باگ عجیب آیفون

باگ عجیب آیفون، این کاربر را به مرز جنون رسانده است!

یک زن چند سالیست که گرفتار باگ عجیب آیفون شده و حتی خود اپل هم نتوانسته مشکلش را حل کند. اما این مشکل چیست و چرا حل نمی‌شود؟

زنی به‌نام «آنجله سوفیا» ویدیویی را در اکانت تیک تاک خودش منتشر کرده و چالش‌هایش با یک باگ عجیب آیفون را نشان می‌دهد. او می‌گوید هر روز رأس ساعت ۹:۲۵ صبح زنگ هشدار گوشی او به‌صدا درمی‌آید و باگ اپلیکیشن ساعت به او اجازه غیرفعال کردنش را هم نمی‌دهد! این زنگ هشدار هر روز رأس همین ساعت به‌صدا درمی‌آید.

اپل زنگ هشدار را طوری طراحی کرده که اگر گوشی در حالت سایلنت قرار داشته باشد، نوتیفیکیشن آن در بالای صفحه ظاهر خواهد شد و صدایی از اسپیکرها پخش نمی‌شود. اما گوشی آیفون این زن حتی در حالت سایلنت هم زنگ می‌خورد!

راه حل این باگ عجیب آیفون چیست؟

کاربری به او پیشنهاد داده که یک زنگ هشدار را ٰرأس همین ساعت و دقیقه ایجاد کند و سپس آن را غیرفعال کند تا شاید این مشکل برطرف شد. کاربر دیگری می‌گوید که او باید از سیری بخواهد تمام آلارم‌ها را غیرفعال کند. شخص دیگری هم می‌گوید که آنجله باید اپلیکیشن تقویم را بررسی کند، چرا که شاید یک هشدار یادآور برای هر روز هفته ست شده است.

باگ عجیب آیفون

سوفیا تمام این روش‌ها را امتحان کرده ولی نتیجه نگرفته است. تنها راهی که پیش روی او باقی مانده و قطعا از آن جواب خواهد گرفت، ریست فکتوری گوشی یا بازگرداندن به تنظیمات کارخانه است. ولی او می‌گوید که نمی‌خواهد اطلاعاتش پاک شود گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگرداند. برای این تصمیم هم یک دلیل محکم دارد. او می‌گوید: «اگر من ریست فکتوری کنم، این به‌معنای پیروزی آلارم گوشی است!».

او می‌گوید حتی با اپل هم مکاتبه کرده، ولی آن‌ها هم نتوانسته‌اند مشکلش را حل کنند! بنابراین، این زن تنها کاربر آیفون در جهان است که این باگ را تجربه کرده و ارزشش را دارد تا باگ عجیب آیفون را به اسم آنجله سوفیا نام‌گذاری کنیم.

آنجله می‌گوید که این باگ آیفون را طی چهار سال گذشته و با سه گوشی مختلف تجربه کرده است. شاید عجیب به‌نظر برسد، اما احتمالا این به‌خاطر انتقال بکاپ از گوشی‌های قدیمی به گوشی‌های جدیدتر است که این باگ هم به مدل جدیدتر منتقل می‌شود. ما به او حق می‌دهیم که نخواهد گوشی خودش را ریست فکتوری کند. چرا که طی این سال‌هایی که از موبایل‌های اپل استفاده می‌کند، احتمالا اطلاعات ارزشمندی را جمع‌آوری کرده است و نمی‌خواهد آن‌ها را برای یک زنگ هشدار مسخره از دست بدهد.