بهمن ریسپکت جدید

مشخصات فنی و امکانات بهمن ریسپکت جدید اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات بهمن ریسپکت جدید اعلام شد. در ادامه با مشخصات نسخه آپشنال سدان بهمن Respect آشنا می‌شویم.

شرکت بهمن موتور به‌تازگی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 برای نخستین بار از ریسپکت پرایم جدید یا آپشنال پرده برداشت. این خودرو اکنون نسبت به قبل از امکانات متعددی بهره می‌برد و به‌زودی نیز طرح تحویل آن به مشتریان آغاز خواهد شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این سدان چینی آشنا می‌شویم.

ویدیو معرفی بهمن ریسپکت جدید

بهمن ریسپکت پرایم از لحاظ فنی نسبت به قبل تغییری پیدا نکرده و صرفا اکنون از آپشن‌های بیشتری بهره می‌برد که در ادامه با مشخصات فنی و امکانات جدید آن آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی ریسپکت پرایم آپشنال

بهمن ریسپکت جدید

بهمن ریسپکت پرایم جدید از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 154 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT با تعویض دنده 9 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بهمن ریسپکت جدید

بهمن ریسپکت از سیتسم تعلیق مک فرسون در جلو و از تعلیق مولتی‌لینک در عقب بهره می‌برد که همین موضوع باعث شده این خودرو به برخی از رقبای خود برتری داشته باشد.

امکانات رفاهی و ایمنی ریسکت پرایم جدید

بهمن ریسپکت جدید

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شیشه‌های دودی عقب، نورپردازی کابین، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم مصنوعی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، سنسور نور، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی دستی، صندلی برقی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فرمان کمکی برقی، سانروف و 6 کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای اشاره کرد.

bahman Respect

علاوه بر این، بهمن ریسپکت پرایم جدید اکنون از دو آپشن دسته دنده الکتریکی و جلوآمپر تمام دیجتالی نیز بهره می‌برد. جلوآمپر جدید این خودرو اکنون اطلاعات بیشتری را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*