قیمت تیگو 8 هیبرید

قیمت تیگو 8 هیبرید در بازار ایران مشخص شد؛ 3 میلیارد و 200 میلیون ناقابل

قیمت تیگو 8 هیبرید پس از آغاز تحویل به مشتریان در بازار ایران مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری Chery Tiggo 8 Plus e-plus در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

شرکت فونیکس به‌عنوان زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو به‌تازگی فرایند تحویل نخستین سری از شاسی بلند چری تیگو 8 هیبرید را به مشتریان آغاز کرد. در همین راستا قیمت این شاسی بلند هیبریدی در بازار ایران مشخص شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری Chery Tiggo 8 Plus e-plus را بررسی خواهیم کرد.

قیمت تیگو 8 هیبرید در بازار ایران

شرکت فونیکس طی ماه گذشته، تیگو 8 هیبرید را با قیمت قطعی 2 میلیارد و 760 میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با موعد تحویل 30 روز به مشتریان تحویل داد. اکنون که این خودرو به دست مشتریان رسیده، فعالان بازار آزاد برای آن قیمت 3 میلیارد و 150 میلیون تومان تا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

قیمت تیگو 8 هیبرید

گفتنی است تیگو 8 پرو هیبرید به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت به‌همراه یک پیشرانه برقی مجهز شده است. پیشرانه 2 لیتری این خودرو قدرتی برابر با 326 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو ظرف مدت 7.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

همچنین این شاسی بلند هیبریدی به‌ازای هر 100 کیلومتر مصرف بنزین 7.2 لیتری را به‌همراه دارد. ضمن این‌که در حالت برقی به‌کمک پیشرانه الکتریکی، این خودرو می‌تواند مسافتی برابر با 75 کیلومتر را طی کند. میزان پیمایش ترکیبی این خودرو نیز 950 کیلومتر اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*