عملکرد ایرانسل

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد ایرانسل تقدیر کرد

در حاشیه بهره‌برداری از 27 سایت ارتباطی ایرانسل در شهرستان کرمان، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد مطلوب ایرانسل تقدیر کرد.

در ظهر روز جمعه سوم آذرماه 1402، شرکت ایرانسل 27 سایت ارتباطی جدید خود را در شهرستان کرمان به بهره‌برداری رساند. مراسم افتتاحیه تامین پوشش اینترنت پرسرعت همراه شهرستان کرمان و راور، در روستای تیکدر از بخش چترود شهرستان کرمان برگزار شد و دکتر محمدرضا پورابراهیمی داورانی (رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی)، دکتر علی بابایی (فرماندار کرمان)، مهندس حسین ساجدی‌فر (مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان) و تعدادی از مدیران استانی و منطقه‌ای در این مراسم حضور داشتند.

عملکرد ایرانسل

سایت ارتباطی این روستا به نمایندگی از 27 سایت ارتباطی روستایی و شهری شهرستان کرمان در این مراسم مورد بهره‌برداری و استفاده خانوارها قرار گرفت. این سایت‌های ارتباطی با اعتباری بالغ بر 1600 میلیارد ریال توسط ایرانسل توسعه داده شده‌اند. این 27 سایت شامل هفت سایت ارتباطی پروژه USO و 20 سایت ارتباطی جدید می‌شود. با بهره‌برداری از سایت‌های پروژه USO، جمعیت 1686 خانواری در 26 روستا با مجموع جمعیت 5700 نفر، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل قرار گرفتند.

ایرانسل با عملکرد خوب خود نیازمند حمایت‌های بیشتر است

دکتر محمدرضا پورابراهیمی داورانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد مطلوب ایرانسل تقدیر کرد. وی در این رابطه اظهار کرد ایرانسل با عملکرد مطلوبی که از خود نشان داده، به حمایت‌ها و رفع برخی موانع موجود برای ارتقای شبکه‌های ارتباطی در استان نیاز دارد و دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری کرمان و سایر نهادهای ذی‌ربط باید هرچه زودتر تمام موانع پیش روی این اپراتور را بردارند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، قصد دارد تا پایان سال جاری و مطابق با برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پوشش تمام روستاهای بالای 20 خانوار که در طرح ملی توسعه ارتباطات روستایی به ایرانسل واگذار شده است را تکمیل کند.