تعویض رایگان کپسول CNG

طرح تعویض رایگان کپسول CNG برای تاکسی ها

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح تعویض رایگان کپسول CNG برای تاکسی ها خبر داد. اما چگونه می‌توانیم در این طرح ثبت نام کنیم؟

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد طرح تعویض کپسول CNG بدون پرداخت هزینه برای تاکسی ها راه‌اندازی شده است. این مجوز بر اساس مصوبه شورای اقتصاد به وزارت نفت داده شده است.

تعویض رایگان کپسول CNG

تعویض رایگان کپسول CNG

سعید رحمان سالاری مدیر طرح سی‌ان‌جی در خصوص این طرح بیان کرد مالکان خودروهای دوگانه سوز که تاریخ مصرف 15 ساله‌ی مخزن گاز آن‌ها به اتمام رسیده، می‌توانند از روز 30 آبان به وبسایت gcr.niopdc.ir مراجعه کرده و برای تعویض مخزن گاز خودروی خود نام‌نویسی کنند. در صورت تایید کارشناسان و پس از دریافت نوبت، این افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین کارگاه مراجعه کرده و از تعویض رایگان کپسول CNG بهره‌مند شوند. کارگاه‌ها نیز حق ندارند هیچ هزینه‌ای برای انجام این کار دریافت کنند.

او در ادامه‌ی سخنانش گفت فهرست خودروهایی که تاریخ انقضای مخزن گاز آن‌ها به اتمام رسیده، از سمت وزارت کشور در اختیار این نهاد قرار گرفته‌ است. خودرو‌ها نیز بر اساس همین فهرست قادر به ثبت نام در سایت و تعویض رایگان کپسول سی ان جی خواهند بود.

چنانچه پس از ثبت‌نام با پیامک مشمول نبودن مواجه شدید باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنید. اگر کارشناسان، مخزن گاز خودروی شما را معیوب تشخیص بدهند، خودروی شما برای شرکت در این طرح به اتحادیه تاکسیرانی استان معرفی خواهد شد.

طرح تعویض رایگان کپسول CNG با استفاده از کیت‌های داخلی

رحمان سالاری در پایان به توسعه زیرساخت‌های صنعت سی‌ان‌جی و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت همه‌ی 100 هزار مخزن و کیت‌های مورد استفاده برای این طرح، ساخت ایران هستند. تعویض کپسول CNG تاکسی‌ها چنانچه به‌درستی اجرا شود، موجب ارتقای ایمنی این خودروها خواهد شد. بسیاری از حوادث دلخراشی که بر اثر انفجار کپسول گاز خودرو‌ها اتفاق می‌افتد به‌دلیل نقص فنی و ایراد در مخازن است. تعویض این مخازن می‌تواند امنیت بیشتری برای رانندگان و سرنشینان تاکسی‌ها ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*