اکشن کم Insta360 Ace رقیب گو پرو هیرو

اکشن کم Insta360 Ace، رقیب جدید گو پرو هیرو رونمایی شد

اکشن کم Insta360 Ace در دو نسخه معمولی و پرو با سنسور دوربین بزرگ و امکانات پیشرفته برای رقابت با دوربین گو پرو هیرو معرفی شد.

اکشن کم‌های جدید کمپانی اینستا ۳۶۰ با طراحی مکعبی شبیه به دوربین‌های محبوب سری Hero شرکت گو پرو رونمایی شدند؛ با این تفاوت که یک نمایشگر بزرگ ۲.۴ اینچی لمسی در پشت آن‌ها برای هرچه آسان‌تر شدن ولاگ هم تعبیه شده است. اکشن کم Insta360 Ace در دو نسخه معمولی و پرو عرضه خواهد شد که قیمت نسخه معمولی آن ۳۸۰ و نسخه پرو آن ۴۵۰ دلار است.

مشخصات و امکانات اکشن کم Insta360 Ace

مدل گران‌تر از لنزهای “Leica Summarit” و یک سنسور تصویر بزرگ ۱/۱.۳ اینچی بهره می‌برد که می‌تواند عکسبرداری در محیط‌های تاریک را ایده‌آل کند و ویدیوهایی با رزولوشن 8K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه‌ای را ضبط کند.

نسخه استاندارد از یک سنسور تصویر کوچک‌تر ۱/۲ اینچی برخوردار است، با این حال می‌تواند ویدیوهای جذاب 6K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای را ضبط کند. هر دو مدل همچنین می‌توانند ویدیوهای 4K با نرخ فریم سریع ۱۲۰ هرتزی را ضبط کنند و عکس‌های باکیفیت ۴۸ مگاپیکسلی بگیرند.

اکشن کم Insta360 Ace رقیب گو پرو هیرو

داخل بدنه این دو دوربین از تراشه ۵ نانومتری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شده که قابلیت‌های منحصر به‌فردی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. یکی از آن‌ها “PureVideo” است که می‌تواند ویدیوهای شفافی در محیط‌های کم نور بگیرد و نویز فیلم را به‌صورت لحظه‌ای بکاهد. البته این ویژگی فقط مختص نسخه پرو دوربین اینستا ۳۶۰ است. همچنین در نسخه پرو قابلیتی به‌نام “Active HDR” هم وجود دارد که جزئیات بیشتری را در فیلمبرداری‌های روزانه ثبت می‌کند.

یک نمایشگر پشتی برای استفاده آسان و ولاگ

نمایشگر به‌کار رفته روی این دوربین قابل چرخش است؛ دقیقا مثل چیزی که روی دوربین Go 3 اینستا ۳۶۰ هم دیده بودیم. این نمایشگر کادربندی را آسان‌تر می‌کند و دید آن نسبت به یک نمایشگر کوچک در جلو که روی دوربین‌های برند Go Pro‌ استفاده می‌شود، خیلی بهتر است. همچنین وقتی در حال فیلمبرداری از خودتان هستید، می‌توانید از فاصله دور و با حرکات دست خود این دوربین را کنترل کنید.

اکشن کم Insta360 Ace رقیب گو پرو هیرو

بیشتر بخوانید:

دوربین ورزشی Insta360 GO 3 با صفحه نمایش چرخشی و امکانات جذاب معرفی شد

اکشن کم Insta360 Ace امکاناتی دارد که به‌واسطه یک کارت حافظه SD در دسترس قرار می‌گیرند. به‌طور مثال امکان Pause کردن ضبط ویدیو بدون توقف کامل ضبط کلیپ و نگه داشتن دکمه شاتر برای لغو کامل ویدیوی در حال ضبط (برای جلوگیری از اشغال فضای ذخیره‌سازی با ویدیوهای اضافی) در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید در حین فیلمبرداری، نسبت تصویر را هم تغییر دهید و آن را روی حالت افقی/ عمودی (برای استوری یا پست در شبکه‌های اجتماعی) یا مربعی قرار دهید.

دستیار هوش مصنوعی

یک دستیار هوش مصنوعی هم می‌تواند با پیدا کردن بخش‌های اکشن یک کلیپ بلند و برش آن‌ها، به شما در استفاده از ویدیوها در سریع‌ترین زمان کمک کند. اپلیکیشن موبایل مخصوص این دوربین هم می‌تواند امکانات جذابی را در اختیار کاربران بگذارد. به‌طور مثال وقتی ویدیوها را به گوشی انتقال دادید، با استفاده از قابلیتی به‌نام AI Warp‌ می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید و روی آن افکت‌های مختلف را اعمال کنید. البته این قابلیت در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این اکشن کم اتصال به ساعت‌های هوشمند اپل واچ و گارمین است که با کمک آن‌ها می‌توانید داده‌های موقعیت مکانی را به ویدیوها اضافه کنید. علاوه بر این، پس از اتصال می‌توانید با ساعت روی مچ خود سرعت ویدیو را تغییر داده و کنترل دوربین را به‌دست بگیرید.

ضد آب و مقاوم، مناسب غواصی

دوربین‌های سری Ace اینستا ۳۶۰ از طراحی ضد آب برخوردارند و می‌توانند تا عمق ۱۰ متری آب دوام بیاورند. اگر قاب مخصوص Dive Case را هم برای آن‌ها تهیه کنید، مناسب غواصی می‌شوند و تا عمق ۶۰ متری دوام خواهند آورد. باتری این گجت با فیلمبرداری 4K و HDR فعال، می‌تواند ۱۰۰ دقیقه دوام بیاورد. سرعت شارژ این باتری هم بالاست. تنها در ۲۲ دقیقه، ۸۰ درصد شارژ خواهد شد.

اکشن کم Insta360 Ace رقیب گو پرو هیرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*