بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 که باید دانلود کنید

در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 را به شما معرفی کنیم. اگر یک گوشی اندرویدی دارید، توصیه می‌کنیم این 47 برنامه را دانلود و نصب کنید.

سامسونگ، وان پلاس، شیائومی، گوگل، حتی موتورولا و سایر شرکت‌ها در سال 2023 گوشی های اندرویدی جدیدی را به بازار عرضه کردند که برخی از آنها بسیار قدرتمند و جذاب بودند. اگر شما هم یکی از این گوشی‌ها یا حتی گوشی های اندرویدی سال‌های گذشته را خریداری کرده‌اید، توصیه می‌کنیم بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را در گوشی خود دانلود و نصب کنید تا بتوانید از پردازنده سریع و قدرتمند و نمایشگر بزرگ و باکیفیت آنها نهایت استفاده را ببرید.

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 که در این مطلب قصد معرفی آنها را داریم، در زمینه نحوه ارتباط ما با دوستان خود، تماشای فیلم،‌ کاربردها و موارد دیگر، بسیار مفید و جذاب هستند. اگر شما حتی بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار را داشته باشید، ولی بهترین برنامه های اندرویدی را روی آن نصب و استفاده نکنید، فرصت بزرگی را از دست می‌دهید و نمی‌توانید بیشترین بهره‌وری را از گوشی قدرتمند خود داشته باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 و لینک دانلود آنها

در حال حاضر میلیون‌ها برنامه اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی استور وجود دارند. بعضی از آنها واقعا عالی هستند، برخی فقط خوب و کار راه‌ انداز هستند و البته بعضی از این برنامه‌ها نیز ممکن است جعلی و به درد نخور باشند. به همین دلیل ما در این مطلب بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 را برای شما گردآوری کرده‌ایم و لینک دانلود آنها را نیز قرار داده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی، اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا و نصب کنید. پس اگر یک گوشی اندرویدی دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

فهرست عناوین بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

با کلیک بر روی هر عنوان، مستقیم به آن بخش هدایت خواهید شد

اپلیکیشن های ضروری

1. یوتیوب

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

تقریبا تمام گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن یوتیوب را به‌صورت پیش‌فرض روی خود نصب شده دارند و احتمالا همه شما بارها یا حداقل برای یک بار هم که شده از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید؛ اما این باعث نمی‌شود که این اپلیکیشن ضروری و مهم را در لیست بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 قرار ندهیم و به شما معرفی نکنیم. برنامه اندرویدی Youtube بسیار شیک و کاربردی است و انواع و اقسام محتواهای ویدیوی را در کف دستان شما و روی صفحه گوشی تلفن همراه شما به نمایش درمی‌آورد.

کاربرانی که اشتراک یوتیوب پریمیوم را تهیه کرده‌اند می‌توانند به محتواهای بیشتر، ممتاز و همچنین ویژگی‌های ویژه‌ای مانند پخش صدا در حالی که صفحه گوشی خاموش است، دسترسی داشته باشند. اما حتی اگر از نسخه رایگان یوتیوب استفاده می‌کنید، باز هم این برنامه می‌تواند بسیار مفید واقع شود و قطعا برای هر کاربری ضروری است.

لینک دانلود یوتیوب از گوگل پلی استور

2. ایکس (توییتر سابق)

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

مدت‌ها پیش، ایلان ماسک شبکه اجتماعی متن‌محور و البته بسیار محبوب توییتر را خریداری کرد و پس از آن با یک اقدام بحث‌برانگیز، نام آن را به ایکس تغییر داد. در این مدت، تحولات بسیار جالب و قابل بحثی در این شرکت رخ داد. داشتن تیک آبی کوچک، قبلا در شبکه اجتماعی توییتر به این معنی بود که شما یک کاربر وی آی پی یا یک کاربر شناخته شده و تایید شده هستید؛ اما حالا هر کاربری می‌تواند این تیک آبی را خریداری کند و حتی کسانی که به دلایل مختلف از این پلتفرم اخراج شده بودند نیز حالا با استقبال گرم ایلان ماسک و همکارانش مواجه شده‌اند. در سالی که گذشت، انتقادات از ایلان ماسک و تغییرات شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق، افزایش یافت؛ اما این بدان معنا نیست که همچنان مردم از این پلتفرم محبوب روی برگردانده‌اند. به همین دلیل باید اپلیکیشن ایکس را همچنان یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 بدانیم.

شبکه اجتماعی ایکس، جایی است که اشتراک متن‌ها و بعضا اخبار و متن‌های بسیار مهم، به‌سرعت در آن اتفاق می‌افتد. بنابراین اگر دوست دارید زودتر از همه از اخبار فوری و اظهارنظرهای اشخاص مختلف آگاه شوید، پلتفرم ایکس بهترین مکان برای شما است. در این شبکه اجتماعی می‌توانید بازیگران، سیاستمداران، سازندگان محتوای مورد علاقه‌تان و تمام شخصیت‌های محبوب و دوستانتان را دنبال کنید و همه اخبار و نظرات آنها را به‌سرعت دریافت کنید.

