قیمت تویوتا کرولا

قیمت تویوتا کرولا 1500cc وارداتی در ایران اعلام شد

قیمت تویوتا کرولا 1.5 لیتری وارداتی در ایران اعلام شد. سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت نسخه 1.5 لیتری Toyota Corolla را اعلام کرد.

شرکت معین خودرو، تویوتا کرولا را در دو مدل 1.2 لیتری و 1.5 لیتری به ایران عرضه می‌کند. پس از اعلام قیمت مدل 1.2 لیتری، اکنون قیمت نسخه 1.5 لیتری آن نیز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد. البته سازمان حمایت قیمت علی‌الحساب این خودرو را اعلام کرده است و برای محاسبه قیمت نهایی باید سایر هزینه‌ها به آن اضافه شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو آشنا می‌شویم.

قیمت تویوتا کرولا 1500cc وارداتی 

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت علی‌الحساب تویوتا کرولا 1.5 لیتری را 1 میلیارد و 550 میلیون تومان در نظر گرفت. با توجه به این‌که قیمت علی‌الحساب نسخه 1.2 لیتری این سدان ژاپنی نیز در همین سطح بود، احتمالا با احتساب تمام هزینه‌ها قیمت کرولا وارداتی 1500 سی‌سی به 2 میلیارد و 16 میلیون تومان خواهد رسید. لازم به ذکر است قیمت نهایی نسخه 1.2 لیتری این خودرو مدتی قبل 2 میلیارد و 15 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد.

گفتنی است پیشرانه کرولا 1.5 لیتری از نوع 3 سیلندر تنفس طبیعی است که می‌تواند قدرتی برابر با 119 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 10 سرعته CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*