دانلود ریلز اینستاگرام

امکان دانلود ریلز اینستاگرام از طریق خود اپلیکیشن فراهم شد + آموزش

امکان دانلود ریلز اینستاگرام به‌صورت مستقیم از داخل خود برنامه فراهم شد. آموزش دانلود Reels اینستاگرام به‌صورت تصویری را در ادامه مشاهده کنید.

قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام به‌صورت رسمی در اختیار عموم کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفت. آدام موسری در کانال پخش اکانت اینستاگرام خودش اعلام کرد، این ویژگی که پیشتر در اختیار کاربران آمریکایی قرار داشت، حالا برای استفاده عموم مردم در دسترس است. این قابلیت به کاربران اجازه ذخیره کردن ویدیوها را می‌دهد تا بتوانند هر زمانی که خواستند آن را به‌صورت آفلاین ببینند. او می‌گوید:

شما حالا می‌توانید ریلرزهایی که توسط اکانت‌های پابلیک ایجاد شده را در گالری گوشی‌تان ذخیره کنید. هر ریلزی که دانلود می‌کنید، دارای واترمارکی با اکانت اینستاگرام سازنده آن خواهد بود. ما پیشتر این ویژگی را در آمریکا عرضه کرده بودیم و حالا جهانی شده است.

آموزش دانلود ریلرز اینستاگرام مستقیما از خود برنامه

برای دانلود Reels‌ اینستاگرام کافیست مراحل زیر را طی کنید:

دانلود ریلز اینستاگرام

  • اول از همه مطمئن شوید که اپلیکیشن اینستاگرام را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده باشید.
  • ریلز مورد نظر خود را پخش کنید و روی آیکون Share بزنید.
  • از اینجا دکمه Download را انتخاب کنید. سپس ریلرز به گالری گوشی شما اضافه خواهد شد.

به‌لطف این قابلیت شما می‌توانید ویدیوهای محبوبتان را به دیگر کاربرانی که صاحب اینستاگرام نیستند، مثل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نشان دهید و لبخند روی لب‌های آن‌ها بیافرینید.

بیشتر بخوانید:

افزایش فالوور اینستاگرام + ۵۰ ترفند و ۵ روش کسب درآمد!

صاحبان اکانت‌ها می‌توانند جلوی دانلود ریلزرها را بگیرند. البته که در این صورت همچنان می‌توانید آن‌ها را در خود اینستاگرام ذخیره کنید. این قابلیت برگرفته از اپلیکیشن تیک تاک، رقیب اینستاگرام است که برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش قابلیت جلوگیری از ذخیره آن‌ها را ارائه می‌کند. برای انجام این کار کافیست وارد تنظیمات Reels شده و گزینه “Allow people to download your Reels” را به حالت خاموش دربیاورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*