ایلان ماسک همچنان برنامه‌های بزرگی برای شبکه اجتماعی X در سر دارد و می‌خواهد قابلیت‌های جدیدی مثل تماس صوتی و پرداخت‌های مالی را نیز به این پلتفرم اضافه کند تا شاید ایکس در آینده نزدیک به یک سوپراپلیکیشن تبدیل شود. در هر صورت، صرف نظر از این که چه تغییراتی در این شبکه اجتماعی رخ داده، ارزش آن را دارد که اپلیکیشن X را روی گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن ایکس از گوگل پلی استور

3. گوگل هوم

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

پروژه‌های خانه متصل، هیچوقت به اندازه الان، جدی و مهم نشده بودند. اگر از قبل یک دستگاه مجهز به Google Home خریداری کرده بودید، پس حتما از جزئیات این دستیار دیجیتال جذاب مطلع هستید. برنامه Google Home شما را یک قدم به جلوتر می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از دستگاه‌های خانه هوشمند متصل خود را کنترل کنند. این اپلیکیشن همچنین به‌عنوان یک مرکز فرمان برای هر دستگاه متصل به گوگل و حساب‌های مرتبط با گوگل شما مثل نقشه‌ها، مخاطبین، تقویم‌ها و موارد دیگر عمل می‌کند.

دانلود اپلیکیشن گوگل هوم از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های فیلم و ویدیو

4. جاست واچ

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Just Watch یک سرویس استریم نیست، اما برنامه‌ای است که به شما می‌گوید چه چیزی را تماشا کنید و از کجا می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را ببینید. مثلا با این برنامه باخبر می‌شوید که آخرین فصل سریال The Boys را از کجا تماشا کنید یا فصل جدید سریال The Witcher برای پخش در نتفلیکس در دسترس قرار گرفته است یا خیر. اپلیکیشن جاست واچ توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس سرویس‌های پخش شما در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین قابلیت ارسال محتوا به تلویزیون از طریق گوشی شما را نیز دارد.

در این برنامه بیش از 90 هزار فیلم و برنامه تلویزیونی فهرست شده است و می‌توانید پیش از تماشای آنها، تریلرها، جزئیات بازیگران و خلاصه داستان آنها را مشاهده کنید. حتی در این برنامه یک جدول زمانی کاربردی وجود دارد که زمان پخش فیلم‌ها و سریال‌های مورد انتظارتان در سرویس‌های پخش را نشان می‌دهد. همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید لیست تماشای محبوب خود را ایجاد کنید.

دانلود اپلیکیشن جاست واچ از گوگل پلی استور

5. نتفلیکس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

احتمالا تمام فیلم‌بازها با سرویس استریم Netflix آشنا هستند. نتفلیکس فقط یکی از بهترین سرویس‌های پخش ویدیو نیست؛ بلکه مجموعه عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. این برنامه، عملکرد بسیار روان و دوست‌داشتنی‌ای دارد و محتواهای موجود در آن، فقط محدود به موارد قدیمی نمی‌شود؛ بلکه نتفلیکس در سال‌های اخیر محتواهای انحصاری زیادی را نیز تولید و پخش کرده است.

دانلود اپلیکیشن نتفلیکس از گوگل پلی استور

6. دیزنی پلاس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

دیزنی احتمالا بزرگترین آرشیو فیلم و تلویزیون در جهان را دارد و همه آنها را می‌توانید در اپلیکیشن دیزنی پلاس مشاهده کنید. از سریال همیلتون گرفته تا ماندالوریان، شما در این اپلیکیشن می‌توانید محتوای مناسب برای هر عضوی از خانواده خود را پیدا کنید. دیزنی از سرویس Disney+ برای پخش فیلم‌های پرفروش بزرگی مانند مولان و Soul نیز استفاده کرده است. همچنین با این برنامه می‌توانید به سریال‌های محبوبی مثل The Falcon and the Winter Soldier،‌ اثر مارول دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن دیزنی پلاس از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های موزیک و صدا

7. یوتیوب موزیک

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اگر زمان زیادی را صرف تماشای موزیک ویدیو یا گوش دادن به موزیک‌ها در یوتیوب می‌کنید، برنامه یوتیوب موزیک کاملا مطابق با سلیقه شما طراحی و عرضه شده است. Youtube Music امکانی را فراهم کرده تا حتی وقتی صفحه گوشی شما خاموش است هم بتوانید به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید. همچنین در این برنامه، هر نوع آهنگی را می‌توانید پیدا کنید؛ سبک‌های مختلف موسیقی و حتی اجراهای زنده.

