دانلود تیزر فصل چهارم سریال پسران

تریلر فصل 4 سریال The Boys منتشر شد + ویدیو

تریلر مورد انتظار فصل 4 سریال The Boys بالاخره از راه رسید. این تریلر مملو از اکشن، تعلیق و طنز تاریک، نوید یک سواری وحشیانه را برای طرفداران سریال های ابرقهرمانی موفق می دهد. در ادامه با اولین تریلر از فصل چهارم سریال پسران همراه خواهیم بود و اتفاقات جذاب آن را خواهیم دید.

دنیای ابرقهرمانان با اتفاقات فصل 3 The Boys زیر و رو شده است. هوملندر، قدرتمندترین ابرقهرمان جهان، اکنون یک فراری از عدالت است. بوچر و تیمش بیش از هر زمان دیگری مصمم هستند که او را به زیر بکشند و به قتل برسانند، اما با تهدید جدیدی به نام سولجر بوی، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که گفته می شود حتی از هوملندر هم قدرتمندتر است، روبرو هستند.

نگاهی کوتاه به سریال پسران و اسپین آف Gen V

سریال The Boys بر اساس کتاب مصوری با همین نام، توسط گارث انیس و داریک رابرتسون، برداشتی تاریک و طنز از ژانر ابرقهرمانی است. سریال پسران، گروهی متشکل از افراد عادی و ابرقهرمان‌ها را دنبال می‌کند که مصمم هستند تا شرکت Vought International، یک شرکت قدرتمند که ابرقهرمانان جهان را کنترل می‌کند، و خود قهرمانان که اغلب فاسد و از نظر اخلاقی در معرض خطر هستند را از بین ببرند.

تریلر فصل 4 سریال The Boys

اولین تصویر از حضور بازیگر درجه یک سریال محبوب واکینگ دد، جفری دین مورگان، در فصل چهارم سریال پسران

همچنین بد نیست اشاره کنیم که سریال Gen V یک سریال اسپین آف است که در دنیای The Boys اتفاق می افتد و گروهی از ابرقهرمانان جوان را دنبال می کند که در آکادمی معتبر Godolkin University Vought آموزش می بینند. این سریال جنبه تاریک فرهنگ ابرقهرمانی و تأثیر مخرب قدرت را بررسی می‌کند که به تازگی، فصل اول آن را تماشا کردیم و بی‌صبرانه منتظر فصل دوم سریال Gen V هستیم.

تریل فصل 4 سریال The Boys داستان جدیدی را فاش می کند

دانلود تریلر فصل 4 سریال The Boys

تریلر فصل 4 پسران از جایی شروع می شود که فصل قبل متوقف شد و هوملندر قرار است تا به دلیل جنایت علیه بشریت محاکمه شود. گروه Boys مصمم هستند که Homelander را متوقف کنند و ماهیت واقعی شرکت Vought را در معرض دید جهانیان قرار دهند، اما آنها با موانع جدی روبرو هستند. هرچند مطمئن هستیم که تفاوت‌های سریال The Boys با داستان کمیک بوک یعنی همان داستان اصلی، در فصل چهارم سریال پسران هم وجود خواهد داشت و نویسندگان، به هیچ وجه به داستان اصلی وفادار نخواهند بود.

هوملندر، سولجر بوی و یک خطر بزرگ

دانلود تریلر فصل 4 سریال The Boys

هوملندر، خطرناک‌‍ترین تهدید برای جهان باقی مانده و او فقط از زمانی که مجبور به فرار شد، غیرقابل پیش بینی‌تر و خطرناک‌تر شده است. سولجر بوی یک تهدید جدید برای جهان است و گفته می شود که او حتی از هوملندر نیز قدرتمندتر خواهد شد. شرکت ووت مصمم است از شهرت و دارایی‌هایش محافظت کند، و برای متوقف کردن گروه The Boys از هر راه ممکنی استفاده خواهد کرد.

دانلود تیزر فصل چهارم سریال پسران

هر کدام از اعضای گروه پسران، انگیزه‌های شخصی خود را دارند که تمام این انگیزه‌ها در نهایت، به نابودی شرکت Vought و حتی دنیای ابرقهرمان‌ها ختم خواهند شد. آنها مصمم هستند بدون توجه به هزینه، هوملندر، سولجر بوی و شرکت Vought را متوقف کنند.

بازیگران و عوامل فصل 4 سریال پسران به همراه تاریخ انتشار

تیزر فصل چهارم سریال پسران

در تریلر فصل 4 سریال The Boys، افتخار آشنایی با بازیگران درجه یکی مثل جفری دین مورگان، کارل اوربان، آنتونی استار، جک کواید، کارن فوکوهارا، لاز آلونسو، تومر کاپون، جسی تی آشر، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت و چیس کرافورد را داشتیم. این سریال همچنین پذیرای بازیگران جدید کامرون کروتی، والوری کری و پی جی بیرن است. همانطور که در تریلر مشاهده کردید، فصل چهارم سریال The Boys قرار است در اوایل سال 2024 در Prime Video پخش شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*