تتر

آیا می‌توان با تتر از فروشگاه‌ها خرید کرد؟

ارزهای دیجیتال یکی از ارزشمندترین دارایی‌های موجود در جهان هستند که برای پرداخت هزینه کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان ارز دیجیتال تتر که به‌عنوان محبوب‌ترین استیبل کوین بازار شناخته می‌شود به دلیل ثبات قیمتی خود یک دارایی مطمئن به‌شمار می‌رود و بیشتر مورد توجه فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفته است.

از این رو شاهد افزایش فروشگاه‌هایی هستیم که از تتر برای دریافت هزینه خدمات خود استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا می‌توان با تتر از فروشگاه ها خرید کرد؟ پس اگر قصد خرید محصول یا استفاده از خدمات سایت‌های خارجی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

استیبل کوین تتر و هدف پشت آن

استیبل کوین تتر و هدف آن

ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT محبوب‌ترین استیبل کوین بازار است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. این ارز جذاب با هدف جلوگیری از نوسانات شدید در بازار کریپتو و کمک به نقل و انتقال آسان دارایی‌ها فعالیت می‌کند.

قیمت تتر همیشه برابر با یک دلار است و پایدار خواهد بود. به همین جهت ارز دیجیتال تتر یک دارایی مطمئن محسوب می‌شود. کاربران با استفاده از تتر می‌توانند تراکنش‌های خود را در صرافی ارز دیجیتال با سرعت بالاتر و کارمزد پایین‌تر انجام دهند.

تتر توسط بلاک چین‌های مختلفی همچون اتریوم، ترون، پالیگان، سولانا، آوالانچ، بیت کوین کش و… پشتیبانی می‌شود. هر یک از بلاک چین‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و از پرداخت هزینه بیشتر برای انجام تراکنش‌ها جلوگیری می‌کنند.

شبکه ترون از سرعت بالایی برخوردار است و بیشترین حجم تراکنش‌های تتر را به خود اختصاص داده است. این موضوع سبب می‌شود که این بلاک چین محبوبیت بیشتری داشته و خرید تتر در این شبکه مقرون به صرفه باشد.

فروشگاه‌هایی که ارز تتر را قبول می‌کنند

کریپتوکارنسی شرایط لازم برای پرداخت همتا به همتا، سریع و ارزان را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران با استفاده از ارزهای دیجیتال مخصوصا تتر می‌توانند پرداختی‌های خود را به‌راحتی انجام دهند. بیشتر فروشگاه‌های آنلاین از این مزیت آگاه هستند، ولی تنها برخی از آن‌ها ارز دیجیتال تتر را به‌عنوان روش پرداختی خود پذیرفته‌اند. با مراجعه به سایت بیت پی می‌توانید لیست کامل این فروشگاه‌ها را مشاهده کنید. ما در این بخش بهترین فروشگاه‌هایی که ارز تتر قبول می‌کنند عبارت‌اند از:

1- برگر کینگ (Burger King)

برگر کینگ یک رستوران فست فودی است که برای اولین بار در سال 1954 تاسیس شده است. این کمپانی با ارائه یک ساندویچ مخصوص با استفاده دو همبرگر، سینه مرغ، پنیر پیتزا، گوشت خوک، کاهو، گوجه‌فرنگی و پیاز به شهرت رسیده است. رستوران Burger King دارای شعبه‌های مختلفی در سراسر دنیا است و هر روز مشتریان زیادی را می‌پزیرد. این رستوران هزینه فست فودهای خود را با استفاده از تتر دریافت می‌کند. این موضوع سبب شده است که همه افراد بتوانند به‌راحتی از خدمات برگر کینگ استفاده کنند.

2- کریپتو امپریوم (Crypto Emporium)

Crypto Emporium یک فروشگاه آنلاین معتبر است که در زمینه فروش محصولات مبتنی بر فناوری از جمله جواهرات، گجت، لباس و لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند. این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که از ارز دیجیتال تتر برای پرداخت هزینه کالاها پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از تتر تمام محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه Crypto Emporium خریداری کنید.

