فونیکس

فونیکس حامی مسابقه مقدماتی جام جهانی شد

شرکت فونیکس که به‌عنوان برند نوآور در عرصه خودروهای مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا محسوب می‌شود، حامی مسابقه فوتبال دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 شد.

تهران، [25 آبان 1402] – در همگرایی هیجان‌انگیز ورزش و فناوری‌های پیشرفته، فونیکس، برند نوآور در عرصه خودروهای مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا، به‌عنوان یکی از حامیان مسابقه فوتبال دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 ظاهر می‌شود. رقابت حساس ایران و هنگ کنگ قرار است در ورزشگاه آزادی تهران انجام شود، جایی که فونیکس می‌خواهد جایگاه خود را به‌عنوان یکی از نام‌های تاثیرگذار صنعت خودرو در خلال تماشای این رویداد به نمایش بگذارد.

حمایت فونیکس از مسابقه مقدماتی جام جهانی

طبعا فضای پرشور استادیوم آزادی، تحت تاثیر حضور با شکوه فونیکس، قرار خواهد گرفت. نمایش تصاویر مربوط به این روی صفحه نمایش LED دوگانه در بالای استادیوم، یکی از بخش‌های این نمایش بزرگ است و تجربه بصری جذابی را برای تماشاگران تضمین می‌کند.

فونیکس با افزودن هیجان خودرویی به این رویداد ورزشی، دو خودروی برجسته خود را پشت هر یک از دروازه‌های پیست دو میدانی به نمایش خواهد گذاشت. یکی از این خودروها، فونیکس‌ اف ایکس است که تجسمی از جوانی، اسپرت بودن و طراحی آینده‌نگر را با خود به همراه دارد که با طراحی مدرن و جذاب و شتاب خیره‌کننده خود، عنوان سریع‌ترین کراس‌اوور مونتاژی کشور را در زمان ارائه به خود اختصاص داد.

خودروی دیگر فونیکس که در این مسابقه فوتبال به نمایش گذاشته می‌شود، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید است که به‌عنوان محصولی تحول‌آفرین، اولین محصول پلاگین هیبرید مونتاژی در صنعت خودرو ایران است. فراتر از ویژگی‌های ممتازی که تیگو 8 پرو را تعریف می‌کند، نسخه پلاگین هیبرید آن با کمک به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و تعدیل هزینه‌های سوخت، نقطه عطف قابل توجهی در صنعت خودروسازی ایران خواهد بود.

در کنار تماشای رقابت ایران و هنگ‌کنگ از چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی که طرفداران را در عمق هیجان فوتبال قرار می‌دهد، تماشاگران این فرصت را خواهند داشت که از نزدیک شاهد نمایش فونیکس اف‌ایکس به‌عنوان نماد جوانی و خودروهای آینده در کنار تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید باشند که ترکیبی بی‌نظیر از عملکرد، تکنولوژی‌های نوین و اولویت دادن به محیط زیست است.

رقابت ایران و هنگ‌کنگ از ساعت 18 امروز – پنجشنبه 25 آبان – به‌طور زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*