هیوندای توسان 2025

هیوندای توسان 2025 با تغییراتی در طراحی داخلی از راه رسید

فیس لیفت هیوندای توسان 2025 معرفی شد. هنوز مشخصات دقیق این خودرو اعلام نشده، اما بر اساس تصاویر منتشر شده، می‌توانیم طراحی داخلی جدید Tucson 2025 را مشاهده کنیم.

فیس لیفت هیوندای توسان 2025 با انتشار تصاویری رسمی، معرفی شد. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت این شاسی بلند کره‌ای نداریم؛ اما تصاویر منتشر شده، ما را با طراحی بیرونی و داخلی Tucson 2025 آشنا می‌کنند. بر این اساس متوجه می‌شویم که توسان 2025 در نمای بیرونی تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه قبلی نداشته، اما کابین و فضای داخلی آن دستخوش تغییراتی شده و پیشرفت‌هایی در این زمینه دیده می‌شود.

هیوندای توسان 2025

نسل چهارم هیوندای توسان از سال 2020 در بازار آمریکا به فروش می‌رسد و حالا فیس لیفت 2025 این شاسی بلند کره‌ای از راه رسیده است. طبق جدیدترین اخبار خودرو، توسان 2024 در ماه‌های قبل رسما معرفی شده بود و به همین دلیل انتظار می‌رود حداقل تا چند ماه آینده شاهد عرضه فیس لیفت 2025 توسان به بازار نباشیم. همچنین در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی، لیست امکانات و قیمت این خودرو منتشر نشده و فعلا باید از روی همین تصاویر منتشر شده، طراحی توسان 2025 را بررسی کنیم.

طراحی فیس لیفت هیوندای توسان 2025

طراحی نمای بیرونی هیوندای توسان 2025 تغییر زیادی نسبت به مدل قبلی نکرده و فقط جلوپنجره و فلاپ‌ها دستخوش تغییرات جزئی شده که این تغییرات باعث شده ظاهر خودرو کمی عریض‌تر از قبل به‌نظر برسد. با وجود این، فضای داخلی یا کابین خودرو با تغییرات زیادی همراه شده و داشبورد آن به‌طور کامل عوض شده است. این تغییرات، کابین هیوندای توسان 2025 را به نسل آینده این شاسی بلند کره‌ای نزدیک کرده است. توسان فیس لیفت حالا مثل آیونیک 5 دارای دو نمایشگر 12.3 اینچی است که در داخل یک قاب به هم متصل شده‌اند. روی فرمان هم خبری از لوگوی سنتی هیوندای نیست و چهار نقطه که در واقع کد مورس حرف H هستند، در مرکز فرمان خودنمایی می‌کند.

هیوندای توسان 2025

تغییر بعدی را در دکمه‌های مربوط به سیستم تهویه مطبوع مشاهده می‌کنیم و حالا دکمه‌های فیزیکی بیشتری را در داخل کابین می‌بینیم. برای کولر از دکمه‌های چرخان با نمایشگرهای فابریک استفاده شده و دو کلید نقره‌ای‌رنگ نیز برای کنترل صدا و سایر تنظیمات به چشم می‌خورند. ورودی‌های هوا در مرکز داشبورد نسبت به مدل قبلی، عرض کمتری دارند و دسته دنده نیز به ستون فرمان انتقال پیدا کرده است. تغییر مکان دسته دنده باعث شده هیوندای یک شارژر بی‌سیم بزرگ، دو نگه‌دارنده فنجان و ردیفی از دکمه‌ها را در کنسول مرکزی قرار دهد.

هیوندای توسان 2025

علاوه بر این می‌توانیم دوخت‌های باکیفیت و زیبایی را روی پانل درها و داشبورد ببینیم و صندلی‌ها هم دارای پوشش چرمی هستند. هنوز مشخص نیست که تصاویر منتشر شده به نسخه فول توسان 2025 تعلق دارند یا خیر. فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه اطلاعات بیشتری از این شاسی بلند کره‌ای منتشر خواهد شد. در حال حاضر، زمان عرضه و معرفی رسمی Tucson 2025 اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*