تولید خودرو هوشمند داخلی

وزیر صمت از تولید خودرو هوشمند داخلی خبر داد

وزیر صنعت معدن و تجارت از تولید خودرو هوشمند داخلی خبر داد و گفت باید به سمت تولید ماشین های هوشمند در کشور حرکت کنیم.

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در کشور گفت اقدامی که امروز برای تولید خودروی برقی در کشور انجام شده کار بسیار مهمی نیست؛ چرا که این اقدامات سال‌های قبل در جهان انجام شده بود. البته خودرو برقی در جهان سال‌های قبل به تولید رسید، اما به دلایل مختلفی تولید آنها متوقف شد و امروزه بار دیگر کشورها به تولید انبوه خودروهای برقی روی آوردند.

طرح تولید خودرو هوشمند داخلی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد موضوع تولید خودروهای برقی در ایران در سال 1378 در ایران مطرح شد و از آن سال تولید این خودروها مورد توجه قرار گرفت. تولید داخل به‌دلایل مختلفی نظیر ایجاد اشتعال بسیار حائز اهمیت است، اما نوآوری اهمیت بیشتری دارد. هم‌اکنون ما از تولید خودروی الکتریکی در کشور نگرانی نداریم؛ زیرا تولید این خودرو در کشور شروع شده است.

علی آبادی در ادامه گفته‌های خود از تولید خودروهای هوشمند در کشور خبر داد و گفت باید به سمت تولید ماشین های هوشمند در کشور حرکت کنیم. تولید خودرو الکتریکی یک نوآوری در صحنه اقتصاد کشور ایجاد کرده و منافع زیادی برای کشور به‌همراه دارد؛ اما این اقدام به تنهایی قابل انجام نیست و مجلس، دولت و مردم می‌بایست با همکاری با یکدیگر باعث موفقیت این طرح شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*