همراه اول نمایشگاه صنعت برق

همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی به نمایشگاه صنعت برق می‌آید

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در روزهای 23 تا 26 آبان 1402 در تهران برگزار می‌شود و همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در این رویداد حضور دارد.

نمایشگاه بین المللی تهران در روزهای 23 تا 26 آبان ماه 1402 میزبان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق است. شرکت همراه اول نیز در این رویداد حضور دارد و با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی به این نمایشگاه آمده است. همراه اول با توجه به جایگاه خلاقیت و ارائه راهکارهای هوشمندانه از سوی اجزای اکوسیستم انرژی برای تهیه، تامین و عرضه به همه مشترکان صنعتی، خانگی، تجاری و کشاورزی که در شکل‌دهی به اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی تاثیرگذار هستند، در این رویداد حاضر شده است.

فرایند هوشمندسازی به‌منظور مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری زنجیره فوق انجام می‌شود و شامل مواردی مانند مدیریت و کنترل، ایجاد مراکز جمع‌آوری داده، تولید نرم افزارهای لازم برای حوزه خدمات‌رسانی و بهره‌وری انرژی و همین‌طور فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مشترکان می‌شود. بخش کسب و کار سازمانی همراه اول به‌عنوان یکی از پرچمداران ارائه راهکارهای هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق حاضر شده و سرویس‌ها و راهکارهای خود در زمینه هوشمندسازی انرژی و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق را معرفی می‌کند. علاوه بر این همراه اول از مدیران و صاحبان کسب‌وکارها دعوت کرده تا از غرفه اپراتور اول تلفن همراه کشور در این نمایشگاه دیدن کنند.

خدمات همراه اول در نمایشگاه صنعت برق

از جمله خدمات و راهکارهای همراه اول در اکوسیستم انرژی می‌توان به شکل‌دهی اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان، هوشمندسازی کنتورها، تهیه و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، تهیه و توسعه نرم افزارهای قرائت، ارائه خدمات هوشمند و دیجیتال بر بستر موبایل، ایجاد بازار مبادلات انرژی به‌منظور خرید و فروش بسته‌های انرژی و ارائه بسترهای لازم جهت ذخیره‌سازی و پردازش داده‌های اکوسیستم با لایه‌های امنیتی استاندارد اشاره کرد.

علاوه بر موضوع‌های مربوط به اپراتوری انرژی، سایر محصولات و خدمات سازمانی همراه اول نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شوند که از جمله آنها باید به سرویس‌های سازمانی آواک (بیسیم سازمانی) و LBS (پیامک مکان‌محور) اشاره کنیم. گروه کسب و کاری همراه اول در روزهای 23 تا 26 آبان ماه در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران و از ساعت 8 صبح تا 15 عصر از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این رویداد نمایشگاهی میزبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*