خودروهای لوکس بی ام کارز

نمایش خودروهای لوکس بی ام کارز در نمایشگاه خودروی اصفهان

هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید. غرفه بهمن موتور با نمایش خودروهای لوکس بی ام کارز درخشید.

نمایشگاه خودروی اصفهان به‌تازگی آغاز به کار کرده و میزبان محصولات خودرویی لوکس و جذابی بوده است. در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه شاهد رونمایی از چهار خودروی وارداتی با نشان بی ام کارز بوده‌ایم که قصد داریم ببینیم چه محصولاتی و از چه شرکتی هستند تا بیشتر بتوانیم پیرامون آنها صحبت کنیم.

خودروهای لوکس بی ام کارز به زودی عرضه می‌شوند

خودروهای لوکس بی ام کارز

شرکت بی ام کارز در هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان مسئول واردات و همچنین عهده‌دار عرضه محصولات گروه خودروسازی بهمن است. از جمله ماشین‌هایی که این برند در معرض دید عموم قرار داده می‌توان به هونگچی H5، هونگچی E-QM5، بستیون T77 و DFSK E5 اشاره کرد.

دو خودروی هونگچی اچ 5 و DFSK E5 در حال حاضر به مرحله عرضه رسیده‌اند و دو ماشین دیگر تکلیف مشخصی ندارند. هر دوی این ماشین‌ها وارداتی و از دیار چین هستند و طبق آنچه بهمن موتور اعلام کرده مورد استقبال مشتریان واقع شده‌اند. همچنین مشاهدات از غرفه بی ام کارز نشان می‌داد که ازدحام جمعیت سندی بر تقاضای زیاد محصولات آنها بوده است.

خودروهای لوکس بی ام کارز

شرکت بی ام کارز پیش‌بینی کرده دو خودروی فوق تا چند ماه دیگر و پیش از خاتمه سال جاری با پلاک ملی به دست مشتریان برسند. علاوه بر این اگر متقاضی خرید دو محصول هونگچی H5 و بستیون T77 هستید می‌توانید به وب سایت رسمی گروه بهمن مراجعه کرده و وجه تعیین شده را پرداخت کنید تا مدارکتان تکمیل شود. در طرح‌های بعدی کراس اوور پلاگین هیبریدی DFSK E5 نیز قابل سفارش خواهد بود.

غرفه بهمن موتور محدود و منحصر به نمونه‌های وارداتی چینی نمانده و از دیگر خودروهای چینی مونتاژی موجود در آن می‌توان به محصولاتی نظیر فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ، پیکاپ G9 و غیره اشاره کرد. یکی از مزایای گروه بهمن نسبت به سایر خودروسازان کشور، فعالیت آنها در زمینه تولید موتورسیکلت، کشنده و کامیون است که نمونه‌هایی از آنها در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 به نمایش درآمد. علاقه‌مندان به نمایشگاه خودروی اصفهان می‌توانستند تا دیشب مورخ 19 آبان ماه 1402 در این رویداد شرکت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*