تست یدک کشی تسلا سایبرتراک

تست یدک کشی سایبرتراک ثابت کرد که پیکاپ تسلا فرقی با تریلی ندارد + ویدیو

تسلا در ویدیو تست یدک کشی سایبرتراک نشان می‌دهد که Cybertruck از پیکاپ‌های برقی رقیب نظیر فورد F-150 لایتنینگ توان یدک کشی بیشتری دارد.

بنا به آخرین اخبار خودرو، تسلا به‌تازگی رویدادی ویژه را به مناسبت تحویل اولین دستگاه‌های سایبرتراک برگزار کرد و در جریان آن عملکرد این پیکاپ تمام برقی در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشت. این خودروساز آمریکایی علاوه بر ویدیو مسابقه درگ سایبرتراک و پورشه 911 و تست ضد گلوله بودن سایبرتراک، تست یدک کشی این پیکاپ در برابر رقبایی نظیر ریویان R1T و فورد F-150 لایتنینگ را هم نمایش داده است؛ تستی که ثابت می‌کند سایبرتراک حتی در زمینه بوکسل و یدک کشی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

تست یدک کشی تسلا سایبرتراک در برابر ریویان R1T و دو پیکاپ فورد

سایبرتراک در این تست در مقابل رقبای مستقیم خود یعنی فورد F-150 لایتنینگ و ریویان R1T و همچنین فورد F-350 دیزل قرار گرفته و نتیجه تست، برتری پیکاپ الکتریکی تسلا نسبت به بقیه مدعیان بازار پیکاپ‌های الکتریکی است. فورد F-150 لایتنینگ عقب‌تر از همه سر 63 متر می‌ایستد و ریویان R1T کمی بیشتر از آن تا 78 متر پیش می‌رود. فورد F-350 هم با اختلافی ناچیز 80 متر را طی می‌کند و دست آخر، سایبرتراک از راه می‌رسد تا مسافت 96 متر را به نام خود ثبت کند.

در این تست از «سایبربیست»، گران‌ترین تریم تسلا سایبرتراک استفاده شده است که با قیمت پایه حدود 100 هزار دلار در سال 2024 روانه بازار خواهد شد. این تریم با اتکا به 3 موتور الکتریکی قابلیت تولید قدرت 845 اسب بخار و گشتاور 13 هزار و 959 نیوتن متر را دارد و می‌تواند وزن تقریباً 5 هزار کیلوگرم را به یدک بکشد. ضمن این‌که شعاع حرکتی آن با یک بار شارژ به 514 کیلومتر می‌رسد.

همچنین نباید از این نکته چشم‌پوشی کرد که تست انجام شده توسط تسلا با یک تست عملی بی‌طرفانه برای سنجش واقعی عملکرد یدک‌کشی این خودروها فاصله دارد و هدف آن بیشتر از هر چیز دیگری، پررنگ کردن توان یدک‌کشی سایبرتراک است. در نهایت، شما کاربران گجت نیوز درباره عملکرد Cybertruck چطور فکر می‌کنید؟