قیمت رانا پلاس جدید

قیمت رانا پلاس جدید در بازار مشخص شد

قیمت رانا پلاس جدید پس از تحویل به مشتریان در بازار مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری رانا پلاس ارتقا پیدا کرده در بازار را بررسی می‌کنیم.

گروه صنعتی ایران خودرو به‌تازگی طرح تحویل رانا پلاس ارتقا پیدا کرده را به مشتریان آغاز کرده و اکنون دلالان و فروشندگان، قیمت این سدان اقتصادی ایران خودرو را در بازار تعیین کردند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری رانا پلاس جدید در بازار آشنا خواهیم شد.

تعیین قیمت رانا پلاس جدید در بازار

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از آغاز تحویل رانا پلاس جدید به مشتریان، دلالان و فروشندگان برای این سدان اقتصادی قیمت 490 تا 505 میلیون تومان را در بازار اعلام کردند. همچنین برخی برای آن قیمت 515 میلیون تومان را در نظر گرفتند که البته مشتریان برای این خودرو چنین مبلغی را در بازار پرداخت نمی‌کنند.

قیمت رانا پلاس جدید

گفتنی است رانا پلاس ارتقا پیدا کرده از یک موتور TU5 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد. در واقع این خودرو از لحاظ فنی نسبت به رانا پلاس TU5 تغییری پیدا نکرده است.

قیمت رانا پلاس جدید

علاوه بر بخش فنی، در بخش ظاهری نیز تفاوتی با نسخه‌های قبلی مشاهده نمی‌شود. این خودرو از رینگ‌های فولادی با قالپاق بهره می‌برد. البته رانا پلاس جدید به امکانات جدیدی چون سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه کنترل پایداری الکتریکی مجهز شده است.

قیمت رانا پلاس جدید

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سنسور پارک عقب، صندلی‌های عقب تاشو، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه دستی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، تریم داخلی پارچه و دو کیسه هوا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*