هایما 7X

عدم استقبال از هایما 7X موجب ریزش قیمت مینی ون جدید ایران خودرو در بازار شد

قیمت هایما 7X به‌دلیل عدم استقبال مشتریان به‌میزان چشمگیری در بازار کاهش پیدا کرد. در ادامه جزئیات کاهش قیمت مینی ون جدید ایران خودرو Haima 7X را بررسی خواهیم کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا طرح تحویل مینی ون هایما 7X به مشتریان را آغاز کرد و مدت کوتاهی بعد نیز قیمت آن در بازار آزاد مشخص شد. بررسی آگهی‌های فروش این خودرو از کاهش قیمت بازار آن حکایت دارند و نشان می‌دهند این سگمنت کماکان در ایران محبوبیتی نداشته و به همین دلیل این محصول ایران خودرو مورد استقبال قرار نگرفته است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیز جزئیات کاهش قیمت هایما 7 ایکس را بررسی خواهیم کرد.

جزئیات کاهش قیمت هایما 7X در بازار

هایما 7X

مشتریان و فعالان بازار در 23 آبان 1402 برای هایما 7X قیمت 1 میلیارد و 800 میلیون تومان را در بازار تعیین کردند؛ اما قیمت این خودرو طی مدت 2 هفته به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان رسید که از کاهش 200 میلیون تومانی آن را نشان می‌دهد. ضمن این‌که با وجود کاهش قیمت نیز همچنان این مینی ون ایران خودرو در بازار مشتری ندارد.

گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو این مینی ون جدید خود را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 480 میلیون تومان از امروز بار دیگر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخل به مشتریان عرضه کرده است.

مشخصات و امکانات هایما 7 ایکس

هایما 7X

هایما 7X به موتوری با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متری مجهز شده است. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این مینی ون ایران خودرو با وزن 1700 کیلوگرمی خود به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 10 تا 11 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

هایما 7X

هایما 7 ایکس به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار ایران محسوب می‌شود که توانسته از موسسه تست تصادف چین CNCAP پنج ستاره ایمنی را کسب کند. این خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون سیستم کمکی پارک، سیستم رانندگی خودران، در برقی صندوق عقب، قابلیت فرمان‌پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، دوربین دید 360 درجه، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو و 6 ایربگ ایمنی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*