ثبت نام با ایمیل در واتساپ

قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ، برگ برنده این پیام رسان در برابر تلگرام است

قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ طی یک بروزرسانی در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی می‌تواند برگ برنده Whatsapp در برابر تلگرام باشد.

اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال حاضر بیش از 2.7 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و آمار خیره‌کننده‌ای را به نام خود ثبت کرده است. به‌همین دلیل، واتس اپ سعی می‌کند ویژگی‌های جدید را به‌طور مداوم در بروزرسانی‌های جدید خود معرفی و عرضه کند تا جامعه گسترده کاربران خود را راضی نگه دارد. یکی از این قابلیت‌های جدید، امکان ثبت نام با ایمیل در واتساپ است؛ ویژگی مفیدی که قبلا توسط این پیام رسان متعلق به شرکت متا، تایید شده بود.

قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ در دسترس کاربران آی او اس قرار گرفت

همانطور که WABetaInfo اخیرا گزارش داده، واتساپ در حال کار کردن روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حساب کاربری خود را با یک آدرس ایمیل ثبت نام کنند. به این ترتیب تمام کاربران در آینده نزدیک با این بروزرسانی می‌توانند حساب کاربری خود را به‌جای پیامک، به وسیله ایمیل تایید کنند و وارد پیام رسان WhatsApp شوند. این قابلیت ابتدا در نسخه بتا آزمایش شده بود و اکنون برای تمام کاربران نسخه آی او اس واتساپ در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ به زودی در نسخه اندرویدی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

آپدیت 23.24.70 واتساپ برای سیستم عامل آی او اس، هم‌اکنون از طریق فروشگاه اپلیکیشن اپ استور در دسترس قرار گرفته است. البته اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های جدید ارائه شده و تغییرات رسمی این نسخه، منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد قابلیت تایید ایمیلی در این نسخه از پیام رسان محبوب متا ارائه شده است. ذکر این نکته لازم است که قرار نیست این قابلیت جای گزینه تایید پیامکی را بگیرد؛‌ بلکه به‌عنوان یک روش جایگزین عمل می‌کند.

ثبت نام با ایمیل در واتساپ

قابلیت ثبت نام با ایمیل و تایید حساب کاربری از طریق آدرس ایمیل می‌تواند در سناریوهای زیادی مفید واقع شود؛ مثلا در مناطقی که گوشی موبایل کاربران آنتن‌دهی خوبی ندارد و برای دریافت پیامک دچار مشکل می‌شوید می‌توانید از طریق ایمیل اقدام به تایید حساب کاربری خود کنید.

برای اضافه کردن یک آدرس ایمیل به حساب کاربری خود در اپلیکیشن پیام رسان واتساپ باید به تب پروفایل خود وارد شوید، منوی Account را باز کنید و روی گزینه آدرس ایمیل ضربه بزنید. واتساپ تاکید کرده که آدرس ایمیل ارائه شده از سوی کاربران فقط برای دسترسی به حساب کاربری استفاده می‌شود و سایر کاربران نمی‌توانند آن را مشاهده کنند.

همانطور که گفته شد، قابلیت ثبت نام با ایمیل در واتساپ در حال حاضر برای کاربران گوشی های آیفون و سیستم عامل آی او اس در آخرین آپدیت این اپلیکیشن پیام رسان ارائه شده است؛ بنابراین اطمینان پیدا کنید که برنامه WhatsApp خود را به آخرین نسخه، بروزرسانی کرده‌اید. با این حال اگر هنوز این قابلیت را دریافت نکرده‌اید، پیش‌بینی می‌شود طی چند هفته آینده می‌توانید این بروزرسانی جدید را دریافت کنید. همچنین در آینده نزدیک، این قابلیت و این آپدیت جدید برای کاربران اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

علاوه بر این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند رابط کاربری بازطراحی شده با رنگ سبز جدید را در این آپدیت مشاهده کنند. بر اساس برخی اخبار منتشر شده، واتساپ قابلیت چت‌های صوتی را برای گروه‌های بزرگ در هر دو نسخه اندروید و آی او اس معرفی کرده و یک ویژگی جدید برای حفظ حریم خصوصی نیز ارائه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا آدرس آی پی خود را مخفی نگه دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*