دانلود اپلیکیشن یوتیوب موزیک از گوگل پلی استور

8. پاکت کستز

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

احتمالا از اسم این برنامه می‌توانید حدس بزنید که کاربرد آن چیست. Pocket Casts یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش کننده پادکست است و بیشتر پادکست‌های محبوب را در اینجا پیدا خواهید کرد؛ البته به‌شرط این‌که اسپاتیفای قرارداد انحصاری با آنها امضا نکرده باشد. شما در برنامه پاکت کستز می‌توانید پادکست‌ها را در پوشه‌های مختلف دسته‌بندی کنید و فیلترهایی را برای پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستید، اعمال کنید. شما حتی می‌توانید سرعت پخش‌کننده را افزایش دهید، کم کنید یا به‌گونه‌ای آن را تنظیم کنید که قسمت‌های بدون صدا و سکوت را رد کند تا سریع‌تر و پیشرفته‌تر، پادکست مورد علاقه خود را گوش دهید.

برخی از ویژگی‌های این برنامه به‌صورت پولی هستند و اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن مانند پخش‌کننده مبتنی بر وب استفاده کنید، باید هزینه سرویس پلاس را بپردازید که سالی 40 دلار یا ماهی 4 دلار است.

دانلود اپلیکیشن پاکت کستز از گوگل پلی استور

9. اسپاتیفای

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اسپاتیفای احتمالا نامی آشنا برای تمام عاشقان موسیقی است و شاید اولین نامی باشد که وقتی به برنامه‌های پخش موسیقی فکر می‌کنید، به ذهنتان خطور می‌کند. Spotify بدون شک بهترین یا حداقل یکی از بهترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی است. شما می‌توانید مجموعه‌ای عظیم از موسیقی‌ها، از جدیدترین آثار گرفته تا آثار قدیمی را در آن پیدا کنید. اسپاتیفای همچنین برای برخی از بهترین پادکست‌ها، پشتیبانی ویدیویی را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید این برنامه را امتحان کنید، یک نسخه رایگان هم وجود دارد، اما اگر قصد دارید بدون تبلیغات از این برنامه استفاده کنید یا موسیقی مورد علاقه‌تان را دانلود کنید، هر آهنگی را پخش کنید و به‌صورت نامحدود بین آهنگ‌های مختلف جابه‌جا شوید، باید اشتراک آن که 11 دلار در ماه است را خریداری کنید. اسپاتیفای یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین یک طرح خانواده با هزینه 17 دلار در ماه، یک حساب دانشجویی با هزینه 6 دلار در ماه و یک حساب مشترک برای دو نفر با هزینه 15 دلار در ماه را ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های اخبار

10. نیوز بریک

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

پیدا کردن برنامه‌های خبری که اخبار کشور یا اخبار بین‌المللی را پوشش می‌دهند، کار سختی نیست و تعداد زیادی از این برنامه‌ها در حال حاضر موجود هستند. اما اپلیکیشن NewsBreak قابلیت منحصربه‌فردی برای جستجوی اخبار محلی برای شما دارد و کاربران می‌توانند با جامعه شخصی خود، به‌روز بمانند و از جدیدترین اخبار مطلع شوند. همچنین این برنامه، هشدارهای ایمنی در رابطه با خطرهای موجود در اطرافتان را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کارشناسان محلی را پیدا کنید که شما را در مناطق جدید راهنمایی کنند. شما در این برنامه می‌توانید رسانه‌های مد نظر خود را به فید اخبار اضافه کنید تا جدیدترین خبرهای این رسانه‌ها برایتان به نمایش دربیاید.

دانلود اپلیکیشن نیوز بریک از گوگل پلی استور

11. وال استریت ژورنال

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

در این شرایط اقتصاد کلان ناپایدار، با وال استریت ژورنال می‌توانید به‌خوبی از اتفاقات اقتصادی بازارها و اخبار مالی مطلع شوید. برنامه The Wall Street Journal تمام این اخبار و اطلاعات و همچنین روزنامه‌نگاری‌های برنده جوایز که از سال 1889 میلادی تاکنون در آنجا چاپ شده را پیش روی شما قرار می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن وال استریت ژورنال از گوگل پلی استور

12. ان پی آر نیوز

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

برنامه رسمی رادیو عمومی ملی یا National Public Radio، گزارش‌های مختلف را هم به‌صورت چاپی و هم به‌صورت صوتی ارائه می‌کند. کاربران با اپلیکیشن ان پی آر نیوز می‌توانند به گزارش‌های خبری و بخش‌های مختلف NPR مثل رادیو لب گوش بدهند.

دانلود اپلیکیشن ان پی آر نیوز از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های ورزشی

13. فاکس اسپورت

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

شبکه تلویزیونی فاکس اسپورت در زمینه پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی، همواره پیشرو بوده و همین پیشرو بودن را می‌توانید در اپلیکیشن Fox Sports نیز داشته باشید. در این برنامه می‌توانید تیم‌ها، بازیکنان، لیگ‌ها و حتی رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود را دنبال کنید و همه چیز را به‌صورت زنده از داخل برنامه تماشا کنید. برنامه فاکس اسپورت یک تجربه کامل با زوایای مختلف دوربین از مسابقه‌های مورد علاقه شما و همچنین جدیدترین اخبار ورزشی را ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن فاکس اسپورت از گوگل پلی استور

