به‌همراه دارد.

Toyota FJ Bruiser

سینی جدید زیر خودرو نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این خودرو محسوب می‌شود که برای مسیرهای ناهموار بسیار مناسب است؛ این قابلیت با فشردن یک دکمه از داخل کابین فعال خواهد شد. طراحان برای کابین تویوتا FJ بروزر نیز صندلی‌های مومو دیتونا EVO با پوشش جدید و فرمان جدید جکی استوارت 1968 را در نظر گرفتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*