بهترین ون جهان

بهترین وانت و بهترین ون جهان در سال 2023 معرفی شدند

بهترین وانت و بهترین ون جهان در سال 2023 معرفی شدند. دو محصول فورد توانستند عنوان بهترین پیکاپ وانت و بهترین ون سال را از آن خود کنند.

رویداد Solutrans هر سال در کشور فرانسه شرایطی را فراهم می‌کند تا خودروسازان، جدیدترین محصولات تجاری خود در کلاس‌های مختلف از جمله پیکاپ وانت و ون را به نمایش بگذارند. همچنین داوران این رویداد نیز هر ساله بهترین خودروهای سال را انتخاب می‌کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با بهترین وانت و بهترین ون جهان در سال 2023 آشنا خواهیم شد.

بهترین ون جهان در سال 2023

بهترین ون جهان

داوران رویداد Solutrans در سال 2023 سه مدل ون یعنی فورد ترانزیت، ایوکو edaily برقی و رنو ترافیک الکتریکی را به‌عنوان کاندیداهای بهترین خودروها در کلاس ون انتخاب کردند؛ اما سرانجام فورد ترانزیت لقب بهترین ون جهان در سال 2023 را از آن خود کرد.

در حال حاضر شرکت فورد، مدل 2023 ون ترانزیت را با قیمت پایه 40 هزار دلار به بازار عرضه می‌کند. این خودرو در نسخه بنزینی به یک موتور 3.5 لیتری توئین توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 310 اسب بخار و گشتاور 542 نیوتن‌متر را به تولید برساند. فورد ترانزیت 2023 ظرف مدت 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بهترین وانت سال 2023

بهترین ون جهان

خودروهای فولکس واگن آماروک، تویوتا هایلوکس، فورد رنجر برای کسب عنوان بهترین وانت جهان در این رویداد به رقابت پرداختند و سرانجام فورد رنجر توسط داوران لقب بهترین وانت جهان را کسب کرد.

پیکاپ وانت فورد رنجر در مدل 2023 با قیمت پایه 34 هزار دلار به فروش می‌رسد. این خودرو به یک پیشرانه 2.3 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 270 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*