14. ای اس پی ان

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

نصب برنامه رسمی ESPN برای تمام طرفداران سرسخت ورزش، ضروری به‌نظر می‌رسد. به‌خصوص اگر اشتراک ESPN+ را تهیه کرده باشید، می‌توانید به‌سرعت در جریان آخرین اخبار تیم‌ها و لیگ‌های مورد علاقه خود قرار بگیرد. در این برنامه، اخبار رشته‌ها و لیگ‌های مختلف مثل بسکتبال NBA، هاکی روی یخ NHL، بیسبال MLB، فوتبال آمریکایی NFL،‌ لیگ‌های فوتبال و… روی صفحه گوشی هوشمندتان به شما ارائه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن ای اس پی ان از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

15. تیک تاک

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

شبکه اجتماعی تیک تاک، برنامه‌ای است که در آن می‌تواند انبوهی از ویدیوهای کوتاه سرگرم‌کننده را مشاهده کنید. این برنامه پس از معرفی توانست به یکی از سریع‌ترین پیشرفت‌ها در بین شبکه های اجتماعی دست پیدا کند. در حال حاضر الگوریتم جالبی در برنامه Tik Tok ارائه می‌شود و محتواها را بر اساس آنچه دوست دارید یا با آن تعامل دارید، برایتان به نمایش درمی‌آورد. اکنون می‌توانید هر محتوایی را برای هر سنی و سلیقه‌ای در سبک‌های مختلف در اپلیکیشن تیک تاک مشاهده کنید یا خودتان هم ویدیوهای کوتاه خود را در این شبکه اجتماعی قرار دهید.

دانلود اپلیکیشن تیک تاک از گوگل پلی استور

16. اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اینستاگرام اصلا نیاز به معرفی ندارد و با وجود فیلتر بودن در ایران، احتمالا بیشتر کاربران گوشی های هوشمند، این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند. بنابراین ما باید این اپلیکیشن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 معرفی کنیم. این شبکه اجتماعی روی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو تمرکز دارد و متعلق به شرکت متا است. شما علاوه بر اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویدیوها و استوری‌های خود، می‌توانید محتواهای منتشر شده توسط دوستان یا شخصیت‌های مشهور و مورد علاقه‌تان را مشاهده کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. فیلترهای عالی و دوست‌داشتنی از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن Instagram محسوب می‌شود. اینستاگرام با قابلیت Reels سعی دارد با اپلیکیشن تیک تاک رقابت کند و سهم بازار بیشتری را به دست بیاورد.

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های پیام رسان

17. واتس اپ

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

شما در فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی می‌توانید انواع و اقسام اپلیکشن های پیام رسان را مشاهده کنید؛ اما Whatsapp با قابلیت رمزگذاری سرتاسری امن، رابط کاربری غنی، سرعت بالا و ویژگی‌های جذاب، به‌عنوان یکی از بهترین پیام رسان ها و یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 شناخته می‌شود. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌ها، تصاویر و پیام صوتی را به‌صورت رایگان ارسال و دریافت کنید و تماس‌های صوتی باکیفیت برقرار کنید. داشتن این اپلیکیشن برای تمام کسانی که عزیزانشان به خارج از کشور سفر کرده‌اند نیز ضروری است.

دانلود اپلیکیشن واتس اپ از گوگل پلی استور

18. دیسکورد

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Discord در بین گیمرها و همچنین کارمندان اداره‌ها بسیار محبوب است. این اپلیکیشن، جایی برای پیام رساندن، اشتراک‌گذاری تصویر و برقراری تماس‌های صوتی و تصویری است و از یک رابط بصری جذاب بهره می‌برد که با آن، برقراری ارتباط و اشتراک‌گذاری با دوستان و همکاران به کار ساده‌ای تبدیل می‌شود. در اپلیکیشن دیسکورد، کامیونیتی یا جوامع بی‌شماری وجود دارد که در آنها، اعضایی با علایق مشترک می‌توانند به‌صورت دیجیتالی با یکدیگر معاشرت کنند.

دانلود اپلیکیشن دیسکورد از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های مطالعه

19. کیندل

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

با اپلیکیشن Kindle می‌توانید هر جایی که هستید، انواع و اقسام کتاب های الکترونیکی را در گوشی هوشمند خود مطالعه کنید. در این برنامه، هر نوع کتابی، از پرفروش‌ترین‌ها تا کتاب‌های کلاسیک و در مجموع، بیش از 900 هزار عنوان را می‌توانید در فروشگاه آمازون پیدا کنید و بخوانید.

