خودرو کانسپت هوندا e:N GT

خودرو کانسپت هوندا e:N GT ، دست کمی از سفینه فضایی ندارد + ویدیو

هوندا ای ان جی تی – Honda e:N GT ، یک خودرو برقی و کانسپت است که امروز برای اولین بار، قصد داریم تا این شاهکار ژاپنی را از نمای نزدیک و در دنیای واقعی ببینیم. در ادامه راجع به مشخصات فنی و رقبای قدرتمند آن حرف می‌زنیم.

کادیلاک با معرفی خودرو برقی سلستیک، دریچه‌ی تازه‌ای را به روی خودروهای برقی باز کرد و محصولات دیگری مثل اینفینیتی ویژن Qe یا دانگ فنگ آئولوس کانسپت، سعی کردند تا با همین دیدگاه راهی نمایشگاه‌های مختلف شوند. حالا یک عضو جدید از سرزمین آفتاب، قصد دارد تا به این مهمانی بپیوندد. در ادامه راجع به این عضو جدید، بیشتر صحبت می‌کنیم.

معرفی خودرو کانسپت هوندا e:N GT

خودرو مفهومی هوندا e:N GT، یکی از چهار عضو خانواده‌ی هوندا e:N است. ما تا اینجای کار، سری هوندا e:N را با سه محصول مختلف یعنی کراس اور برقی هوندا e:NP2، هوندا e:NS2 و شاسی بلند برقی هوندا e:N می‌شناختیم و اکنون افتخار آن را داریم تا با چهارمین عضو این خانواده آشنا شویم.

خودرو کانسپت جدید هوندا جی تی

خودرو کانسپت جدید هوندا جی تی برخلاف سه عضو دیگر، «مفهومی‌تر» است و در نگاه اول، بیشتر به یک محصول فانتزی شباهت دارد، تا یک خودرو تجاری. فعلا در مورد مشخصات فنی هوندا e:N GT چیز زیادی نمی‌دانیم اما اگر بر اساس رقیب‌های این خودرو جلو برویم، احتمالا در زیر این چهره‌ی مشکی و خشن، چهار موتور برقی خوابیده باشند.

خودرو کانسپت هوندا e:N GT

این زبان طراحی در خودروهای برقی، از توان‌هایی مثل 1000 اسب بخار خبر می‌دهند و فاصله‌ی محوری هم، حضور باتری‌های غول پیکر با توان‌ 100 کیلو وات ساعت را توجیه می‌کند.

برنامه‌های آینده هوندا در صنعت خودروهای برقی

خودرو کانسپت هوندا e:N GT

اکثر شرکت‌های بزرگ خودروسازی، بخش تحقیق و توسعه‌ی خودروهای بنزینی خود را به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآورده‌اند. شرکت هوندا هم تقریبا در همین مسیر قرار دارد و طبق گزارش‌های رسمی خود، اعلام کرده است که تا سال 2025، نیمی از خط تولید خود را به خودروهای برقی اختصاص دهد. این عدد تا سال 2027 به 100 درصد خواهد رسید و خودروهای بنزینی هوندا، به برگ‌های می‌پیوندند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*