مسابقه درگ تسلا سایبرتراک و پورشه ۹۱۱

تسلا سایبرتراک با یک پورشه ۹۱۱ بوکسل کرده، ۹۱۱ را در مسابقه سرعت شکست داد!

تسلا سایبرتراک موفق شده پورشه ۹۱۱ را در مسابقه سرعت شکست بدهد، در حالی که یک ۹۱۱ دیگر را هم بوکسل کرده است! در ادامه ویدیو آن را مشاهده کنید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، تسلا به‌تازگی تحویل اولین دستگاه‌های سایبرتراک، پیکاپ بحث­‌برانگیز خود را کلید زد و رویدادی ویژه را به همین مناسبت برگزار کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل این خودروساز آمریکایی در جریان این رویداد علاوه بر ارائه جزئیات و مشخصات این پیکاپ، ویدیویی از مسابقه درگ آن با پورشه ۹۱۱ را به نمایش گذاشت. در این ویدیو سایبرتراک و خودرو اسپرت ۹۱۱ با همدیگر در یک خط راست به رقابت می‌پردازند، در حالی که یک پورشه ۹۱۱ دیگر هم به پیکاپ تمام الکتریکی جدید تسلا بوکسل شده است.

مسابقه سرعت تسلا سایبرتراک پورشه ۹۱۱

در این ویدیو، سایبرتراک با وجود اینکه یک پورشه ۹۱۱ را با خود به یدک می‌کشد، می‌تواند این خودرو اسپرت پورشه را شکست بدهد. البته خیلی از جزئیات این مسابقه درگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ مثلاً به‌صورت دقیق مشخص نیست که کدامیک از نسخه‌های سایبرتراک و پورشه ۹۱۱ در این مسابقه کنار هم قرار گرفته‌اند.

با این حال، به‌وضوح نسل کنونی این خودرو پورشه بدون ورودی‌های کناری مقابل سایبرتراک ایستاده و این یعنی تسلا به‌جای تریمی از این خودرو مثل توربو که به شتاب آنی شناخته شده باشد، کررا S، کررا T یا کررا GTS را به این درگ آورده است. با دقت به رینگ‌ها و قاب‌های خاکستری‌رنگ آینه‌ها می‌توان حدس زد که نسخه کررا T با خروجی ۳۷۹ اسب بخاری، کم‌توان‌ترین نسخه پورشه 911 رقیب سایبرتراک در این درگ شده است.

در ویدیو مسابقه درگ سایبرتراک و پورشه ۹۱۱ نوشته‌هایی به نمایش در می‌آیند تا دیدی دقیق‌تر از عملکرد سطح بالای پیکاپ تسلا ارائه بدهند. بنا به ادعای تسلا، پیکاپ تازه عرضه شده آن توانایی شتاب‌گیری از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ظرف ۲.۶  ثانیه را دارد و مسافت 402 متر (یک چهارم مایل) را در کمتر از ۱۱ ثانیه طی می‌کند. با نگاه به وب‌سایت رسمی تسلا متوجه می‌شویم که این ارقام به «سایبربیست»، گران‌ترین تریم سایبرتراک تعلق دارند.

پیکاپ برقی Cybertruck همچنین حالتی تحت عنوان Beast Mode دارد که امکان تولید قدرت ۸۴۵ اسب بخار را برای پیشرانه ۳ موتوره آن فراهم می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، این‌که این پیکاپ تمام برقی ۳ تنی بتواند پورشه ۹۱۱ را با وجود به یدک کشیدن یک پورشه ۹۱۱ دیگر پشت سر بگذارد، شدنی به نظر می‌رسد.

در آخر باید به این نکته توجه داشت که این ویدیو کوتاه، هدف از برجسته کردن قابلیت‌های سایبرتراک دارد و در فیلمبرداری و تدوین آن تمرکز روی این موضوع بوده است. حتی امکان دارد نسخه دنده‌ای کررا T که از همه نسخه‌ها ضعیف‌تر است، به این مسابقه درگ آورده شده باشد. نهایتاً نظر شما کاربران گجت نیوز درباره مسابقه سرعت تسلا سایبرتراک پورشه ۹۱۱ چیست؟