دانلود اپلیکیشن کیندل از گوگل پلی استور

20. آدیبل

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Audible بهترین برنامه برای شنیدن کتاب‌های صوتی در گوشی اندرویدی شما است. هزاران کتاب صوتی، از عناوین کلاسیک گرفته تا جدیدترین کتاب‌های پرفروش در برنامه آدیبل در دسترس شما قرار می‌گیرند. شما می‌توانید اولین کتاب صوتی خود را به‌صورت رایگان دریافت کنید، اما پس از آن باید اشتراک ماهانه 15 دلار را بپردازید و اعتباری بگیرید که می‌توانید آن را در هر کتاب صوتی خرج کنید. در اپلیکیشن Audible گزینه‌هایی برای تغییر سرعت پخش و همگام‌سازی بین دستگاه‌ها، وجود دارد و یک حالت خودرویی هم برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی در ماشین شما ارائه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن آدیبل از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های گیمینگ

21. روبلاکس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

ما Roblox را بیشتر از یک بازی معمولی و آن را سزاوار جایگاهی در بین بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2023 می‌دانیم. روبلاکس با بیش از 160 میلیون کاربر فعال و نمایندگی بیش از نیمی از کودکان زیر 16 سال در ایالات متحده، به دنیای آنلاینی تبدیل شده که یادآور متاورس است و تجسمی از آینده و تعامل آنلاین را نمایش می‌دهد. اپلیکیشن روبلاکس، پلتفرمی برای توسعه بازی و پاسخگویی به علاقه‌مندی میلیون‌ها کودک و نوجوان به برنامه‌نویسی و توسعه نرم افزار است.

روبلاکس به میلیون‌ها برنامه‌نویس در سراسر جهان این امکان را داده تا هر بازی که دوست دارند را با قدرت تخیل خود بسازند. بنابراین با نصب این برنامه می‌توانید در بزرگترین پلتفرم اجتماعی بازی آنلاین با میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر جهان رقابت کنید.

دانلود اپلیکیشن روبلاکس از گوگل پلی استور

22. توییچ

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

توییچ با وجود پلتفرم‌هایی مانند Facebook Gaming که تمام تلاش خود را برای رقابت می‌کنند، همچنان بهترین گزینه برای استریم بازی های ویدیویی محسوب می‌شود. روز به روز به تعداد گیمرها و استریمرهای مشهور در این پلتفرم اضافه می‌شود و با وجود قدرت آمازون در پشت آن، بعید است Twitch به این زودی‌ها از تخت پادشاهی استریم بازی پایین بیاید.

دانلود اپلیکیشن توییچ از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های آشپزی و غذا

23. دوردش

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

استارتاپ Door Dash برنامه‌ای را توسعه داده که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه تحویل غذا و یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 محسوب می‌شود. با این برنامه، کاربران می‌توانند از رستوران‌های مورد علاقه خود، سفارش آنلاین غذا را ثبت کنند و حتی مواد غذایی تازه را با حداقل هزینه، درب منزل خود تحویل بگیرند. همچنین اگر کاربران برای DashPass ثبت نام کرده باشند، هزینه ارسال برای ماه اول آنها رایگان خواهد بود. کاربران می‌توانند زمان تحویل را در موقع مد نظر خود برنامه‌ریزی کنند، سفارش‌ها را پیگیری کنند و از طریق Apple Pay، PayPal و هر کارت اعتباری دیگر، هزینه سفارش خود را بپردازند.

دانلود اپلیکیشن دوردش از گوگل پلی استور

24. یاملی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

در حال حاضر برنامه‌های پخت و پز زیادی در گوگل پلی استور وجود دارد، اما اپلیکیشن Yummly یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. در برنامه یاملی، بیش از 2 میلیون دستور پخت غذا ارائه می‌شود و برای پیدا کردن دستور پخت مورد نظر خود از بین انبوه دستور پخت‌ها می‌توانید از هوش مصنوعی برای محدود کردن لیست گزینه‌ها کمک بگیرید. شما می‌توانید در این اپلیکیشن، نیازهای غذایی خود را تنظیم کنید یا فیلترهایی برای زمان پخت، مواد تشکیل‌دهنده و سایر چیزها اعمال کنید. حتی می‌توانید با Yummly یک لیست خرید هوشمند برای سفر خود تنظیم کنید.

دانلود اپلیکیشن یاملی از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های ورزش و سلامتی

25. مای فیتنس پل

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

هیچ شکی درباره اثربخشی بررسی کالری در سلامتی شما وجود ندارد. اما پیگیری میزان کالری همه چیزهایی که میل می‌کنید، می‌تواند بسیار دشوار باشد. خوشبختانه اپلیکیشن MyFitnessPal با پایگاه داده عظیمی از مواد غذایی و قابلیت‌هایی مثل اسکن بارکد، می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد و میزان کالری مواد غذایی مختلف را به‌سرعت به شما اطلاع دهد.

دانلود اپلیکیشن مای فیتنس پل از گوگل پلی استور

26. کالیبر

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Caliber یک برنامه تمرینی یکپارچه است که شامل تمرینات قدرتی، بررسی تغذیه و یادآوری‌هایی برای ایجاد عادت‌های سالم می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به استفاده از برنامه‌های مختلف، در هر جایی که هستید روی اهداف تناسب اندام خود تمرکز کنید. با عضویت در برنامه کالیبر، شما یک مربی شخصی خواهید داشت که با آن می‌توانید به اهداف تناسب اندام خود دست پیدا کنید. این اپلیکیشن همچنین تجزیه و تحلیل عمیقی از وضعیت بدن شما را ارائه می‌دهد. البته می‌توانید از اپلیکیشن Caliber به‌صورت رایگان نیز استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه اضافی، فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری کنید، تمرین‌های خود را برنامه‌ریزی کنید و درس‌های هفتگی کوتاه بگیرید.

