تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon

تریلر فصل دوم سریال خاندان اژدها از بزرگ‌ترین نبرد دنیای وستروس حکایت می‌کند + ویدیو

تریلر فصل دوم خاندان اژدها سرانجام منتشر شد و موجی از هیجان و انتظار را در میان طرفداران این سریال فانتزی – حماسی برانگیخت. تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon در پس زمینه جنگ داخلی تارگرینیان، معروف به رقص اژدها، روایت می شود و نوید فصلی سرشار از اکشن آتشین، دسیسه سیاسی و درام خانوادگی را می دهد.

سریال خاندان اژدها، پیش درآمد مجموعه محبوب بازی تاج و تخت، به تاریخ پرتلاطم خاندان تارگرینیان، 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت، می پردازد. فصل اول مخاطبان را با داستان سرایی غنی، شخصیت های پیچیده و جلوه های بصری خیره کننده خود مجذوب خود کرد و خود را به عنوان جانشینی شایسته برای پیشین خود معرفی کرد.

تریلر فصل دوم خاندان اژدها داستان را فاش می کند

تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon با اعلام هولناک رینیرا تارگرین آغاز می شود: “رقص اژدها در راه است” و سپس، صحنه و مخاطب را برای درگیری قریب الوقوعی که وستروس را فرا خواهد گرفت آماده می‌کند. سپس همانطور که خواهر و برادر رینیرا تارگرین و اگان تارگرین هر دو ادعای خود را بر تخت آهنین مطرح می کنند، بذر جنگ کاشته می شود و آرام آرام، زمینه‌های بزرگ‌ترین نبرد دنیای جرج آر آر مارتین، یعنی نبرد رقص اژدهایان آغاز می‌شود.

صحنه های کلیدی از فصل آینده

تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon

تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon مجموعه‌‍ای از لحظات مهم از فصل آینده را آشکار می کند، از جمله:

  • درگیری بین دو ارتش تارگرینیان، اژدهایان آنها در آسمان پرواز می کنند و آتش را بر روی یکدیگر فرو می ریزند
  • تاجگذاری رینیرا تارگرین به عنوان ملکه وستروس، لحظه ای از پیروزی که توسط تهدید در حال ظهور جنگ داخلی لکه دار شده است
  • توطئه های حیله گرانه دیمون تارگرین در حالی که او برای تصرف تخت برای خودش نقشه می کشد
  • تولد پسر رنیرا، شخصیتی محوری که قرار است نقش مهمی در رقص اژدها ایفا کند

فصلی از آتش و خون در انتظار است در تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon

دانلود تریلر فصل دوم خاندان اژدها

فصل دوم سریال خاندان اژدها قرار است فصلی از آتش و خون باشد، زیرا نبرد رقص اژدها، وستروس را در جنگ داخلی ویرانگر فرو می برد. سرنوشت تخت آهنین در حال تردید است و طرفداران می توانند شاهد ظهور و سقوط شخصیت های قدرتمند، تشکیل اتحادها و خیانت ها و آزاد شدن اژدهایان در نبرد های خیره کننده باشند.

تریلر فصل 2 سریال خاندان اژدها، صحنه را برای فصلی حماسی و فراموش نشدنی آماده کرده است و مطمئناً جایگاه سریال خاندان اژدها را به عنوان جانشینی شایسته برای سریال بازی تاج و تخت تثبیت خواهد کرد.

بازیگران و تاریخ انتشار فصل دوم سریال House of the Dragon

دانلود تریلر فصل دوم خاندان اژدها

تریلر فصل دوم خاندان اژدها از بازیگرانی درخشان، از جمله چهره های محبوب طرفداران مانند اما دارسی، مت اسمیت، اولیویا کوک و پاتریک جرج کانسیداین تشکیل شده است.

تریلر فصل 2 سریال House of the Dragon

تریلر همچنین شخصیت های جدیدی مانند Aegon Targaryen را معرفی می کند که توسط تام گلین-کارنی به تصویر کشیده شده است و Mysaria که توسط فیبی والر-بریج بازی می شود. فصل دوم خاندان اژدها قرار است در اوایل سال 2024 از HBO Max پخش شود. طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند و مشتاقانه منتظر غوطه ور شدن دوباره در دنیای جذاب وستروس و شاهد وقوع رقص اژدها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*