نسخه جدید چانگان یونی کی (UNI-K)

نسخه جدید چانگان UNI-K با امکانات بیشتر روانه بازار شد

چانگان یونی کی بین محصولات وارداتی جدید گروه سایپا جا دارد. اخیراً نسخه جدیدی از چانگان UNI-K هم با امکانات تازه در بازار چین عرضه شده است.

سایپا پس از آزادسازی واردات خودرو، خبر از عرضه چند خودرو چانگان در بازار ایران داد که از بین آن‌ها CS35 پلاس و CS55 پلاس به عرضه رسیده‌اند؛ اما کماکان انتظار برای عرضه امثال UNI-T و البته UNI-K ادامه دارد. در تابستان گذشته چانگان یونی کی حتی در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرد تا علاقه‌مندان را برای ورود خود به بازار آماده کند. در همین حال، جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که نسخه جدیدی از چانگان UNI-K با امکانات بیشتر در چین در دسترس قرار گرفته است.

عرضه نسخه جدید کراس اوور چینی چانگان UNI-K

نسخه جدید چانگان یونی کی (UNI-K)

یونی کی جدید از لحاظ طراحی نمای بیرونی و همچنین مشخصات فنی تفاوتی با قبل ندارد. آنچه این نسخه را نسبت به نمونه‌های قبلی متمایز می‌کند، برخورداری از امکانات جدید در تریم پایه است. از جمله این امکانات می‌توان به رانندگی خودکار سطح 2، هشدار برخورد از عقب، هشدار باز شدن سقف و درها، صفحه‌آمپر تمام دیجیتال ال‌سی‌دی و نور بالا و پایین تطبیقی اشاره کرد.

این کراس اوور چانگان طراحی به‌روزی دارد که المان‌هایی جذاب مثل جلوپنجره بزرگ با المان‌های کرومی به‌شکل حرف T، چراغ‌های باریک و چراغ‌های سرتاسری عقب در آن گنجانده شده‌اند. طراحی کوپه این خودرو هم که در همان نگاه اول به نمای کناری به‌چشم می‌آید، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن است و همواره ثابت شده که این سبک از طراحی کراس اوورها بین خودروسواران خواهان دارد.

نسخه جدید چانگان یونی کی (UNI-K)

زیر کاپوت یونی کی یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت قرار دارد که می‌تواند 233 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو محرکه این موتور هم به یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته سپرده شده است که بسته به تریم، نیرو را به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ می‌فرستد. این شاسی بلند چینی با اتکا به این موتور باید بتواند طی 8.8 ثانیه از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و همچنین در یک سیکل ترکیبی، 8.4 لیتر به‌ازای هر 100 کیلومتر، سوخت مصرف می‌کند.

در کابین این محصول چانگان هم نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی، مرکز داشبورد را به خود اختصاص داده است. همچنین پشت فرمان، سه نمایشگر کوچک که جهت نمایش اطلاعات ضروری تعبیه شده‌اند، صفحه‌آمپر دیجیتال این خودرو را شکل می‌دهند. سانروف پانورامیک 67 اینچی، ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی 8 جهته صندلی راننده و 4 جهته صندلی شاگرد و کنترل از راه دور با گوشی هوشمند، برخی دیگر از امکانات آن هستند.

نسخه جدید چانگان UNI-K با قیمت بین 154 هزار و 900 تا 184 هزار و 900 یوان برابر با 21 هزار و 250 تا 25 هزار و 366 دلار در بازار چین در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*