دایون یوان هنگ Y6

دایون یوان هنگ Y6 ، سدان لوکس برقی چینی معرفی شد

دایون یوان هنگ Y6 به‌عنوان یک سدان لوکس برقی چینی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و سطح امکانات Dayun Yuanhang Y6 آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی دایون چین برند یوان هنگ اتو – Yuanhang Auto را برای عرضه محصولات لوکس خود در نظر گرفته است. خودرو دایون یوان هنگ Y6 این برند نیز که یک سدان برقی لوکس سایز متوسط است اخیرا به‌شکل پیش‌فروش با قیمت 45 تا 73 هزار دلار روانه بازار چین شده و مشتریان می‌توانند آن را در 5 مدل مختلف خریداری کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

طراحی دایون یوان هنگ Y6

دایون یوان هنگ Y6

سدان لوکس دایون یوان هنگ Y6 روی پلتفرم BHD توسعه پیدا کرده است؛ شرکت یوان هنگ در توسعه این پلتفرم با شرکت‌های هواوی و بوش نیز همکاری داشته است. طول این سدان به 5270 میلی‌متر، عرض آن 2000 میلی‌متر، ارتفاع آن 1500 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 3130 میلی‌متر می‌رسد.

دایون یوان هنگ Y6

سانروف پانورامیک بسیار بزرگ، درهای بدون فریم، دستگیره درهای مخفی و استایل فست‌بک به‌عنوان ویژگی‌های مهم ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند.

مشخصات فنی

مشتریان چینی می‌توانند دایون یوان هنگ Y6 را در مدل‌های تک موتور عقب محرک و دو موتور تمام چرخ محرک خریداری کنند که هر دو نسخه از باتری‌های لیتیومی بهره می‌برند. مدل تک موتور به یک پیشرنه الکتریکی 250 کیلوواتی با گشتاور 400 نیوتن‌متر مجهز شده است.

دایون یوان هنگ Y6

برای این نسخه امکان سفارش باتری 88.42 و 100 کیلووات‌ساعتی نیز فراهم شده است. این سدان چینی با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 720 تا 810 کیلومتر را بسته به نوع باتری طی کند. این خودرو ظرف مدت 5.9 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد.

دایون یوان هنگ Y6

نسخه دو موتوره یوان هنگ Y6 نیز در دو مدل قابل سفارش است. نسخه ضعیف‌تر از قدرتی برابر با 500 کیلووات و گشتاور 745 نیوتن‌متر بهره می‌برد و نسخه قدرتمندتر نیز قدرتی معادل 520 کیلووات و گشتاور 850 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد.

دایون یوان هنگ Y6

برای این خودروها سه پکیج باتری 88.42 کیلووات‌ساعت (با برد 620 کیلومتر)، 100 کیلووات‌ساعت (با برد 720 کیلومتر) و 150 کیلووات‌ساعت (با برد 1020 کیلومتر) در نظر گرفته شده است. یوان هنگ Y6 در مدل قدرتمندتر دو موتوره ظرف مدت 3.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

Dayun Yuanhang Y6

دایون یوان هنگ Y6 می‌تواند به حداکثر سرعت 205 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین این خودرو قادر به پشتیبانی از شارژ 800 ولتی بوده که با آن می‌توان با 10 دقیقه شارژ، مسافتی برابر با 300 کیلومتر را طی کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی دایون یوان هنگ Y6 

Dayun Yuanhang Y6

از ویژگی‌های کابین این خودرو نیز می‌توان به سیستم صوتی قدرتمند با 27 بلندگو، نمایشگر 17.38 اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی در پشت فرمان و غربیلک فرمان D شکل دوشاخه با کلیدهای کنترلی متعدد اشاره کرد.

Dayun Yuanhang Y6

دایون برای این سدان لوکس برقی خود سیستم‌های کمک رانندگی متعددی چون کروز کنترل تطبیقی، حرکت بین خطوط، چراغ‌های تطبیق‌پذیر و رانندگی در ترافیک را در نظر گرفته است. این خودرو از صندلی‌های ردیف دوم با قابلیت تاشو تا زاویه 145 درجه بهره می‌برد. همچنین صندلی میانی عقب خوابانده می‌شود تا سرنشینان عقب با دو جالیوانی و یک نمایشگر لمسی در مسافرت‌های طولانی رفاه بیشتری داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*