شرایط فروش جدید لاماری ایما

شرایط فروش جدید لاماری ایما در آبان 1402

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش جدید لاماری ایما برای آبان ماه 1402 را اعلام کرده است. در ادامه با جزئیات آن همراه ما باشید.

اگر از شرکت‌کنندگان مرحله نهم نوبت‌دهی سامانه یکپارچه خودرو بوده‌اید، آگاه باشید که شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما اعلام شده است. اطلاعیه شرکت اخیرا منتشر شده و مطابق آن متقاضیان حقیقی و حقوقی که نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کرده‌اند می‌توانند بر مبنای نوبت‌دهی اینترنتی، خودروی خود را به زودی تحویل بگیرند.

شرایط فروش جدید لاماری ایما اعلام شد

به‌منظور تسریع در امور تشریفاتی و تکمیل مدارک، متقاضیان می‌بایست فرآیند ثبت نام خود را کامل کرده و عقد قرارداد فروش فوق العاده را با قیمت قطعی و تحویل سه ماهه بپذیرند. از روز سه شنبه مورخ 23 آبان ماه 1402 لغایت شنبه مورخ 29 آبان ماه 1402 مشتریان مهلت دارند نسبت به تکمیل و واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش جدید لاماری ایما

برای آگاهی از شرایط و ضوابط کامل این اطلاعیه متقاضیان می‌توانید به آدرس وب سایت رسمی لاماری مراجعه کنید. علاوه بر این می‌توانید به قسمت «استعلام نوبت دهی» رفته و از نوبت دقیق خود اطلاع کسب کنید. در این طرح فروش فوق العاده در مرحله نهم، لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و 431 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روزه به فروش می‌رسد.

در صورت دیرکرد، جریمه 36 درصدی برای مشتریان در نظر گرفته شده و رنگ‌های قابل عرضه‌ای که می‌توان انتخاب کرد شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز می‌شود. در ادامه سعی می‌کنیم مشخصات کلی این شاسی بلند جذاب و خوش ترکیب چینی را بررسی اجمالی کنیم.

مشخصات کلی لاماری ایما

شرایط فروش جدید لاماری ایما

زیر کاپوت کراس اوور محبوب آرین موتور یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه 1.5 لیتری تعبیه شده که می‌تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور توربوشارژ، نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به محور جلو انتقال می‌دهد و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 9.5 ثانیه طول می‌کشد.

وزن لاماری ایما 1550 کیلوگرم و طول، عرض و ارتفاع آن به‌ترتیب 4565 میلی‌متر، 1860 میلی‌متر و 1690 میلی‌متر است. فاصله بین دو محور این شاسی بلند 2715 میلی‌متر است و فضای راحتی برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. مصرف سوخت درون شهری این خودرو 8.9 لیتر و مصرف خارج شهر آن 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر ارزیابی شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.6 لیتر است که بهینه و مناسب تلقی می‌شود.

از جمله امکانات ایما می‌توان به استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده 6 حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، رینگ آلومینیومی 19 اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال و یکپارچه مولتی‌مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل و سامانه کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*