عجیب ترین هتل های جهان

اینها عجیب ترین هتل های جهان هستند + عکس

در سراسر جهان هتل‌هایی با ساختارهای عجیب وجود دارند که سالانه میزبان گردشگران زیادی هستند. در همین راستا قصد داریم شما را با عجیب ترین هتل های جهان آشنا کنیم.

در حالی که بسیاری از گردشگران تمایل دارند در طول سفر در هتل‌های لوکس، ویلاها یا خانه‌ای اجاره‌ای مرسوم اقامت داشته باشند، اما برخی از گردشگران نیز با ماندن در هتل های بسیار عجیب توانستند تجربه گردشگری خود را به‌میزان چشمگیری تغییر دهند. در همین راستا قصد داریم شما را با عجیب ترین هتل های جهان آشنا کنیم.

آشنایی با عجیب ترین هتل های جهان

در این مقاله با عجیب ترین هتل های جهان آشنا خواهیم شد؛ هتل‌هایی که با الهام از موارد مختلفی چون فیلم‌های وسترن، اسب تروآ و کشتی‌های معروف ساخته شدند و توانستند نگاه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کنند.

هتل زندان در لتونی

عجیب ترین هتل های جهان

گردشگرانی که قصد سفر به کشور لتونی در شرق اروپا را دارند، با اقامت در هتل زندان کاروستا این کشور می‌توانند یک سفر فراموش‌نشدنی را تجربه کنند. این هتل به‌جای تخت‌خواب‌های مرسوم به تخت‌های ویژه زندانیان مجهز شده و به مسافران خود نیز وعده‌های غذایی مشابه غذای زندانیان را ارائه می‌دهد. این زندان که طی جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می‌گرفت، در حال حاضر به یک هتل تبدیل شده و سالانه میزبان گردشگران زیادی است.

هتل یخی در سوئد

عجیب ترین هتل های جهان

هتل یخی واقع در کشور سوئد به‌عنوان نخستین و بزرگترین هتل یخی جهان هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. این هتل که متشکل از یخ بوده با آغاز فصل گرما ذوب و ناپدید می‌شود. همچنین بار دیگر با آغاز فصل سرما ساخته خواهد شد تا گردشگران بتوانند در این خانه‌های یخی اقامت داشته باشند.

اقامت در هلیکوپتر

عجیب ترین هتل های جهان

این هتل لوکس که به‌نام مزرعه وین ویان شناخته می‌شود در آمریکا میزبان گردشگران است. اقامتگاه این هتل در داخل هلیکوپتر سیکورسکی سی کینگ پلیکان HH3F مدل 1968 بوده که همین ویژگی باعث شده تا در لیست عجیب ترین هتل های جهان قرار بگیرد.

اقامت در تابوت

عجیب ترین هتل های جهان

هتلی با الهام از تابوت یکی دیگر از عجیب ترین هتل های جهان محسوب می‌شود. این اقامتگاه که توسط یک شرکت گردشگری در آلمان احداث شده، دارای اتاق‌های مختلفی شامل خوابیدن در تابوت یا قفس است.

تجربه حضور در غرب وحشی

عجیب ترین هتل های جهان

گردشگران در هتل پایونیرتاون واقع در آمریکا می‌توانند اقامت در خانه‌هایی که در فیلم‌های وسترن به نمایش درمی‌آید را تجربه کنند. در واقع این خانه‌ها با الهام از خانه‌های مربوط به دوره غرب وحشی ساخته شده‌اند.

اقامت در اسب تروآ

اقامت در اسب تروآ

هتلی واقع در بلژیک، تجربه حضور در اسب تروآ همانند جنگجویان اسپارتان را برای گردشگران فراهم می‌کند. این هتل از اتاق‌های مختلف تشکیل شده و یک تجربه قرون وسطایی را در خانه‌ای شبیه به اسب تروا به مسافران خود ارائه می‌دهد.

اقامت درون درخت

اقامت درون درخت

کولاربین یک هتل در سوئد است که امکان ماندن در دل جنگل و در میان درختان چند هزار ساله را برای گردشگران فراهم کرده است. ساختار این هتل که فاقد امکانات هتل‌های مرسوم است، آن را به یکی از عجیب ترین هتل های جهان تبدیل می‌کند. این هتل که به‌شکل کلبه‌های کوچک جنگلی به‌نظر می‌رسد، دارای تزئیاتی از خاک و ریشه گیاهان بوده و هر ساله میزبان گردشگران زیادی است.

هتلی که به یک کشتی شباهت دارد

هتلی که به یک کشتی شباهت دارد

هرچند هتل کوئین مری واقع در ساحل لانگ بیج کالیفرنیا همانند یک کشتی به‌نظر می‌رسد، اما متصل به خشکی بوده و بی‌حرکت است. این هتل دارای 347 کابین و سوئیت درجه یک است و می‌تواند یک تجربه گردشگری جدید را برای گردشگران به‌وجود بیاورد. البته داستان‌هایی نظیر به‌صدا درآمدن مداوم درب کابین B340 و روشن شدن چراغ حمام در شب‌ها باعث شده برخی از گردشگران تمایلی به حضور در آن نداشته باشند.

اقامت در سیلوی غلات

اقامت در سیلوی غلات

هتل سیلوستای که در یک شهر کوچک و کم‌جمعیت نیوزلند قرار دارد، امکان اقامت در خانه‌هایی مانند سیلوهای غلات را برای گردشگران فراهم کرده است. این هتل که یکی از عجیب ترین هتل های جهان محسوب می‌شود، دارای سیلوهای متعددی بوده که هر سیلو همانند یک اتاق هتل می‌تواند به نیازهای مختلف گردشگران پاسخ دهد.

هتلی با نمای شقف‌های قطبی

هتلی با نمای شقف‌های قطبی

هتل ایگلو فنلاند سالانه میزبان گردشگران زیادی است. این هتل شرایط اقامت در محیطی گرم در وسط جنگل‌های پوشیده از برف را فراهم کرده است. ساختار شیشه‌ای اتاق‌های این هتل باعث شده تا گردشگران بتوانند از تماشای شفق‌های قطبی در آسمان لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*