3- رستوران کی اف سی (KFC)

کی اف سی مخفف مرغ سوخاری کنتاکی است که محبوبیت زیادی بین مردم دنیا دارد. این مرغ جذاب برای اولین بار در رستوران KFC که توسط هارلند سندرز تاسیس شده است رونمایی شد. امروزه این رستوران دارای 18 هزار شعبه مختلف در 120 کشور مختلف دنیا است و مشتریان خاص خود را دارد. رستوران KFC یکی از بهترین فروشگا‌ه‌هایی است که از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می‌کند. بنابراین مشتریان می‌توانند هزینه مرغ سوخاری کنتاکی را با استفاده از تتر پرداخت کنند.

4- تراوالا (Travala)

تراوالا

تراوالا یک سایت آنلاین جذاب است که امکان رزرو هتل، تور، بلیط هواپیما و سایر خدمات مربوط به سفر را به‌صورت آنلاین فراهم می‌کند. این سایت قدرتمند با شرکت‌های گردشگری مختلفی از سراسر دنیا همکاری می‌کند و خدمات خود را به مشتریانی از نقاط مختلف جهان ارائه می‌دهد. نقطه قابل توجه درباره این فروشگاه قبول ارز تتر برای پرداختی‌های خود است. در واقع کاربران بدون داشتن کردیت کارت و با استفاده از تتر می‌توانند هزینه خدمات سفر را به‌راحتی پرداخت کنند.

5- شرکت ای تی اند تی (AT&T)

AT&T یک شرکت مخابراتی در کشور آمریکا است که خدمات مختلفی همچون اشتراک تلویزیون اینترنتی، پهنای باند، سرویس اینترنت و… را به کاربران ارائه می‌کند. این شرکت فراز و نشیب‌های زیادی در طول دوران فعالیت خود داشته است و هم اکنون به‌عنوان بزرگترین شرکت مخابرات تلفن ثابت به شمار می‌رود. AT&T برای راحتی کاربران خود ارز دیجیتال تتر را به‌عنوان روش پرداختی پذیرفته است. با توجه به این موضوع کاربران می‌توانند خدمات مورد نظر خود را به‌راحتی و با استفاده از تتر سفارش دهند.

6- اسنل (Snel)

اسنل یک شرکت خدماتی است که در زمینه ارائه خدمات میزبانی و سرورهای اختصاصی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2010 تاسیس شده است و در طی این سال‌ها توانسته است مشتریان زیادی از سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. قابلیت پرداخت هزینه خدمات با تتر جزو ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد Snel به شمار می‌رود. اگر شما هم به خرید هاست یا سرور نیاز دارید می‌توانید به سایت اسنل مراجعه کرده و سرویس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

اهمیت استفاده از ارزهای دیجیتال برای ایرانیان

کاربران ایرانی در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند و استفاده از خدمات سایت‌های خارجی کاملا دشوار است. از طرفی کاربران ایرانی به کردیت کارت یا کارت اعتباری خارجی دسترسی ندارند و اگر تحریم هم نباشیم قادر به خرید از سایت‌های خارجی نخواهیم بود. در چنین شرایطی استفاده از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، ترون و تتر یک راه‌حل مناسب برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود. چرا که استفاده از ارزهای دیجیتال هیچ گونه محدودیتی ندارد و همه کاربران می‌تواند از آن به‌عنوان یک روش پرداختی امن و سریع کمک بگیرند. پس کاربران ایرانی می‌توانند به کمک ارزهای دیجیتال در سایت‌های خارجی فعالیت کرده و نیازهای خود را برطرف کنند.

سخن پایانی

تتر (Tether) یکی از بهترین استیبل کوین‌های دنیا است که در سال 2014 به بازار عرضه شده است. این ارز توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و قیمت آن همیشه برابر با 1 دلار خواهد بود. ثبات تتر و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن سبب شده است که فروشگاه‌های مختلفی تتر را به‌عنوان یک روش پرداختی امن برای فروش خدمات و محصولات خود قبول کنند.

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که آیا می توان با تتر از فروشگاه ها خرید کرد؟ همچنین بهترین فروشگاه‌هایی که ارز دیجیتال تتر را قبول می‌کنند را به شما معرفی کردیم. ایرانیکارت یکی از سایت‌های مطرح در زمینه پرداخت ارزی، نقد درآمد و کارت‌های اعتباری فعالیت می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید خدمات دلخواه خود را سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*