مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2023

تصاویر جذاب برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش سال 2023

تصاویر جذاب برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش سال 2023 منتشر شد. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی بامزه از حیات وحش را مشاهده کنید.

در مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2023، عکاسانی از 85 کشور، حدود 5 هزار و 300 عکس را به این مسابقه ارسال کردند. تمام این عکس‌ها توسط داوران مورد بررسی قرار گرفتند و سرانجام برندگان این دوره معرفی شدند. در ادامه می‌توانید تصاویر جذاب این دوره از مسابقه عکاسی را مشاهده کنید.

برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش سال 2023

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش یکی از محبوب‌ترین مسابقات عکاسی محسوب می‌شود که عکاسان با ثبت تصاویری بامزه از حیات وحش می‌توانند لحظات جذابی را برای علاقه‌مندان به ثبت برسانند. در ادامه با برندگان این دوره از مسابقه عکاسی آشنا خواهیم شد.

برنده جایزه بهترین عکس کمدی

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

یک عکاس استرالیایی به نام جیسون مور توانست با ثبت لحظه‌ای فوق‌العاده از یک کانگورو عنوان بهترین عکس کمدی سال 2023 را از آن خود کند. در این عکس که با نام «کانگورو با گیتار هوا» به این جشنواره ارسال شده شاهد یک کانگوروی خاکستری غربی هستیم که انگار با دستان خود در حال نوازندگی با گیتاری نامرئی است.

برنده جایزه عکس بسیار تحسین شده

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

جان لومن کمپ با ثبت تصویری جذاب از جغد خاکستری توانست عنوان جایزه عکس بسیار تحسین‌شده را دریافت کند.

برنده جایزه پورتفولیو اینترنتی شگفت‌انگیز

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

تیمیا امبروز، عکاسی از مجارستان با ثبت تصویری از یک سنجاب توانست جایزه پورتفولیو اینترنتی شگفت‌انگیز را کسب کند. این تصویر پرش یک سنجاب را نشان می‌دهد که انگار قصد پرواز داشت، اما موفق نشد.

برنده جایزه‌های عکاس جوان و عکس منتخب مردم

برنده جایزه‌های عکاس جوان و عکس منتخب مردم

یاچک استانکیویچ لهستانی با ثبت تصویری از دو پرنده که انگار در حال مشاجره هستند، توانست برنده جایزه‌های عکاس جوان و عکس منتخب مردم شود.

برنده جایزه بخش جانوران زیر آب

برنده جایزه جانوران هوا

اوتر کوئک، عکاسی از سنگاپور با ثبت تصویری از یک سمور آبی موفق به کسب جایزه بخش جانوران زیر آب شد. هنگامی که یک سمور آبی برای گرفتن برگ‌ها به بالا پریده بود، به این گونه فرود آمد و کوئک با ثبت این لحظه برای آن نام سمور آبی بالرین را انتخاب کرد.

برنده جایزه جانوران هوا

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

ویتوریو ریچی، عکاسی از ایتالیا با ثبت تصویری از شیرجه یک پرنده به درون آب توانست برنده جایزه جانوران هوا شود.

برنده عکس بسیار تحسین‌شده

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

داکوتا واکارو آمریکایی با ثبت تصویری از یک بچه روباه خسته توانست برنده عکس بسیار تحسین‌شده شود. در این تصویر روباهی را می‌بینیم که تکه چوبی در دهانش وجود دارد و انگار در حال کشیدن سیگار است.

سایر برندگان عکس بسیار تحسین‌شده

در ادامه می‌توانید سایر برندگان عکس بسیار تحسین‌شده در این دوره را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*