دانلود اپلیکیشن کالیبر از گوگل پلی استور

27. گود آر ایکس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن GoodRX می‌تواند به شما در یافتن داروهای خود از داروخانه‌های مختلف کمک کند و حتی در هزینه‌های داروهای نسخه‌ای شما نیز صرفه‌جویی کند. این برنامه همچنین یک یادآوری مصرف قرص دارد که به شما کمک می‌کند تا روند سلامت روزانه خود را پیگیری کنید.

دانلود اپلیکیشن گود آر ایکس از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های مالی

28. آکورنز

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اگر به‌دنبال پس‌انداز کردن بیشتری هستید، اپلیکیشن Acorns به شما کمک می‌کند تا مبلغ هزینه‌های خرید خود را به‌اصطلاح رو به بالا گرد کنید و هزینه اضافه مانده را در هر خرید، پس‌انداز کنید. هنگامی که با این روش، مبلغی را جمع‌آوری کردید، می‌توانید آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید. Acorns همچنین حساب‌های بازنشستگی را ارائه می‌دهد و می‌توانید با دانلود و نصب آن، از همین الان پس انداز کردن برای دوران بازنشستگی را آغاز کنید.

دانلود اپلیکیشن آکورنز از گوگل پلی استور

29. سرمایه گذاری فیدلیتی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Fidelity Investments یا سرمایه گذاری فیدلیتی، قدرت شرکت کارگزاری و خدمات مالی Fidelity را به درون گوشی هوشمند شما می‌آورد. شما با این اپلیکیشن می‌توانید معاملات خود را مدیریت کنید، سهام بخرید و معاملات در سهام ایالات متحده یا ETF را با کارمزد صفر انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن سرمایه گذاری فیدلیتی از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های خرید

30. ای بی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

احتمالا با eBay آشنایی دارید؛ اما اگر آشنا نیستید باید بگوییم چیزهای کمی وجود دارند که شما نمی‌توانید آنها را در ای بی بخرید یا بفروشید. این برنامه دارای امکانات کاملی است و استفاده از آن بسیار ساده‌تر از وبسایت خواهد بود. شما می‌توانید چیزهای مختلف را بخرید، بفروشید و سفارشات خود را از طریق همین برنامه پیگیری کنید.

دانلود اپلیکیشن ای بی از گوگل پلی استور

31. آمازون شاپینگ

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

با اطمینان به شما می‌گوییم که در جهان، هیچ برنامه خریدی به اندازه آمازون ضروری نیست. تقریبا هر چیزی که نیاز دارید، در هر جایی که زندگی می‌کنید و هر زمانی که بخواهید، می‌توانید از آمازون بخرید. با اپلیکیشن آمازون شاپینگ، می‌توانید حتی خواروبار مورد نیاز خود را از طریق Amazon Fresh و اقلام ضروری خود را از طریق Amazon Prime سفارش دهید.

دانلود اپلیکیشن آمازون شاپینگ از گوگل پلی استور

32. پی پل

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

PayPal ساده‌ترین روش پرداخت آنلاین در گوشی هوشمند است. می‌توانید با اپلیکیشن PayPal، حساب خود را مدیریت کنید، پرداختی‌های خود را انجام دهید و دریافتی‌های خود را بگیرید. این برنامه می‌تواند شما را از تراکنش‌هایتان مطلع کند و زمانی که از PayPal به‌عنوان روش پرداخت استفاده می‌کنید یا صورتحساب آتی دارید، یادآوری‌ها و هشدارهای مفیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن پی پل از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های سفر

33. دولینگو

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

برنامه Duolingo قطعا یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 است. دولینگو یک راه عالی برای یادگیری زبان است و با یک مسیر یادگیری به‌روز شده که توسط متخصصان ارزیابی می‌شود و درس‌های کوتاهی که می‌توانید در عرض چند دقیقه آنها را یاد بگیرید، به بهترین روش ممکن، زبان خارجی را به شما آموزش می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید یاد بگیرید، اما به خاطر داشته باشید که میزان اشتباهات شما در یادگیری در حساب‌های رایگان محدود است و اگر می‌خواهید یادگیری کاملا بدون محدودیتی داشته باشید، باید اشتراک Doulingo Plus را خریداری کنید.

دانلود اپلیکیشن دولینگو از گوگل پلی استور

34. اوبر

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اگر می‌خواهید به جایی بروید و وسیله نقلیه‌ای از خود ندارید، اپلیکیشن Uber به شما اجازه می‌دهد تا با یک راننده در شهر خود ارتباط برقرار کنید و به مقصد خود برسید. اوبر یک سرویس تاکسی آنلاین است که با کمترین هزینه و بدون پرداخت پول نقد، شما را در سفرهایتان همراهی می‌کند. حتما با نمونه‌های مشابه ایرانی اوبر آشنا هستید، اما ما در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 در سطح جهان می‌پردازیم و اوبر هم یکی از بهترین‌ها و پرکاربردترین‌ها در بین جهانیان محسوب می‌شود.

