فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳

۶ فیلم دیدنی که دسامبر ۲۰۲۳ اکران می‌شوند

در این پست به معرفی ۶ تا از موردانتظارترین و دیدنی ترین فیلم هایی خواهیم پرداخت که دسامبر ۲۰۲۳ اکران می‌شوند. از نسخه جدید آکوامن تا ربل مون.

در حالی که پدیده‌هایی مثل باربی و طرفدارانش و فیلم تور کنسرت Eras تیلور سوئیفت جای بزرگان در سینماها را گرفته‌اند، اما به‌نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ چند فیلم جذاب قرار است روی پرده سینماها برود تا اوضاع را تغییر دهد.

فیلم های دیدنی ماه دسامبر ۲۰۲۳

به‌همین بهانه در این پست به معرفی ۶ فیلم دیدنی و مورد انتظاری خواهیم پرداخت که در دسامبر ۲۰۲۳ اکران می‌شوند. از یک فیلم ماجراجویی ابرقهرمانی گرفته تا فیلم جدید افسانه انیمیشن‌سازی ژاپنی، هیائو میزاکی که بی‌شک امتیاز بالایی را از منتقدان دریافت خواهند کرد. در ادامه با معرفی این آثار همراه ما باشید.

 ۱. فیلم Godzilla Minus One

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳ - فیلم Godzilla Minus One

این بیست و هفتمین فیلمی است که از فرنچایز به‌یاد ماندنی گودزیلا ساخته می‌شود و کشور ژاپن را نشان می‌دهد که با ظهور یک گودزیلای عجیب و غریب دست و پنجه نرم می‌کند. کارگردانی این اثر بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده و توسط Toho Studios و Robot Communications تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

تریلر فیلم گودزیلا Minus One، روزهای تلخ ژاپن را روایت می‌کند + ویدیو

این فیلم کم و بیش نسخه بازسازی شده گودزیلا سال ۱۹۵۴ است، در حالی که با ترسیم‌سازی بهتر شخصیت‌ها، اضافه کردن داستانی عاشقانه و جلوه‌های ویژه واقع‌گرایانه باعث جذب مخاطبین می‌شود. این فیلم هم اکنون روی پرده‌های سینما است.

۲. فیلم انیمیشنی The Boy and the Heron

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳ - فیلم The Boy and The Heron

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳

دومین فیلم این لیست، یکی از موردانتظارترین فیلم‌هاییست که به کارگردانی هایائو میزاکی افسانه‌ای ساخته شده است. بعد از انیمیشن باد برمی‌خیزد (The Wind Rises) اثر سال ۲۰۱۳، این نخستین انیمیشن کارگردان ژاپنی است که از یک رمان ژاپنی متعلق به سال ۱۹۳۰ الهام گرفته و داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که در سوگ از دست دادن مادرش است. از همین حالا انتظار می‌رود این اثر یکی از کاندیداهای دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال لقب بگیرد.

۳. فیلم Wonka

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳ - فیلم Wonka

فیلم Wonka‌ با ترکیبی از نوستالژی، خاطرات کودکی و حضور بازیگران جوانی مثل تیموتی شالامی، یک داستان فانتزی و زیبا را روایت می‌کند. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم «کارخانه شکلات‌سازی» سال ۱۹۷۱ است و بر اساس رمان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» به قلم رولد دال ساخته شده است.

این فیلم داستان ویلی وانکای جوان را روایت می‌کند که ذهنی سرشار از ایده‌های نو دار و می‌خواهد با عملی کردن آن‌ها جهان را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند. این اثر نشان می‌دهد که وانکا چگونه به بزرگ‌ترین شکلات‌ساز و شعبده‌باز جهان تبدیل می‌شود و شخصیت محبوبی امروزی آن چگونه شکل می‌گیرد. فیلم وانکا اثر کشور استرالیا بوده و به کارگردانی پل کینگ ساخته شده است.

۴. فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom - فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳

آکوامن و پادشاهی گم شده، فیلمی بر اساس ژانر ابرقهرمانی و شخصیت آکوامن در دنیای سینمایی DC است. جیمز وان کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و بازیگرانی همچون جیسون موموآ، پاتریک ویلسون و امبر هرد در آن به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. ظاهرا این فیلم به‌عنوان دنباله فیلم آکوامن سال ۲۰۱۸ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتری ابرقهرمانی تاریخ که باید تجربه کنید

داستان در نسخه اول فیلم تا آنجایی پیش رفت که بعد از آزاد کردن قدرت باستانی بلک تریدنت توسط بلک مانتا، آکوامن (جیسون موموآ) با برادر ناتنی خودش برای نجات آتلانتیس تلاش می‌کند. انتظار می‌رفت که موموآ در نقش جدیدی به این فیلم بازگردد، اما ظاهرا آخرین حضور او در فرنچایز آکوامن و در نقش این ابرقهرمان خواهد بود.

۵. فیلم Poor Things

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳ - فیلم Poor Things

فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳

بیچارگان، یک کمدی سیاه اثر یورگوس لانتیموس است که بر اساس رمانی با همین نام به قلم آلاسدایر گری ساخته شده است. این فیلم داستان زن جوانی به‌نام بلا را روایت می‌کند که در دوره ویکتوریا خودکشی می‌کند، ولی توسط دانشمند دیوانه‌ای به‌نام دکتر گادوین باکستر که نقش محافظش را هم دارد، نجات پیدا می‌کند.

بلا به‌دنبال آموختن از جهان پیرامون خودش بود و در این مسیر دکتر باکستر نیز آن را همراهی می‌کرد. او که به‌دنبال کفش واقعیت‌های بیشتری است، با یک وکیل فاسد به‌نام دانکن ودربرن فرار می‌کند و سفری ماجراجویانه را به قاره‌های مختلف آغاز می‌کند. اما استون، مارک رافلو، ویلم دفو و رامی یوسف از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اوایل پاییز در جشنواره فیلم ونیز شرکت کرد و تماشاگران ۸ دقیقه ایستاده به تشویق عوامل آن پرداختند.

۶. فیلم Rebel Moon

فیلم Rebel Moon - فیلم های دیدنی دسامبر ۲۰۲۳

ماه یاغی، اثری در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام و فانتزی است که زک اسنایدر آن را کارگردانی کرده و توسط شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود. این داستان زن جوانی به‌نام کورا و زندگی رمزآلود او را روایت می‌کند که قبیله صلح‌جویی به‌نام ماه یاغی او را مأمور تعقیب و جذب جنگجویان دیگر سیارات می‌کند تا از سیاره خود در برابر حملات بیگانگان محافظت کند.

صوفیا بوتله نقش کورا را در این فیلم ایفا می‌کند. به‌همراه آن چارلی هونام، شارلوت مگی، اد اسکرین، ری فیشر و اسطوره سینمای جهان، آنتونی هاپکینز هم در آن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم مهمی برای نتفلیکس است که می‌تواند موفقیت‌های بزرگی را با کمک آن کسب کند. زک اسنایدر همچنین کارگردانی دومین نسخه از این فیلم را هم بر عهده دارد که آوریل سال ۲۰۲۴ با نام Rebel Moon – Part Two: The Scargiver منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*