خودرو جدید کرمان موتور

مشخصات فنی و امکانات 7 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات 7 خودرو جدید کرمان موتور شامل کی ام سی X5، کی ام سی G03 هیبریدی، کی ام سی J7 برقی، کی ام سی J4 برقی، کی ام سی E10X، کی ام سی JS6 بنزینی و هیبریدی اعلام شد.

شرکت کرمان موتور کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات 7 خودرو جدید خود شامل کی ام سی X5، کی ام سی G03 پلاگین هیبریدی، کی ام سی J7 برقی، کی ام سی J4 برقی، کی ام سی E10X، کی ام سی JS6 بنزینی و پلاگین هیبریدی را اعلام کرد.

مشخصات 7 محصول جدید کرمان موتور

در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات 7 خودرو جدید کرمان موتور شامل KMC X5، KMC G03 PHEV، KMC J7 EV، KMC J4 EV، KMC JS6، KMC E10X، KMC JS6 PHEV آشنا می‌شویم.

مشخصات کی ام سی ایکس 5 – KMC X5

خودرو جدید کرمان موتور

کی ام سی ایکس 5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 16 سوپاپ با فناوری پاشش مستقیم سوخت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به 4 کیسه هوا، پشت آمپر دیجیتال 7 اینچی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، نمایشگر 12.8 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS) و اتوهلد اشاره کرد.

مشخصات کی ام سی جی 03 –  KMC G03 PHEV

خودرو جدید کرمان موتور

کی ام سی G03 از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی در کنار یک موتور برقی بهره می‌برد. موتور بنزینی قدرتی برابر با 75 کیلووات و گشتاور 126 نیوتن‌متر و موتور برقی نیز قدرتی برابر با 105 کیلووات و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه‌ها توسط گیربکس E-CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون دو کیسه هوا، کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها، پشت‌آمپر 7 اینچی و نمایشگر 10:25 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی بهره می‌برد.

مشخصات کی ام سی جی 7 برقی – KMC J7 EV

خودرو جدید کرمان موتور

کی ام سی جی 7 برقی به یک موتور الکتریکی با قدرت 142 کیلووات و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز شده است. این خودرو از باتری 50.1 کیلووات‌ساعتی از نوع LFP بهره می‌برد و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 401 تا 500 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8.5 ساعت از 15 تا 100 درصد شار می‌شود، اما با شارژ سریع می‌توان ظرف مدت 48 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد.

از امکانات این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی، پشت‌آمپر دیجیتال، تنظیم برقی صندلی راننده در 4 جهت، گرم‌کن صندلی راننده، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل حرکت در سربالایی اشاره کرد.

مشخصات کی ام سی جی 4 برقی – KMC J4 EV

خودرو جدید کرمان موتور

کی ام سی جی 4 برقی به یک موتور الکتریکی از نوع PMSM مجهز شده که قدرتی برابر با 120 کیلووات و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو با یک بار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند مسافت حدود 300 کیلومتر را بپیماید و به حداکثر سرعت 162 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین این خودرو ظرف مدت 8.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

KMC J4 EV به امکانات ایمنی و رفاهی متعددی نظیر 2 کیسه هوا راننده و سرنشین، ایموبلایزر – سیستم ضد سرقت، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل دینامیکی خودرو ESC ، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، سیستم پایش باد تایرها TPMS، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای و سیستم خودروهای متصل مجهز شده است.

مشخصات کی ام سی جی اس 6 – KMC JS6

KMC JS6

کی ام سی JS6 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 135 کیلووات و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم پایش فشار باده تایرها، کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، هشدار نقطه کور، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو، حافظه صندلی راننده و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با فیلتر تصفیه هوا اشاره کرد.

مشخصات کی ام سی ای 10 ایکس – KMC E10X

KMC E10X

کی ام سی E10X از یک موتور برقی با قدرت 45 کیلووات و گشتاور 150 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این خودرو با باتری 30.2 کیلووات‌ساعتی از نوع LFP می‌تواند با هر بارشارژ مسافتی برابر با 302 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ معمولی ظرف مدت 6 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ می‌شوند و با شارژ سریع نیز می‌تواند ظرف مدت 42 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم صوتی تصویری 10.25 اینچی با بلوتوث، رادیو و USB، استارت دکمه‌ای، کیسه هوای سرنشینان جلو، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، ورود بدون کلید، کروز کنترل، صفحه کیلومتر دیجیتال 6.2 اینچی و سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی اشاره کرد.

مشخصات کی ام سی جی اس 6 پلاگین هیبرید – KMC JS6 PHEV

کی ام سی JS6 PHEV

کی ام سی KMC JS6 PHEV یکی دیگر از 7 خودرو جدید کرمان موتور محسوب می‌شود که از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی به‌همراه یک پیشرانه برقی بهره می‌برد. موتور بنزینی این خودرو قدرتی برابر با 81 کیلووات و گشتاور 135 نیوتن‌متر و پیشرانه برقی قدرتی برابر با 150 کیلووات و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه درد.

این خودرو با پیشرانه بنزینی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 5.37 لیتر سوخت مصرف می‌کند و در حالت ترکیبی نیز مصرف سوخت آن 1.33 لیتر است. یک گیربکس E-CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این خودرو ظرف مدت 7.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 175 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای، سیستم کنترل کشش، سیتسم کمکی ترمز اضطراری، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه و کروز کنترل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*