دانلود اپلیکیشن اوبر از گوگل پلی استور

35. ایر بی ان بی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

با اپلیکیشن Airbnb دیگر مشکلی برای پیدا کردن و رزرو هتل نخواهید داشت و می‌توانید به‌سادگی (البته نه در ایران)، یک اتاق یا خانه را برای اقامت در سفرهای خود پیدا کنید. کاربران با این اپلیکیشن می‌توانند اماکن اقامتی را جست‌وجو کنند، مستقیما با صاحب آنجا ارتباط برقرار کنند و به‌راحتی مراحل رزرو آن را انجام دهند.

دانلود اپلیکیشن ایر بی ان بی از گوگل پلی استور

36. اوور دراپ

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

یکی از چیزهایی که باید قبل از رفتن به هر جایی بدانید، چگونگی وضعیت آب و هوا است. اپلیکیشن Overdrop پیش بینی آب و هوا را به صورت زنده با استفاده از Dark Sky، Accuweather و WeatherBit به شما ارائه می‌کند و دیگر هرگز گرفتار طوفان، رگبار باران یا برف غیر منتظره نمی‌شوید. بیش از 60 ویجت مختلف برای انتخاب کردن وجود دارد، نقشه رادار 96 ساعته، هشدارهای شرایط سخت، شاخص کیفیت هوا و موضوع‌های دیگر نیز ارائه می‌شوند. شما می‌توانید پیش‌بینی 24 ساعته یا هفت روزه دریافت کنید و از نمودارهای رنگارنگ برای دما، باران و وزش باد بهره ببرید.

دانلود اپلیکیشن اووردراپ از گوگل پلی استور

37. تریپ ادوایزر

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Tripadvisor را باید بهترین برنامه برای سفر رفتن بدانیم. این برنامه، میلیون‌ها پیشنهاد و بررسی از مردم سراسر جهان درباره بهترین مکان‌ها برای دیدن را ارائه می‌کند. با ابزارهای تریپ ادوایزر می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و کارهایی مانند رزرو هتل، انتخاب رستوران و جاذبه‌های گردشگری را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن تریب ادوایزر از گوگل پلی استور

38. ویز

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Waze بدون شک بهترین اپلیکیشن مسیریابی در جهان است. ویز علاوه بر نمایش مسیرها، از اطلاعات ارسال شده توسط کاربران نیز استفاده می‌کند تا به شما بگوید در چه نقطه‌ای از جاده تصادف رخ داده، محدودیت سرعت چقدر است یا پلیس در چه قسمتی ایستاده است. به این ترتیب رانندگان علاوه بر اطلاع از مسیر، دچار مشکلات رایج در رفت‌وآمدهای روزانه یا سفرهای جاده‌ای طولانی خود نمی‌شوند. ویز به‌گونه‌ای طراحی شده تا با استفاده از اطلاعات زنده و لحظه‌ای، شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به جایی که می‌خواهید برساند.

دانلود اپلیکیشن ویز از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های ویرایش و مدیریت عکس

39. اسنپ سید

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اسنپ سید یکی از بهترین برنامه‌ها برای ویرایش عکس و حتی یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 است. برنامه ویرایش عکس گوگل ابزارهایی دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت عکس‌هایتان را زیباتر کنید یا حتی جزئیات یک عکس را به‌طور چشمگیری تغییر بدهید. برای کار کردن با Snapseed ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما وقتی که قلق کار دستتان آمد، می‌توانید تجربه بصری زیبا و فوق‌العاده سریعی با این اپلیکیشن داشته باشید. بهتر از همه این که اپلیکیشن اسنپ سید کاملا رایگان است.

دانلود اپلیکیشن اسنپ سید از گوگل پلی استور

40. ادوبی فتوشاپ اکسپرس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

واقعا نیازی به معرفی فتوشاپ نیست. فقط در همین حد به شما می‌گوییم که اپلیکیشن اندرویدی Adobe Photoshop Express، اگرچه به اندازه نسخه دسکتاپی فتوشاپ پر از ویژگی‌های پیشرفته نیست، اما هنوز هم مجموعه گسترده‌ای از ابزارها را برای ویرایش عکس در گوشی اندرویدی شما ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن ادوبی فتوشاپ اکسپرس

41. وی اس کو

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن VSCO یکی از برنامه‌های کامل در زمینه ویرایش عکس محسوب می‌شود و محبوبیت زیادی بین کاربران شبکه های اجتماعی به‌دست آورده است. ویرایشگر عکس وی اس کو انواع تنظیمات، فیلترها و جلوه‌ها را ارائه می‌کند. همچنین این برنامه از ویرایش ویدیو برای پست‌های ویدیویی طولانی‌تر نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود اپلیکیشن وی اس کو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های مدیریت اسناد، وب و ایمیل

42. آفیس سویت

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن OfficeSuite جایگزینی با امکانات کامل برای مایکروسافت آفیس است و از ابزارهایی برای مشاهده، ویرایش و ایجاد اسناد ورد، اکسل، پاورپوینت و همچنین پی دی اف بهره می‌برد؛ بنابراین بی‌دلیل نیست که این اپلیکیشن یکی از پردانلودترین برنامه‌ها در فروشگاه گوگل پلی بوده است.

