اولین تریلر فیلم آکوامن 2 : آکوامن و پادشاهی گمشده

اولین تریلر فیلم آکوامن 2: Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد + ویدیو

اولین تریلر فیلم آکوامن 2: آکوامن و پادشاهی گمشده – Aquaman and the Lost Kingdom ، سعی دارد تا مفهوم خانواده را به سبک سریع و خشن ترسیم کند و همزمان، جیسون موموآ را در قامت پادشاه دنیای زیر آب به تصویر بکشد و به جنگ دشمنان جدیدی بفرستد.

بعد از داستان‌های عجیب و غریب آمبر هرد و جانی دپ، سرنوشت سری فیلم‌های آکوامن به لبه تیغ رفت و بسیاری از طرفداران این اثر، سعی داشتند تا با فشارهای خود، بازیگر نقش Mera را تغییر دهند و آمبر هرد را از قسمت دوم این فیلم بیرون کنند؛ هرچند که چنین اتفاقی هرگز رخ نداد! به هرحال سازندگان این اثر تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با داستانی متفاوت، جلوه‌های ویژه‌ی قوی و شخصیت‌های جدید، قسمت دوم فیلم آکوامن را درخشان‌تر از قسمت قبلی کنند. این تلاش کاملا در اولین تریلر فیلم آکوامن 2: Aquaman and the Lost Kingdom به چشم می‌آید که در ادامه قصد داریم تا آن را تماشا کنیم.

اولین تریلر فیلم آکوامن 2

داستان فیلم آکوامن 2 به دنبال رخ دادن اتفاقات پس از وقوع رویدادهای فیلم اول می‌باشد. آکوامن (نقش ایفا شده توسط جیسون موموآ) به دنبال ماجراهایی جدید در اعماق اقیانوس می‌رود تا پازل‌هایی از گذشته خود و جهان زیرآبی را کشف کند.

اولین تریلر فیلم آکوامن 2 : آکوامن و پادشاهی گمشده

این بار، او با تهدیدات جدیدی از جانب دشمنان قدیمی و نیز دشمنان جدیدی مانند دیوید کینگ (با بازی یحیی عبدالمتین دوم) روبرو می‌شود. داستان به دنبال ماجراهای هیجان‌انگیز زیرآبی، جستجو برای شجاعت و پیدا کردن جواب‌هایی به سوالاتی از گذشته او می‌باشد.

بازیگران و عوامل

تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

  • جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آرتور کری (آکوامن)
  • آمبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا دیکینز (Mera)
  • پترسون پتینسون (Patrick Wilson) در نقش اورم (Orm)
  • یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش دیوید کینگ / بلک مانتا
  • ویلیام دافو (Willem Dafoe) در نقش نودیس فلور
  • نیکول کیدمن در نقش آتلانتا
  • جیمز وان به عنوان کارگردان اثر
  • جیمز وان، پیتر سفران و راب کواان به عنوان تهیه کنندگان فیلم Aquaman 2

تاریخ پخش

فیلم “آکوامن 2: پادشاهی گمشده” در تاریخ 20 دسامبر 2023 در سینماهای جهان منتشر خواهد شد. این فیلم با استفاده از تکنیک‌های ویژه و صداگذاری برجسته، تجربه‌ای سینمایی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آبی و ابرقهرمانی آکوامن فراهم کرده است. در ختم کلام، “آکوامن 2: Aquaman and the Lost Kingdom” یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2023 خواهد بود و به عنوان ادامه‌ای فوق‌العاده جذاب به دنیای سینمایی آکوامن 2018 معرفی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*