تویوتا لندکروزر سری 71

تویوتا لندکروزر سری 71 پس از سال‌ها در امارات عرضه می‌شود

تویوتا لندکروزر سری 71 جدید با فاصله محوری کوتاه‌تر در امارات عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota Land Cruiser 70 آشنا خواهیم شد.

تویوتا لندکروزر سری 70 که یک خودرو آفرودی قدرتمند محسوب می‌شود، سال آینده 40 ساله خواهد شد. این خودرو که در گذشته در نسخه شاسی بلند 5 در و پیکاپ وانت به تولید می‌رسید، اکنون در نسخه جدید به شکل یک شاسی بلند 3 در با فاصله بین محوری کوتاه‌تری تولید شده و قرار است به بازار امارات عرضه شود.

نسخه جدید که با پسوند سری 71 معرفی شده دارای فاصله محوری 2310 میلی‌متر است. در واقع فاصله محوری نسخه جدید نسبت به نسخه 5 در حدود 420 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات تویوتا لندکروزر سری 71

تویوتا لندکروزر سری 71

تویوتا برای لندکروزر سری 71 خود به‌روزرسانی‌های متعددی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نمایشگر اطلاعات سرگرمی 9 اینچی و چراغ‌های LED اشاره کرد. همچنین این خودرو به‌دلیل استانداردهای سال 2024 نمی‌تواند در برخی از کشورها عرضه شود، اما به‌طور کلی از امکانات متعددی چون سیستم پیشگیری از برخورد، دستیار ترمز، ترمز ضد قفل، هشدار خروج از مسیر و ایربگ‌های جلو بهره می‌برد.

تویوتا لندکروزر سری 71

با وجود این‌که این شاسی بلند معروف تویوتا به 40 سالگی خود نزدیک شده است، اما کماکان می‌تواند به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. این خودرو با امکاناتی چون فرمان تلسکوپی، پشت‌آمپرهای دیجیتالی، قفل مرکزی، شیشه‌های برقی، چراغ‌های روز روشن، سیستم پایش فشار باد تایرها و دستیار شروع حرکت در سربالایی به مشتریان اماراتی عرضه خواهد شد. ضمن این‌که برای این خودرو، اندروید اتو و اپل کارپلی نیز در نظر گرفته شده است.

تویوتا لندکروزر سری 71

تویوتا لندکروزر سری 71 جدید از یک پیشرانه 4 لیتری تنفس طبیعی بنزینی 6 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 228 اسب بخار و گشتاور 361 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو از رینگ‌های آلیازی 16 اینچی به‌همراه تایرهای R16 267/70 نیز بهره می‌برد.

toyota-land-cruiser-71-series

مشتریان در امارات می‌توانند این خودرو را با قیمت 46 هزار دلار در رنگ‌های بدنه خاکستری، سفید، بژ و نقره‌ای خریداری کنند. همچنین طراحان برای کابین این خودرو از طرح قهوه‌ای‌رنگ با چرم مصنوعی در نظر گرفتند. فروش این شاسی بلند آفرودی ژاپنی در حال حاضر در امارات آغاز شده و زمان تحویل آن نیز در فوریه 2024 خواهد بود.