در اپلیکیشن آفیس سویت، بیشتر ویژگی‌ها رایگان هستند، اما شما می‌توانید اکانت پریمیوم را نیز خریداری کنید که به‌وسیله آن می‌توانید فایل‌های خود را با رمز عبور محافظت کنید، 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری دریافت کنید و امکان تبدیل فایل پی دی اف به فرمت‌های دیگر را خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن آفیس سویت از گوگل پلی استور

43. دراپ باکس

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

دراپ باکس یکی از بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری و یکی از رقبای گوگل درایو است و اگر استفاده زیادی از چنین سرویس‌هایی دارید، دانلود اپلیکیشن Dropbox را به شما توصیه می‌کنیم. گوگل درایو با برخی از برنامه‌های شخص ثالث کار نمی‌کند، اما دراپ باکس این کار را انجام می‌دهد. در دراپ باکس، شما 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان خواهید داشت، اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید باید اشتراک آن را تهیه کنید.

دانلود اپلیکیشن دراپ باکس از گوگل پلی استور

44. گرامرلی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Grammarly به‌عنوان یک ابزار کمکی برای نوشتن ایمیل رشد کرد و حالا به یک برنامه یکپارچه با موارد استفاده مهم تبدیل شده است. این اپلیکیشن، پیشنهادها یا اصلاحات دستوری و املایی را نه‌تنها برای ایمیل‌ها، بلکه در همه برنامه‌های گوشی هوشمند شما در اختیارتان قرار می‌دهد؛ چه در حال نوشتن یک پیام در لینکدین هستید یا یک متن را در هر جای دیگری می‌نویسید، گرامرلی به شما کمک می‌کند تا نگارش بهتر و بدون اشتباهی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن گرامرلی از گوگل پلی استور

اپلیکیشن های بهره وری

45. مموریجی

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اگر فکر می‌کنید همیشه یک لیست بی‌پایان از کارها را پیش روی خود دارید و ممکن است آنها را از یاد ببرید، اپلیکیشن Memorigi را دانلود و نصب کنید. این برنامه با ظاهر بصری زیبا و رنگارنگ خود، یک برنامه‌ریز روزانه است که فهرست کارهای شما را سازماندهی می‌کند. ویژگی My Day در اپلیکیشن مموریجی بر مهم‌ترین وظایف و کارهای روزانه شما تمرکز می‌کند و می‌توانید لیست کارها، لیست خرید، لیست اهداف و همچنین یادآوری‌هایی برای قرارهای ملاقات و پرداخت‌ها را به آن اضافه کنید. این برنامه دارای همگام‌سازی ابری است و از هر دستگاهی می‌توانید به‌راحتی از جزئیات کارها و اهداف خود مطلع شوید. در صورت خرید اکانت پریمیوم، قابلیت‌هایی مانند ادغام با تقویم گوگل، آمار ردیابی پیشرفته و ویژگی عالی Nag Me برای شما فعال می‌شود.

دانلود اپلیکیشن مموریجی از گوگل پلی استور

46. بیت واردن

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن BitWarden یک برنامه مدیریت رمزهای عبور است که به انتخاب اول بسیاری از کاربران در سراسر دنیا تبدیل شده است. با بیت واردن می‌توانید به‌صورت رایگان، رمزهای عبور خود را در فضایی امن نگهداری کنید و در گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خود به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید رمزهای عبور بسیار امن را به‌صورت خودکار ایجاد کنید. علاوه بر این می‌توانید آن را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا به‌صورت خودکار، فیلدهای رمز عبور شناسایی شده را پر کند.

دانلود اپلیکیشن بیت واردن از گوگل پلی استور

47. اسلک

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی 2023

اپلیکیشن Slack یکی از بزرگترین ابزارهای ارتباطی برای مشاغل در دنیا محسوب می‌شود. با این اپلیکیشن می‌توانید تیم‌ها و کارمندان خود را در کانال‌های مختلف سازماندهی کنید و به بهره‌وری تیم‌ها کمک کنید. طرح بصری اسلک و توانایی ادغام قابلیت‌های آن با سایر برنامه‌های بهره‌وری محبوب مثل گوگل درایو، دراپ باکس و Salesforce باعث شده، نرم افزار Slack به ابزاری قدرتمند به‌منظور انجام کارهای گروهی تبدیل شود.

دانلود اپلیکیشن اسلک از گوگل پلی استور

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در سال 2023 چیست؟ ما در این مطلب به اپلیکیشن‌هایی اشاره کردیم که در جهان جزو محبوب‌ترین‌ها و بهترین‌ها هستند. به همین دلیل باید اشاره کنیم که برخی از این اپلیکیشن‌ها در ایران در دسترس نیستند یا ممکن است کارایی لازم برای کاربران ایرانی را نداشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*