بنزین سوپر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: بنزین معمولی تهران فرقی با بنزین سوپر ندارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت بنزین معمولی که در تهران توزیع می‌شود با بنزین سوپر تفاوتی ندارد.

جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد بنزین معمولی که در حال حاضر در تهران توزیع می‌شود از کیفیت بالایی بهره می‌برد که تقریبا کیفیت آن برابر با بنزین سوپر است.

برابری بنزین معمولی تهران با بنزین سوپر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تمام بنزینی که در تهران توزیع می‌شود از استاندارد یورو 4 و اکتان 92 بهره می‌برد. از این رو اگر مردم از کیفیت بالای بنزین معمولی توزیعی اطلاع داشتند، به دنبال بنزین سوپر نبودند. البته در تهران و کلانشهرها کماکان بنزین سوپر نیز توزیع می‌شود.

بنزین سوپر

سالاری‌نسب در ادامه در مورد این‌که مصرف مازوت در تهران با آلایندگی هوا چه ارتباطی دارد، گفت در تهران هیچ مازوتی مصرف نمی‌شود؛ در حقیقت نیروگاه‌های تهران نمی‌توانند نفت‌کوره مصرف کنند. همچنین گازوئیل نیز با استاندارد یورو 4 در بخش حمل و نقل تهران توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود نیروگاه‌ها در سراسر کشور به‌دلیل ناترازی گاز در زمستان به ناچار باید در این فصل سوخت مایع مصرف کنند که به‌عنوان سوخت جایگزینی و بخشی از نیاز سوختی آنها محسوب می‌شود. البته هم‌اکنون 80 درصد ظرفیت مخازن سوخت مایع نیروگاه‌ها پر شده است.

سالاری‌نسب در پایان گفته‌های خود بیان کرد در حال حاضر 110 میلیون لیتر بنزین در روز مصرف می‌شود که رقم بالایی بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*