دانگ فنگ فنگون E5

دانگ فنگ فنگون E5 بهمن موتور با این مشخصات و امکانات در ایران عرضه می‌شود

لیست مشخصات و امکانات دانگ فنگ فنگون E5 بهمن موتور اعلام شد. در ادامه مشخصات شاسی بلند پلاگین هیبریدی Dongfeng fengon E5 آشنا می‌شویم.

برند بی ام کارز که توسط شرکت بهمن موتور برای عرضه خودروهای وارداتی این شرکت تاسیس شده، به‌تازگی کاتالوگ دانگ فنگ فنگون E5 را منتشر کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند پلاگین هیبریدی DFSK E5 آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی دانگ فنگ فنگون E5 بهمن موتور

دانگ فنگ فنگون E5

دانگ فنگ فنگون E5 به یک قوای محرکه هیبریدی متشکل از یک موتور بنزینی و برقی مجهز شده است. موتور بنزینی 1.5 لیتری یورو 6 این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 108 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن‌متر را به تولید برساند. موتور برقی این خودرو نیز قدرتی برابر با 130 کیلووات ساعت (174 اسب بخار) و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد.

دانگ فنگ فنگون E5

یک گیربکس E-CVT اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. برای این خودرو یک باتری 17.52 کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته شده است که ظرف مدت 4 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شود. این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مستقل مک فرسون و در عقب نیز از سیستم تعلیق مستقل چند میله‌ای بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

دانگ فنگ فنگون E5

دانگ فنگ فنگون E5 از امکانات ایمنی متعددی چون ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم ترمز ABS-EBD-EBA، سیستم کنرتل پایداری الکترونیکی خودرو، سیستم کنترل کشش، ترمز پارک برقی به‌همراه سیستم توقف خودکار، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی، کروز کنترل، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، چراغ‌های مه‌شکن عقب، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، کیسه هوای رننده و سرنشین جلو به‌همراه 2 ایربگ جانبی و 2 ایربگ پرده‌ای)، صندلی کودک، سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم هشدار تغییر خط و سیستم هشدار تصادف از عقب بهره می‌برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت به همراه گرم‌کن و سردکن، صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در 4 جهت با گرم‌کن و سردکن، سیستم مولتی‌مدیا 12.3 اینچی با کارپلی، 12 عدد بلندگو، استارت دکمه‌ای، در صندوق عقب برقی، سیستم تهویه مطبوع به‌همراه دریچه برای سرنشینان عقب، گرم‌کن شیشه، فیلتر تصفیه هوای داخل کابین، سیستم باز تولید برقی هنگام ترمزگیری، نمایشگر وضعیت شارژ، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، قابلیت تنظیم فرمان در 4 جهت، فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای چند منظوره، جلوآمپر 7 اینچی دیجیتال و دوربین ثبت وقایع رانندگی اشاره کرد.

کاتالوگ خودرو DFSK E5 بهمن موتور

dongfeng-fengon-e

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*